Klopt, hoe weet jij dat? Dit heeft hij alleen in vertrouwen aan mij en GGMM_de_echte verteld.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch die jongen waar Stijn een hekel aan heeft?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Zlata uit de OP halen.Homo Gramulanion.
GGMM vertelt mij vaak nieuwtjes van achter de schermen per DM.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Klopt, hoe weet jij dat? Dit heeft hij alleen in vertrouwen aan mij en GGMM_de_echte verteld.
Flip godverdomme eens niet meteenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe godverdomme eens normaal. Dit was een beslissing van het zender wat het uitzond. Walgelijk om direct een gehele bevolking over één kam te scheren
Goh nu je het zegt....quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Op deze manier moeten ze inderdaad voorrondes houden als iedereen gaat meedoen die niet mee hoort te doen.Nog even en we hebben eerst een week achter elkaar voorrondes omdat alle Verweggistans mee gaan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |