wel engeland, maar wel feest.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel in Engeland of ga je het echt spectaculair doen?
mwoah, gratis sloffen… dus normaal normaal zal het niet wordenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ook al tijden niet naar een bruiloft geweest.
Binnenkort die van Inso dus. Weet alleen niet of die normaal gaat worden.
Bedankt voor dit idee Ezell. Voor meer suggesties over goede fissas mag je me altijd dmen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
mwoah, gratis sloffen… dus normaal normaal zal het niet worden
Je kan in ieder geval alle fokkers wel bij de vrijgezellen-tafel plaats laten nemenquote:
Doe even normaal.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik drink nooit met familie![]()
trek je dat niet eventjes een overhemd aan of zo?
Durf je wel te komen dan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval alle fokkers wel bij de vrijgezellen-tafel plaats laten nemen
een restaurant kiezen waar ook nog bordjes hangen waarop staat dat je niet mag rokenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt voor dit idee Ezell. Voor meer suggesties over goede fissas mag je me altijd dmen.
hoezo?quote:
GGMM niet uitnodigenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt voor dit idee Ezell. Voor meer suggesties over goede fissas mag je me altijd dmen.
Haha ik kom sowieso hoor als je me echt uitnodigtquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Durf je wel te komen dan.
Hopelijk gaan mensen niet over FOK! praten
Ik durf overal te komen. Zeker als mij gratis bier wordt toegezegd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Durf je wel te komen dan.
Hopelijk gaan mensen niet over FOK! praten
Ja sowieso. Maar ben bang dat mensen dan dronken over FOK! gaan praten. Zou toch vreemd zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ik kom sowieso hoor als je me echt uitnodigt
quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf overal te komen. Zeker als mij gratis bier wordt toegezegd.
verstaan ze toch nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja sowieso. Maar ben bang dat mensen dan dronken over FOK! gaan praten. Zou toch vreemd zijn.
drankprivileges intrekken danquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja sowieso. Maar ben bang dat mensen dan dronken over FOK! gaan praten. Zou toch vreemd zijn.
Wel, maar dan denken ze dat het ergens anders over gaat.quote:
Ik ga LR dronken voeren en dan foto's makenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha in dronken bui je lafjes erover heen gaan post aan je vriendin laten lezenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |