Uhm, GGMM zei dat ik het word, maar jou misgun ik het ook niet hoor. Ik zou je niet snel minachten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Yvonne zei dat ik blauw werd, echt zin in met ggmm, karina en typisch
Ik waardeer GGMM zeer, maar ik denk toch dat yvonnegodin meer in te bregen heeft in dit forum.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhm, GGMM zei dat ik het word, maar jou misgun ik het ook niet hoor. Ik zou je niet snel minachten.
Vetquote:
Nou ja, barbaar!quote:
Yvonne heeft mij ook hoog zitten, dus ik zou mijn aanbod maar accepteren voordat je er later spijt van krijgt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik waardeer GGMM zeer, maar ik denk toch dat yvonnegodin meer in te bregen heeft in dit forum.
Wil jij mijn modhulp zijn johannes?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yvonne heeft mij ook hoog zitten, dus ik zou mijn aanbod maar accepteren voordat je er later spijt van krijgt.
Jup en zo heb ik er nog een van Matt Smith (Dr Who)quote:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup en zo heb ik er nog een van Matt Smith (Dr Who)
Je krijgt een eigen kookrubriek!quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yvonne heeft mij ook hoog zitten, dus ik zou mijn aanbod maar accepteren voordat je er later spijt van krijgt.
daar moet ik nog het laatste half uur van kijkenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Super nice. Dr Who ben ik ook langzaaaam aan het volgenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik werk samen op basis van gelijkwaardigheid, dus als je dat bedoelt: ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wil jij mijn modhulp zijn johannes?
Het vertrouwen is geschaad. Ik heb helemaal niks aan dit soort toezeggingen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik vandaag naar school ga doe je dan weer aardig?
Strenge toelatingsprocedure dit datquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:43 schreef Ezell het volgende:
ik verveel mij
dan maar fb-matties verwijderen
Zeker. Ik acht jou als een ware broeder, een goede vriend. Zo wil ik graag ook samenwerken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik werk samen op basis van gelijkwaardigheid, dus als je dat bedoelt: ja.
Dealquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker. Ik acht jou als een ware broeder, een goede vriend. Zo wil ik graag ook samenwerken.
Oh.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het vertrouwen is geschaad. Ik heb helemaal niks aan dit soort toezeggingen.
Lang verhaal: korte versie.quote:
Dr Who is écht een geweldige serie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Super nice. Dr Who ben ik ook langzaaaam aan het volgen
quote:
Oh, dat is eik een tof ideequote:
Nou oké, vooruit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb ik mezelf nu bewezen dat ik geen ban nodig heb?
Sierd de Vos laat zien hoe goed dit te combineren valt met voetbalquote:
Sorryquote:
Je kunt beginnen met de speelsteden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet ik er wel achter komen wat mensen op Honduras eten.
Hopelijk geen hond.
Bedankt lr, tranen stromen over mijn wangen. Nu slapen en nachtmerries krijgen over jou en je nare gedragquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sierd de Vos laat zien hoe goed dit te combineren valt met voetbal
[..]
Sorry
En dat terwijl het vertrouwen terugwinnen oh zo makkelijk is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bedankt lr, tranen stromen over mijn wangen. Nu slapen en nachtmerries krijgen over jou en je nare gedrag
Tofquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lang verhaal: korte versie.
Schoondochter werkt als PA op conventions
http://www.seanharry.com/
en zo kom ik ook aan toffe foto's.
Lange_Lans en ik denken dat we maar gaan beginnen bij Beljoe Horizontje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sierd de Vos laat zien hoe goed dit te combineren valt met voetbal
[..]
Sorry
[..]
Je kunt beginnen met de speelsteden.
Wat valt er zat aan te raken zijn? Prima updates over bands en dergelijke/ de chat. Wellicht moet je een zelfde beleid gaan voeren als ik. Elke nieuwe vriend = een andere verwijderen.quote:
Zelf geweest, deze ga ik ook heen: http://seanharry.com/events/bluesky/quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof![]()
Zelf daar ook al eens bijgeweest dus? of heeft ze gewoon handtekening voor je gevraagd?
ik ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik doe er al vrij weinig mee
alleen facebook chat
mja, begin gewoon aan alles daaraan te ergerenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat valt er zat aan te raken zijn? Prima updates over bands en dergelijke/ de chat. Wellicht moet je een zelfde beleid gaan voeren als ik. Elke nieuwe vriend = een andere verwijderen.
hmm, misschien de grote inso maar eens volgenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al een jaar, ook al een jaar geen fb meer
Gaaf. duur welquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelf geweest, deze ga ik ook heen: http://seanharry.com/events/bluesky/
snap niet zo goed waarom je het dan zou verwijderenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ook
statusupdates doe ik nooit meer
verder alleen handig voor m'n studie
[..]
mja, begin gewoon aan alles daaraan te ergeren![]()
alleen de chat is chill
[..]
hmm, misschien de grote inso maar eens volgen
Ik ergerde me er continu aan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
snap niet zo goed waarom je het dan zou verwijderen
ik vind het net als twitter vrij geniaal
Ik snap het verband echt niet in deze post. Als je de positieve/handige functies blijft gebruiken en de rest negeert wat is het probleem dan nog?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ook
statusupdates doe ik nooit meer
verder alleen handig voor m'n studie
[..]
mja, begin gewoon aan alles daaraan te ergeren![]()
alleen de chat is handig
[..]
hmm, misschien de grote inso maar eens volgen
blablablaquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aan het gedrag van mensen op facebook. goed weers show enzoquote:
Sparen jonguh.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat inso zegtquote:
mja, ik gebruik alleen de chatquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het verband echt niet in deze post. Als je de positieve/handige functies blijft gebruiken en de rest negeert wat is het probleem dan nog?
daar prik je toch zo doorheen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aan het gedrag van mensen op facebook. goed weers show enzo
17-jarige meisjes die hun 2de zoon lieten zien. daar zou ik ook depressief van worden jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Verwijdert toen oud klasgenoten vader en moedertje gingen spelen
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
wat inso zegt
ik vind alleen de chat nog leuk
[..]
mja, ik gebruik alleen de chat
voor m'n studie ben ik soort van verplicht fb te hebben, aangezien ik anders teveel info misloop
Wellicht heb ik gewoon meer schijt aan mensen en minder moeite met mensen eruit donderen.quote:
Ik zie het morgen wel verschijnen yvonnegodin.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
succes
zet je morgen de wekker voor de tagjes?
bedankt
Ik donder zelden iemand er uit, maar erger mij er ook niet zo snel aan. Vind het eerder vaak vermakelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wellicht heb ik gewoon meer schijt aan mensen en minder moeite met mensen eruit donderen.
Dat wel. Maar ik ergerde me aan vrijwel iedereen op dat moment.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar prik je toch zo doorheen?
of je doet net als LR gewoon mensen verwijderen waar je je blijkbaar aan ergert
ben gewoon social media een beetje zat aan het worden of zoquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wellicht heb ik gewoon meer schijt aan mensen en minder moeite met mensen eruit donderen.
Ik vind het wel handig, ook als je mensen hebt leren kennen maar geen kans hebt gehad een 06 te vragen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik ergerde me aan vrijwel iedereen op dat moment.
Ligt ook aan mij hoor, maar op dat moment leverde het mij minder op dan ik er energie in stak.
Als journalist leef je toch van Social Media?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben gewoon social media een beetje zat aan het worden of zo![]()
mja, zit nu ook al best lang op fb, dat zou het ook kunnen zijn
Mwa... ik had er een paar die constant Palestina bullshit neerdumpte. Daar heb ik geen trek in.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik donder zelden iemand er uit, maar erger mij er ook niet zo snel aan. Vind het eerder vaak vermakelijk.
quote:
Dat gebruik ik wel om mensen te volgen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:56 schreef Typisch het volgende:
Twitter is wel genialer dan Facebook trouwens.Geniale nieuwsbron zonder poespas.
leven van?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als journalist leef je toch van Social Media?
Dat sharede ik wel eens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Mwa... ik had er een paar die constant Palestina bullshit neerdumpte. Daar heb ik geen trek in.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
leven van?vooral handig vanwege contacten en mensen vinden
al is fb niet echt een middel waar je veel aan hebt
Ah, niet echt last van. Laatst wel een van mijn collega's eruit gegooid.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... ik had er een paar die constant Palestina bullshit neerdumpte. Daar heb ik geen trek in.
De andere meer omdat ik ze toch niet meer 'ken'
[..]
netwerken op fb is best lastig, want die wordt vooral privé gebruikt hčquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat bedoel ikalles draait om netwerken enzeau
Yvonne gaat offline en ineens durft hij weer op de man te spelen hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, niet echt last van. Laatst wel een van mijn collega's eruit gegooid.
Heel de tijd plaatjes (van het niveau van jouw glitterplaatjes) over haar tyfus paarden.
Ja true, misschien is dan twitter nog wel beter.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
netwerken op fb is best lastig, want die wordt vooral privé gebruikt hč
quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja true, misschien is dan twitter nog wel beter.
Ja hallo ik ben nog maar een tijdelijke mod, ik moet mijn positie nog zien te verstevigen de komende tijd!quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yvonne gaat offline en ineens durft hij weer op de man te spelen hoor
van wiequote:Op donderdag 8 mei 2014 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
LR en Typisch komen jullie ook naar de bruiloft
Meer dan je cv erop zetten is het niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:01 schreef Ezell het volgende:
ok, linkedin is misschien meer om je netwerk te laten bestaan of zo
Je bent zelf een tyfus paard!quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, niet echt last van. Laatst wel een van mijn collega's eruit gegooid.
Heel de tijd plaatjes (van het niveau van jouw glitterplaatjes) over haar tyfus paarden.
mijn ouders komen niet hoorquote:
mensen toevoegenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dan je cv erop zetten is het niet.
Toen ik zei dat ik een samenwerking met je aan wilde gaan wist ik niet dat je het zo zou opvatten.quote:
serieus? zo snel al?quote:
HOHOHOHOHOquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een tyfus paard!
Grapje
quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ik zei dat ik een samenwerking met je aan wilde gaan wist ik niet dat je het zo zou opvatten.
Wat een leuk verhaalquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:04 schreef Ezell het volgende:
de enige bruiloft die ik mij herinner, was eentje van vorig jaar
daar werden gewoon sloffen sigaretten uitgedeeld aan de gasten
en er werd flink wijn gedronken… vet veel flessen
Jij mag met sof mijn best man zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ik zei dat ik een samenwerking met je aan wilde gaan wist ik niet dat je het zo zou opvatten.
bossquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:04 schreef Ezell het volgende:
Ik krijg toch geen note he?quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HOHOHOHOHO
Je bent wel erg rebels de afgelopen tijd Johannes. Het begint bijna intimiderend te worden.
[..]
zo gaan ze bij mij ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik weet niet hoe een bruiloften eruit horen te zien
waar gaat dat plaatsvindenquote:
ohja, jij dronk ook nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:04 schreef Ezell het volgende:
waar ga je het vierenquote:
Kennelijk niet genoeg wijn als je het een jaar later nog steeds weet te herinneren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:04 schreef Ezell het volgende:
Godverdomme.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ik heb niet zoveel met bruiloften. Al die vrolijkheidSta ik daar in mijn bandshirt met satanistische leuzen.
Leukquote:
Ik ben ook al tijden niet naar een bruiloft geweest.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik weet niet hoe normale bruiloften eruit horen te zien
bijna nietquote:
ik drink nooit met familiequote:Op donderdag 8 mei 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk niet genoeg wijn als je het een jaar later nog steeds weet te herinneren.
Maar ik heb niet zoveel met bruiloften. Al die vrolijkheidSta ik daar in mijn bandshirt met satanistische leuzen.
Ja ik bedoel in Engeland of ga je het echt spectaculair doen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel in een kerk, en daarna gewoon fissa denk ik.
wel engeland, maar wel feest.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel in Engeland of ga je het echt spectaculair doen?
mwoah, gratis sloffen… dus normaal normaal zal het niet wordenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ook al tijden niet naar een bruiloft geweest.
Binnenkort die van Inso dus. Weet alleen niet of die normaal gaat worden.
Bedankt voor dit idee Ezell. Voor meer suggesties over goede fissas mag je me altijd dmen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
mwoah, gratis sloffen… dus normaal normaal zal het niet worden
Je kan in ieder geval alle fokkers wel bij de vrijgezellen-tafel plaats laten nemenquote:
Doe even normaal.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik drink nooit met familie![]()
trek je dat niet eventjes een overhemd aan of zo?
Durf je wel te komen dan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval alle fokkers wel bij de vrijgezellen-tafel plaats laten nemen
een restaurant kiezen waar ook nog bordjes hangen waarop staat dat je niet mag rokenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt voor dit idee Ezell. Voor meer suggesties over goede fissas mag je me altijd dmen.
hoezo?quote:
GGMM niet uitnodigenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt voor dit idee Ezell. Voor meer suggesties over goede fissas mag je me altijd dmen.
Haha ik kom sowieso hoor als je me echt uitnodigtquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Durf je wel te komen dan.
Hopelijk gaan mensen niet over FOK! praten
Ik durf overal te komen. Zeker als mij gratis bier wordt toegezegd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Durf je wel te komen dan.
Hopelijk gaan mensen niet over FOK! praten
Ja sowieso. Maar ben bang dat mensen dan dronken over FOK! gaan praten. Zou toch vreemd zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ik kom sowieso hoor als je me echt uitnodigt
quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf overal te komen. Zeker als mij gratis bier wordt toegezegd.
verstaan ze toch nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja sowieso. Maar ben bang dat mensen dan dronken over FOK! gaan praten. Zou toch vreemd zijn.
drankprivileges intrekken danquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja sowieso. Maar ben bang dat mensen dan dronken over FOK! gaan praten. Zou toch vreemd zijn.
Wel, maar dan denken ze dat het ergens anders over gaat.quote:
Ik ga LR dronken voeren en dan foto's makenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha in dronken bui je lafjes erover heen gaan post aan je vriendin laten lezenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je mag het proberen. Gister wel bier van Karina gekregenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga LR dronken voeren en dan foto's maken
jij bent tegenwoordig flink aan het meeten?quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je mag het proberen. Gister wel bier van Karina gekregen![]()
lrbaasquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa 3x in totaal. Tot nu toe allemaal binnen een straal van 15 km. Dan moet het kunnen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij bent tegenwoordig flink aan het meeten?
o, leek namelijk even alsof je aan het meetsletten wasquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa 3x in totaal. Tot nu toe allemaal binnen een straal van 15 km. Dan moet het kunnen.
Nee. Ik sta gewoon graag in het middelpunt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
o, leek namelijk even alsof je aan het meetsletten was
Moet je haar eigenlijk gewoon vragen op die datumquote:
je bent nu dan ook het middelpunt met je blauwigheidquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik sta gewoon graag in het middelpunt.
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
je bent nu dan ook het middelpunt met je blauwigheid
wees de eenhoorn die over de double rainbow huppeltquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Overigens is het niet echt waar verder. Al probeer ik er wel altijd gewoon het beste van te maken als ik toch aan iets begin
Ik vind het wel van lef getuigenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Overigens is het niet echt waar verder. Al probeer ik er wel altijd gewoon het beste van te maken als ik toch aan iets begin
Mocht Karina in ruil daarvoor aan je krulletjes zitten?quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet het even opzoeken, maar volgens mij heb ik al mijn meets in een straal van twee kilometer gehad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa 3x in totaal. Tot nu toe allemaal binnen een straal van 15 km. Dan moet het kunnen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
wees de eenhoorn die over de double rainbow huppelt
Top!quote:
Nou het is niet dat ik nu in een grafkamer zit ofzo hoorquote:
Oooooh die met glitters en in UI formaat.quote:
55km en 47km hier….quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet het even opzoeken, maar volgens mij heb ik al mijn meets in een straal van twee kilometer gehad.
moet je maar niet zoveel abo's uitdelenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou het is niet dat ik nu in een grafkamer zit ofzo hoor![]()
Maar ik wil gewoon even geen geld besteden aan meubelsNiet zoveel geld en vakantie enzo.
Wellicht wel. Al ligt het wel puur aan het gezelschap natuurlijk. Als het ergens om gaat of ik iets wil bereiken met iets/iemand dan heb ik wel gewoon last van menselijke zenuwen of terughoudendheidquote:
Ik ben een amateur, maar ik ga mijn best doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooh die met glitters en in UI formaat.
Leuk was dat tijdens sinterklaasquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
55km en 47km hier….
[..]
moet je maar niet zoveel abo's uitdelen
Iedereen: huh huh ik heb ook abo, oh ik ook,quote:
Ik ben vrij zeker van het 2e.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:25 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben het hier niet mee eens
Waarom?quote:
enige hoop voor de mensheid om langer te overleven dan deze planeet, zie het 'ons' zelf niet op tijd reddenquote:
Nee dit bedoelde ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
enige hoop voor de mensheid om langer te overleven dan deze planeet, zie het 'ons' zelf niet op tijd redden
of bedoel je juist waarom ik niet per se denk dat we niet alleen zijn?
En dan ben je nog nuchter.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:31 schreef Ezell het volgende:
laatst dacht ik na over dat 's nachts buiten straatverlichting enzo staat
en toen dacht: damn, we lopen gewoon als een stel mieren over voetpaden, net een doolhof
en dat doen we overdag ook, soort van
yihieeeeee
Als je stoned was geweest had je als een mier op de voetpaden wezen kruipenquote:
Op UI formaat ziet yvonne vast niet of het floaties of glitters zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben echt een kutautist. Nu kan ik het weer niet uitstaan dat ik geen glitters op een foto krijg zoals ik in gedachte had
eh wut?quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je stoned was geweest had je als een mier op de voetpaden wezen kruipen
Ik wil geen floaties noch boeit mij dat hele plaatje. Ik wil het gewoon kunnen, puntquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op UI formaat ziet yvonne vast niet of het floaties of glitters zijn.
Niks. Ik ben ook moe.quote:
truste :wquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks. Ik ben ook moe.Wel weer mooi geweest voor vannacht
Toedels.
toedeledokiequote:Op donderdag 8 mei 2014 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toedels.
haha u mad lolquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil geen floaties noch boeit mij dat hele plaatje. Ik wil het gewoon kunnen, punt
ik had vroeger een redelijk goede telescoopquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:35 schreef Ezell het volgende:
ik heb zin om naar wolken of sterren te staren
da's vet chill
coolquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had vroeger een redelijk goede telescoop
trustenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toedels.
Knut zou gloeien van trots ware het niet dat zijn maanden van FOK!ken in plaats van werken hem nu duur komen te staanquote:
hoezoquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut zou gloeien van trots ware het niet dat zijn maanden van FOK!ken in plaats van werken hem nu duur komen te staan
rip knutquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut zou gloeien van trots ware het niet dat zijn maanden van FOK!ken in plaats van werken hem nu duur komen te staan
volgens mij al ruim een uur opquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
meh
ik ga zometeen al slapen, dus slecht idee
hoe was je salade? nog bezig?
Nee, maar hij heeft wel een FOK! pauze van een maand voor zichzelf ingelast tot hij zijn huis intrekt.quote:
ah noh, word mijn persoonlijke kokquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
nice wel![]()
maar ik ben snel tevreden qua salades, morgen is de zalm weer aan de beurt denk ik
http://www.nu.nl/tech/377(...)ollar-opleverde.htmlquote:Spotify verwijdert geluidloos album dat 20.000 dollar opleverde
Het geluidloze album van de Amerikaanse band Vulfpeck, Sleepify, is door Spotify verwijderd nadat
Spotify verwijdert geluidloos album dat 20.000 dollar opleverde
Dat meldt Vice. Spotify heeft het album verwijderd omdat het de voorwaarden van de muziekstreamingdienst schendt.
Sleepify bestaat uit geluidloze nummers, maar voor elke keer dat een nummer voor minimaal dertig seconden wordt afgespeeld, wordt Vulfpeck wel betaald. Vulfpeck vroeg zijn fans om het album in de nacht op repeat te zetten, en op deze manier een tour te bekostigen.
De plaat was al enkele maanden op de muziekstreamingdienst beschikbaar.
De band heeft inmiddels bevestigd dat de 20.000 dollar wordt gebruikt voor de tour. Vulfpeck gaat gratis optreden in de landen waar het album het meest is gedraaid.
rip knutsanquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel een FOK! pauze van een maand voor zichzelf ingelast tot hij zijn huis intrekt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/tech/377(...)ollar-opleverde.html
Dit was tevens mijn laatste post voor vandaag.
ah, dit is gewoon gemeenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
tegen betaling is alles mogelijk
[ afbeelding ]
eergisteren
trusten LRquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
trustequote:Op donderdag 8 mei 2014 02:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vervelend dat hij dit niet met mij heeft overlegd per DM.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel een FOK! pauze van een maand voor zichzelf ingelast tot hij zijn huis intrekt.
quote:
ah, niet verkeerdquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
25 pond (~30 euro) om alles brandschoon te hebben.
Wwlterustenquote:
Uurtje later he. Ben net wakker, sliep om een uurtje of 10 alquote:Op donderdag 8 mei 2014 03:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
godver, hoe laat is het nu in Bulgaarse tijd?
En kom jij eens hier, tijgerquote:Op donderdag 8 mei 2014 03:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja Johannes. Ga eens naar bed of zo.
Maar serieus. Wat doen jullie om half 4 nog op?quote:
Arm kindquote:
Hey Buuf.quote:
Ergens ook wel weer goed. Ik voel me alleen een oude vrouw als ik loop.quote:
Gesport?quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ergens ook wel weer goed. Ik voel me alleen een oude vrouw als ik loop.
Ja, gisteren.quote:
Heb ik ook altijd na een fikse wandeling.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ergens ook wel weer goed. Ik voel me alleen een oude vrouw als ik loop.
Deels wel ja. Maar als je net uit bed komt ...quote:
Hey ukkie.quote:
Wat precies? die plant seeds?quote:
Taylor Swift.quote:
quote:
Je bent nog steeds langer dan ik. Behalve als ik hakken draag.quote:
quote:
Fuck jullie, dat hoedje maakt haar ineens cutequote:
Dan ben jij hier het ukkie!quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent nog steeds langer dan ik. Behalve als ik hakken draag.
ah het hoedje is cute dat was mijn tweede gok geweest.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Fuck jullie, dat hoedje maakt haar ineens cute
Ze trekt best een akelig gezicht eigenlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Fuck jullie, dat hoedje maakt haar ineens cute
Wie ben jij?quote:
Mijn oudste buurmeisje is een jaar of 5...quote:
Dat ben ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:52 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Mijn oudste buurmeisje is een jaar of 5...
Ik ben een salami.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |