55km en 47km hier….quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet het even opzoeken, maar volgens mij heb ik al mijn meets in een straal van twee kilometer gehad.
moet je maar niet zoveel abo's uitdelenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou het is niet dat ik nu in een grafkamer zit ofzo hoor![]()
Maar ik wil gewoon even geen geld besteden aan meubelsNiet zoveel geld en vakantie enzo.
Wellicht wel. Al ligt het wel puur aan het gezelschap natuurlijk. Als het ergens om gaat of ik iets wil bereiken met iets/iemand dan heb ik wel gewoon last van menselijke zenuwen of terughoudendheidquote:
Ik ben een amateur, maar ik ga mijn best doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooh die met glitters en in UI formaat.
Leuk was dat tijdens sinterklaasquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
55km en 47km hier….
[..]
moet je maar niet zoveel abo's uitdelen
Iedereen: huh huh ik heb ook abo, oh ik ook,quote:
Ik ben vrij zeker van het 2e.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:25 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben het hier niet mee eens
Waarom?quote:
enige hoop voor de mensheid om langer te overleven dan deze planeet, zie het 'ons' zelf niet op tijd reddenquote:
Nee dit bedoelde ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
enige hoop voor de mensheid om langer te overleven dan deze planeet, zie het 'ons' zelf niet op tijd redden
of bedoel je juist waarom ik niet per se denk dat we niet alleen zijn?
En dan ben je nog nuchter.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:31 schreef Ezell het volgende:
laatst dacht ik na over dat 's nachts buiten straatverlichting enzo staat
en toen dacht: damn, we lopen gewoon als een stel mieren over voetpaden, net een doolhof
en dat doen we overdag ook, soort van
yihieeeeee
Als je stoned was geweest had je als een mier op de voetpaden wezen kruipenquote:
Op UI formaat ziet yvonne vast niet of het floaties of glitters zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben echt een kutautist. Nu kan ik het weer niet uitstaan dat ik geen glitters op een foto krijg zoals ik in gedachte had
eh wut?quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je stoned was geweest had je als een mier op de voetpaden wezen kruipen
Ik wil geen floaties noch boeit mij dat hele plaatje. Ik wil het gewoon kunnen, puntquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op UI formaat ziet yvonne vast niet of het floaties of glitters zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |