Ik moet morgen wel vroeg op.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef essnhills het volgende:
Wat een chaos,
vertraging met de uitslag,
mogelijke DSQ,
mogelijk verband
quote:
Omdat Nederland 1 rampenzender is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom is Nederland dan niet gediskwalificeerd? We hebben drie publieke zenders, het rampenprogramma had ook op 1 van de andere 2 gekund
Net zo erg als Wit-Rusland.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom hoort Rusland er niet tussen?
Niet zo naar doen tegen alors.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jaloezie omdat je zelf een strijkplank bent.
Man, man, wat een lekkernij.quote:
ditquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef tralalala het volgende:
Dat die presentatrice haar/hem perse moest aflikken ging dan ook een beetje ver.
Dat geforceerde gedoe.
Tja, dat is wel een beetje pech, je moet hier natuurlijk wel voor op blijven.quote:
Ja, heel vervelend. Doe normaal.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef tralalala het volgende:
Dat die presentatrice haar/hem perse moest aflikken ging dan ook een beetje ver.
Dat geforceerde gedoe.
Lijkt me een beetje kortzichtig gedacht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Vinden ze eng, ik denk dat ze bang zijn dat al hun kinderen nu corrupt worden als ze het zien en de economie stagneert en er bommen afgaan.
Ceequote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef Cee het volgende:
Wit-Rusland heeft gewoon te veel gifjes geplaatst.
Tjaptjoep schijnt Wit-Russisch te zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef Cee het volgende:
Wit-Rusland heeft gewoon te veel gifjes geplaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |