Dat komt door spanningen in het Midden-Oosten.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:43 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
In 4 dagen. Ik begrijp echt niet hoe het kan.
Diesel kost er nu 1.42 per liter. Dat is redelijk, maar niet spotgoedkoop zoals de 1.35 per liter eerst.
Topper!!quote:Op maandag 19 mei 2014 17:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik dump de auto naar links als ik klemgereden dreig te worden.
Dhr. vannelle, ik heb vernomen dat u ervaring heeft als rijinstructeur. Bij deze wil ik u een vraag stellen wat betreft het op- en terugschakelen.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat komt door spanningen in het Midden-Oosten.
Zodra het daar wat moeilijker wordt gaat de olieprijs omhoog.
Alleen jammer dat de prijs nooit verlaagd wordt als de spanningen afgenomen zijn.....
Geef gas toe als ik onder maximum snelheid rij (vaak zelfs als ik al op maximum snelheid rij ook nog) als mijn achterliggers zelf geen baan op kunnen schuiven.quote:
Je kunt toch gvd een beetje met gevoel schakelen? Niet je poot zo lomp op de koppeling trappen en eraf halen.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:47 schreef rumiii het volgende:
[..]
Dhr. vannelle, ik heb vernomen dat u ervaring heeft als rijinstructeur. Bij deze wil ik u een vraag stellen wat betreft het op- en terugschakelen.
Hoe kunnen we dit zo vloeiend doen dat onze koffiedrinkende passagier niet eens doorheeft dat de chauffeur schakelt?
Het stoort me, als ik anderen stoor.
Ik heb t over perfectie vriendquote:Op maandag 19 mei 2014 18:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je kunt toch gvd een beetje met gevoel schakelen? Niet je poot zo lomp op de koppeling trappen en eraf halen.
Daarom ga ik alleen nog naar rechts in zo;n situatie als de achterligger duidelijk maakt erlangs te willen en wat dichter erop gaat rijden.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:33 schreef Alt-tab het volgende:
Ik haalde een vrachtwagen in. Achter mij reden 3 auto's. De afstand tussen mij en de eerste achterliggende auto was een lengte waar 2 vrachtwagens met trailer tussen passen.
Snel de koppeling in en zo laat mogelijk van gas af, net voordat de toeren omhoog willen schieten. Gepast gas geven en koppeling langzaam laten opkomen. Je moeten kunnen inschatten op welk toerental je weer moet koppelen.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:47 schreef rumiii het volgende:
Hoe kunnen we dit zo vloeiend doen dat onze koffiedrinkende passagier niet eens doorheeft dat de chauffeur schakelt?
Geachte heer rumii,quote:Op maandag 19 mei 2014 17:47 schreef rumiii het volgende:
[..]
Dhr. vannelle, ik heb vernomen dat u ervaring heeft als rijinstructeur. Bij deze wil ik u een vraag stellen wat betreft het op- en terugschakelen.
Hoe kunnen we dit zo vloeiend doen dat onze koffiedrinkende passagier niet eens doorheeft dat de chauffeur schakelt?
Het stoort me, als ik anderen stoor.
Opvallend dat u mijn techniek onderschat. Waarschijnlijk is het voorbeeld met de koffie u niet helemaal duidelijk. Het gaat mij om het voorkomen van zelfs de kleinste gewichtsverschuivingen. Als een beker koffie in een houder zou zitten, zou er geen enkele beweging te zien moeten zijn in de beker, geen enkele 'golf' door het schakelen, zelfs geen kleine 'golf'.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geachte heer rumii,
Ik stel voor dat u een automaat gaat rijden of proberen vloeiend te schakelen omdat u het zelf wenst te kunnen. Net als vroeger toen u aan het lessen was zeg maar.
Om verspilling van dure koffie en onnodig vlekken in uw bekleding te voorkomen kan ik u tevens aanraden uw koffiedrinkende passagier een tuitbekertje te geven totdat u voor u zelf voldoende overtuigd bent dat u de eerder aangeleerde techniek opnieuw en hopelijk nu wel begrijpt.
Het voorbeeld met koffie doet mij gelijk denken aan mijn D(=bus, zo'n groot voertuig waar je veel mensen in kan proppen. Meestal gevuld met ouderen) examen. Daarin leer je pas schakelen (mits schakelbak ofcourse). Tijdens het examen zet de examinator een volle kop koffie op de dash en als daar ook maar 1 druppeltje van gemorst wordt faal je het examen. Je moet gewoon goed aanvoelen wanneer de koppeling grijpt.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:26 schreef rumiii het volgende:
[..]
Opvallend dat u mijn techniek onderschat. Waarschijnlijk is het voorbeeld met de koffie u niet helemaal duidelijk. Het gaat mij om het voorkomen van zelfs de kleinste gewichtsverschuivingen. Als een beker koffie in een houder zou zitten, zou er geen enkele beweging te zien moeten zijn in de beker, geen enkele 'golf' door het schakelen, zelfs geen kleine 'golf'.
De gewichtsverschuiven waarvan u in uw post van uitgaan zijn absurd
Soort van ocd dus
Geachte heer,quote:Op maandag 19 mei 2014 20:26 schreef rumiii het volgende:
[..]
Opvallend dat u mijn techniek onderschat. Waarschijnlijk is het voorbeeld met de koffie u niet helemaal duidelijk. Het gaat mij om het voorkomen van zelfs de kleinste gewichtsverschuivingen. Als een beker koffie in een houder zou zitten, zou er geen enkele beweging te zien moeten zijn in de beker, geen enkele 'golf' door het schakelen, zelfs geen kleine 'golf'.
De gewichtsverschuiven waarvan u in uw post van uitgaan zijn absurd
Soort van ocd dus
Of eerst de koppeling intrappen en dán pas je gas loslaten, opschakelen en dan subtiel de koppeling op laten komen wil ook wel eens helpen.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:19 schreef ludovico het volgende:
Als je met een schakelbak schakelt verliest de auto altijd zijn trekkracht, als je stevig versnelt dan haal je die versnelling er op dat moment compleet uit, mocht je constante snelheid rijden dan maakt dat niet zoveel uit.
Mja om eerst de versnelling er langzaam uit te halen voordat je gaat schakelen voor iets minder bewegende koffie...
Da's geen auto, geen koffie en z'n slome drol wil je echt voor je hebben rijden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:56 schreef sneakydesert het volgende:
Had iemand het over koffie drinken in de auto?
[ afbeelding ]
1.30 gisteren, vorige week zelfs 1.28quote:Op maandag 19 mei 2014 16:43 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
In 4 dagen. Ik begrijp echt niet hoe het kan.
Diesel kost er nu 1.42 per liter. Dat is redelijk, maar niet spotgoedkoop zoals de 1.35 per liter eerst.
Waar? Je maakt me jaloersquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
1.30 gisteren, vorige week zelfs 1.28
Daar.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:02 schreef eNaSnI het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)227-euro-boete.dhtml
Hier ben je mooi klaar mee, hopelijk wint hij zijn beroep
Het vreemde is wel dat de boetebase van het OM het volgende vermeldt:
Verkeer op de weg
Auto
Verkeersregels
Snelweg/autoweg
Niet rechts houden
Het boetebedrag wordt:
¤ 140
Dus waar deze briljante ¤ 227 nu weer vandaan komt? Toch voor bumperkleven ipv niet rechts houden??
Of wellicht de verkeerde categorie opgeschreven?
Verkeer op de weg
Auto
Verkeersregels
Diversen
Niet rechtshouden op de weg
Het boetebedrag wordt:
¤230
Nee hoor naar rechts gaan is een optie.quote:Dus zit er voor De Vreeze niets anders op dan achter de vrouw te blijven. 'Op gepaste afstand', bezweert hij. 'Aan bumperkleven heb ik zelf ook een hekel.'
Het feit dat iemand je rechts in kán halen zegt al genoeg inderdaad. Ben ik nog wel steeds benieuwd waar dit magische bedrag van ¤ 227 vandaan komt, want de overheid kent het nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor naar rechts gaan is een optie.
Als hij dan de Vmax had gereden had hij rechts ingehaald. Kan hij ook een boete voor krijgen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor naar rechts gaan is een optie.
Ik kom ze soms wel eens tegen, zijn veelal buitenlanders zoals Belgen, Fransen of Duitsers die met klamme handjes Rotterdam in de verte zien en al zenuwachtig worden. Veelal haal ik ze niet in maar blijf gewoon lekker rechts-achter ze rijden, niet in de blinde hoek. Ik ga echt niet inhalen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:09 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Het feit dat iemand je rechts in kán halen zegt al genoeg inderdaad. Ben ik nog wel steeds benieuwd waar dit magische bedrag van ¤ 227 vandaan komt, want de overheid kent het niet
Boete + administratiekosten (die bijna dubbel zo hoog zijn als de kosten die het CJIB/CVOM maken).quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:09 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Het feit dat iemand je rechts in kán halen zegt al genoeg inderdaad. Ben ik nog wel steeds benieuwd waar dit magische bedrag van ¤ 227 vandaan komt, want de overheid kent het niet
Dus van die ¤ 227 zijn er ¤ 87 administratiekosten?? Die zijn inderdaad vrij hoog danquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:25 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Boete + administratiekosten (die bijna dubbel zo hoog zijn als de kosten die het CJIB/CVOM maken).
Gewoon 7 euro:quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:19 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dus van die ¤ 227 zijn er ¤ 87 administratiekosten?? Die zijn inderdaad vrij hoog dan
Bron: OM.nlquote:De boete voor het ten onrechte rechts inhalen bedraagt ¤ 220.
Om vervolgens ook niet op te letten en als een overbeladen vrachtwagen op te trekken...quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:41 schreef Gummiebeer het volgende:
Snap je gelijk waarom motorrijders voorkruipen bij het verkeerslicht![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Om vervolgens ook niet op te letten en als een overbeladen vrachtwagen op te trekken...
Ja, die kom je helaas ook tegen. Voorkruipende motoren, geen problemen mee, maar reageer dan wel snel en niet als mijn opoe in een vrachtwagen...quote:
Dan refereer jij volgens mij naar bejaarde chopper en goldwing rijders die met mooi weer een ritje van 10km makenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:47 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ja, die kom je helaas ook tegen. Voorkruipende motoren, geen problemen mee, maar reageer dan wel snel en niet als mijn opoe in een vrachtwagen...
Gebeurde me afgelopen winter meermaalsquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dan refereer jij volgens mij naar bejaarde chopper en goldwing rijders die met mooi weer een ritje van 10km maken
Gelijk zo agressiefquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:46 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als het op groen springt ben ik al weg en moet jij nog je koppeling op laten komen in dat koekblik van je
Zo had ik er laatst eentje voor me op een kruising. Netjes voorgesorteerd voor linksaf, stoplicht op groen en dan midden op de kruising plotseling afremmen tot bijna stilstand om de navigatie te checkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:15 schreef Gwywen het volgende:
Gisteren reed ik achter zo eentje die "ergens" naar rechts moest maar niet precies waar, zoooooo irritant. Nergens tot aan de maximumsnelheid rijden en bij elke zijstraat boven op z'n rem om te concluderen dat deze 't toch niet was.
En dat drie kilometer lang, met geen enkele mogelijkheid om in te halen.![]()
O, en vanmorgen werd ik op een provinciale weg (80 km/h) ingehaald door een jongen op een brommertje, die op 't fietspad naast de weg reed.
Kan ik me goed voorstellen. 'Helaas' zit ik als persoon zo in elkaar dat ik een ander niet aandoe wat ik zelf niet prettig vind. Ik heb er een bloedhekel aan, dat anderen hun auto voor de mijne gooien. Ik ben nota bene nooit te beroerd om mee te denken, maar sommige automobilisten claimen de ruimte gewoon.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik dump de auto naar links als ik klemgereden dreig te worden.
Groot gelijk, denk dat ik dit ook ga doen in plaats van neurotisch rechts te rijden. Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:14 schreef Fer het volgende:
[..]
Daarom ga ik alleen nog naar rechts in zo;n situatie als de achterligger duidelijk maakt erlangs te willen en wat dichter erop gaat rijden.
Of ik naar rechts, maar als degene erachter geen aanstalten maakt om harder te gaan trap ik hem weer naar links.
Ben ik het niet mee eens. Als dit zo zou zijn, zouden de prijzen per land stijgen. Vreemd genoeg is dit niet het geval... Kijk alleen al naar omringende landen. Extra accijns is het ook niet, want ik zie de prijzen stijgen, maar ook dalen. Als er iets niet daalt, dan is het de accijns wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat komt door spanningen in het Midden-Oosten.
Zodra het daar wat moeilijker wordt gaat de olieprijs omhoog.
Alleen jammer dat de prijs nooit verlaagd wordt als de spanningen afgenomen zijn.....
Dat heet toch "wijsheid komt met de jaren"? Ik heb dat ook wel, bij het kleinste foutje op de toeter hangen doe ik allang niet meer. Maar om nou te zeggen dat ik altijd een heer in het verkeer ben. Volgens mij kan dat niet, je hebt altijd wel situaties waarin jouw win groter is dan de ander z'n verlies. Hem er nog net even voorgooien waardoor de ander net niet op de CC kan blijven rijden (klein verlies), zodat jij jezelf niet klemrijdt of de afslag mist (grote winst). Dat soort dingen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:19 schreef Alt-tab het volgende:
[..]
Waar ik vroeger erg agressief werd, laat ik het nu maar gaan.
Ik wilde niet als 'opa' overkomen (niet dat jij dat doet hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:47 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat heet toch "wijsheid komt met de jaren"? Ik heb dat ook wel, bij het kleinste foutje op de toeter hangen doe ik allang niet meer. Maar om nou te zeggen dat ik altijd een heer in het verkeer ben. Volgens mij kan dat niet, je hebt altijd wel situaties waarin jouw win groter is dan de ander z'n verlies. Hem er nog net even voorgooien waardoor de ander net niet op de CC kan blijven rijden (klein verlies), zodat jij jezelf niet klemrijdt of de afslag mist (grote winst). Dat soort dingen.
Mwah, er zit een verschil tussen foutje en asociaal rijgedrag.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:55 schreef Alt-tab het volgende:
[..]
Ik wilde niet als 'opa' overkomen (niet dat jij dat doet hoor) maar in essentie is dat wel de kern ja. Echter kan ik voor de volle 100% zeggen dat ik mij als een heer in het verkeer gedraag. Dit omvat 3 aspecten, namelijk;
- Ik wil geen schade aan mijn auto
- Ik wil anderen niet hinderen
- Ik doe niet aan vergeldingsgedrag. Dit 'lik op stuk beleid' komt voort uit onmacht.
Op basis van deze 3 criteria, relativeer ik alles in het verkeer. Dit heeft als resultaat dat ik mij niet zozeer erger, maar meer verbaas over handelingen van anderen.
Hiermee wil ik niet zeggen dat ik geen fouten maak. Ik schat af en toe zaken ook verkeerd in. Maar ik word niet warm of koud van asociaal gedrag van anderen. Het is ten eerste niet persoonlijk bedoeld, en komt voort uit puur eigenbelang. Je komt jezelf wel tegen, denk ik dan. Die gedachte geeft genoeg voldoening, en ik ga vervolgens verder waar ik mee bezig was.
Dit is dus echt 'Wijsheid komt met de jaren'. Vroeger als iemand mij afsneed, of iets deed wat mij niet beviel, stapte ik uit en ging ik verhaal halen op een erg agressieve manier. Nu jaren later, schaam ik mij daarvoor. Zo ga je niet met elkaar om.
Toch niet dusquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:03 schreef Turbomuis het volgende:
Terechte boete, maar wel irritant.
In Eindhoven heb je een rondweg. Daar mag je 70. Ik rijd elke dag over die rondweg. Op het stuk waar ik rijd is een stukje van 140 meter waar je 50 mag. Lukt prima, als het verkeerslicht waar die 140 meer begint rood is. Maar als die groen is rijdt iedereen met 70 door, niemand gaat op de rem.
En nu heb ik dus een boete. Ik denk dat heel veel mensen een boete hebben van 2 mei op de Marconilaan.
Grom.
http://www.ed.nl/regio/ei(...)-eindhoven-1.4371529quote:EINDHOVEN - Het CJIB verscheurt 10.800 snelheidsbekeuringen, die in de periode 1 april - 9 mei werden uitgeschreven op de Marconilaan in Eindhoven. Reden: de digitale flitspaal die er eind maart werd geplaatst, staat te dicht op het snelheidsbord met de aanduiding 50. Op de Ring mag bijna overal 70 gereden worden, met uitzondering van enkele rotondes, waaronder die in Woensel.
Komend vanaf het Strijps Bultje in de richting Marconiplein geldt ook een limiet van 70. Vlak na de kruising met de Edisonstraat - Van der Waalsweg staat echter een bord met de aanduiding 50. Enkele tientallen meters gevolgd door de nieuwe, digitale flitspaal. Volgens de richtlijnen moet er minstens 140 meter tussen bord en paal zitten, zodat mensen hun snelheid kunnen aanpassen.
De politie spreekt van een 'menselijke fout'. Naar aanleiding van klachten is de flitsfunctie voor snelheid op 9 mei uitgezet; de paal flitst nog wel voor rood licht. De oude, analoge flitskast die hier voorheen stond, werkte al jarenlang niet meer, aldus de politie.
Mensen die hun bon al betaald hebben, krijgen hun geld teruggestort.
Ik fietste een keer langs het kanaal op een smal fietspad, komt er uit de tegenovergestelde richting iemand aanfietsen die naar beneden kijkt en niet voor zich uit. Die gast rijdt recht op mij af en op bellen en schreeuwen reageert hij niet (oortjes in). Dus of ik kon uitwijken naar links en het water in rijden, of rechts tegen de ophoging aan. Uiteindelijk toch voor rechts gekozen, met tot gevolg dat mijn fiets en mijn knie deels kapot waren. En die jongen reed gewoon door alsof er niets aan de hand was. Wat bezielt mensen om niet te kijken waar ze rijden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:10 schreef dick_laurent het volgende:
Over rechts inhalen, ik fiets ook regelmatig naar mijn werk...want ja, het is ook te fietsen en zo kom ik tenminste nog aan mijn beweging toe
En dan heb ik best wel vaak dat mensen helemaal links fietsen op het fietspad, met een slakkegang....en dan denk ik echt van... why??
En tis niet een enkeling die dat doet, nee vrij regelmatig kom ik dat tegen onderweg naar mijn werk. Waardoor ik mensen rechts op het fietspad dan maar inhaal.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:03 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Toch niet dus![]()
[..]
http://www.ed.nl/regio/ei(...)-eindhoven-1.4371529
Wel een beetje vreemd dat deze bonnen worden vernietigd, want het is toch juist de bedoeling dat je ter hoogte van het bord 50 je snelheid al hebt aangepast?!?quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:03 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Toch niet dus![]()
[..]
http://www.ed.nl/regio/ei(...)-eindhoven-1.4371529
Ik heb gelukkig een vrij harde toeter op mijn scooter.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:10 schreef dick_laurent het volgende:
Over rechts inhalen, ik fiets ook regelmatig naar mijn werk...want ja, het is ook te fietsen en zo kom ik tenminste nog aan mijn beweging toe
En dan heb ik best wel vaak dat mensen helemaal links fietsen op het fietspad, met een slakkegang....en dan denk ik echt van... why??
En tis niet een enkeling die dat doet, nee vrij regelmatig kom ik dat tegen onderweg naar mijn werk. Waardoor ik mensen rechts op het fietspad dan maar inhaal.
Dat klopt, alleen de afstand tussen bord en flitspaal voldoet niet aan de regels. Dus daarom worden de boetes vernietigd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:31 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd dat deze bonnen worden vernietigd, want het is toch juist de bedoeling dat je ter hoogte van het bord 50 je snelheid al hebt aangepast?!?
Soms zie je zo'n bord kort van te voren (omdat er bochten zijn of omdat er eerder wat voor staat) en het is niet de bedoeling dat je dan bovenop je rem gaat staan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:31 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd dat deze bonnen worden vernietigd, want het is toch juist de bedoeling dat je ter hoogte van het bord 50 je snelheid al hebt aangepast?!?
Anticiperen en zeker voor degene die er dagelijks langskomen geen issue. Maar ik ben met je eens dat dat door een te abrupte vertraging je je overige weggebruikers onnodig in gevaar kunt brengen en om daar nu een artikel 5 voor te riskeren....quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Soms zie je zo'n bord kort van te voren (omdat er bochten zijn of omdat er eerder wat voor staat) en het is niet de bedoeling dat je dan bovenop je rem gaat staan.
Ik wist niet dat er regels voor waren. Als je je aan de verkeersregels houdt, zou die paal er direct achter kunnen staan zonder dat je op de foto wordt gezetquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:42 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen de afstand tussen bord en flitspaal voldoet niet aan de regels. Dus daarom worden de boetes vernietigd.
Ah mooi. Weet ik dat ook weer.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:42 schreef sneakydesert het volgende:
Dat klopt, alleen de afstand tussen bord en flitspaal voldoet niet aan de regels. Dus daarom worden de boetes vernietigd.
Dit staat in het artikel:quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:09 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er regels voor waren. Als je je aan de verkeersregels houdt, zou die paal er direct achter kunnen staan zonder dat je op de foto wordt gezet
Ja dat gaat over een richtlijn. Dat is geen regel of wet, toch?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:13 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dit staat in het artikel:
"Komend vanaf het Strijps Bultje in de richting Marconiplein geldt ook een limiet van 70. Vlak na de kruising met de Edisonstraat - Van der Waalsweg staat echter een bord met de aanduiding 50. Enkele tientallen meters gevolgd door de nieuwe, digitale flitspaal. Volgens de richtlijnen moet er minstens 140 meter tussen bord en paal zitten, zodat mensen hun snelheid kunnen aanpassen."
En het artikel staat een paar post terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |