Niet te vertrouwen die GGMM, je verwacht het niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM vertelt mij vaak nieuwtjes van achter de schermen per DM.
quote:
Ik mis nu toch de domino spanningquote:
Ze lezen meequote:Op donderdag 8 mei 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jan en Cornald hebben het ook gehoord. Goed op tijd.
want?quote:
Hij zegt toch heel vaak dat je hem om dit soort informatie mag DM'en?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen die GGMM, je verwacht het niet.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan nog, oprotten naar de andere kant van de wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
We hebben nog geen bron, maar we denken van wel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef KingRoland het volgende:
Diskwalificatie?
Johannes, is dit waar?
jaa iddquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die DSQ zou wel eens reden van de vertraging kunnen zijn.
Oostenrijk niet laten zien.quote:
Ja sorry hoor. Maar dit soort hypocrisie raakt mij in mijn ziel. Je noemt een volk intolerant terwijl jezelf zowaar nog intoleranter bezig bent...quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan nog, oprotten naar de andere kant van de wereld.![]()
Wat voor inside info heb je nog meer?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zegt toch heel vaak dat je hem om dit soort informatie mag DM'en?
Ik ben blijkbaar de enige die dat doet.
Oh vandaar dat ik het miste. Zat wel te luisteren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef Melleyn het volgende:
Waarom vertelt de Belg daar niks over dan
De enige worst die daar legaal mag worden verkocht is bassieworst.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom zijn die Oostblokkers trouwens tegen die vrouw met baard?
Vinden ze eng, ik denk dat ze bang zijn dat al hun kinderen nu corrupt worden als ze het zien en de economie stagneert en er bommen afgaan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom zijn die Oostblokkers trouwens tegen die vrouw met baard?
Ik kan ook nog steeds niet stemmen....quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom is Nederland dan niet gediskwalificeerd? We hebben drie publieke zenders, het rampenprogramma had ook op 1 van de andere 2 gekund
Toch wel vlaggetjes in je oren nu he?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben gewoon ietwat emotioneel en vol adrenaline van dit evenement.
Stijn vindt dat Littlerabbit en Johannes hun leven een act isquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat voor inside info heb je nog meer?
Waarom hoort Rusland er niet tussen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef MilaNL het volgende:
Beter. Wit-Rusland en Rusland horen niet thuis in dit festival.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |