Toen ik zei dat ik een samenwerking met je aan wilde gaan wist ik niet dat je het zo zou opvatten.quote:
serieus? zo snel al?quote:
HOHOHOHOHOquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een tyfus paard!
Grapje
quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ik zei dat ik een samenwerking met je aan wilde gaan wist ik niet dat je het zo zou opvatten.
Wat een leuk verhaalquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:04 schreef Ezell het volgende:
de enige bruiloft die ik mij herinner, was eentje van vorig jaar
daar werden gewoon sloffen sigaretten uitgedeeld aan de gasten
en er werd flink wijn gedronken… vet veel flessen
Jij mag met sof mijn best man zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ik zei dat ik een samenwerking met je aan wilde gaan wist ik niet dat je het zo zou opvatten.
bossquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:04 schreef Ezell het volgende:
Ik krijg toch geen note he?quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HOHOHOHOHO
Je bent wel erg rebels de afgelopen tijd Johannes. Het begint bijna intimiderend te worden.
[..]
zo gaan ze bij mij ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik weet niet hoe een bruiloften eruit horen te zien
waar gaat dat plaatsvindenquote:
ohja, jij dronk ook nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:04 schreef Ezell het volgende:
waar ga je het vierenquote:
Kennelijk niet genoeg wijn als je het een jaar later nog steeds weet te herinneren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:04 schreef Ezell het volgende:
Godverdomme.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ik heb niet zoveel met bruiloften. Al die vrolijkheidSta ik daar in mijn bandshirt met satanistische leuzen.
Leukquote:
Ik ben ook al tijden niet naar een bruiloft geweest.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik weet niet hoe normale bruiloften eruit horen te zien
bijna nietquote:
ik drink nooit met familiequote:Op donderdag 8 mei 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk niet genoeg wijn als je het een jaar later nog steeds weet te herinneren.
Maar ik heb niet zoveel met bruiloften. Al die vrolijkheidSta ik daar in mijn bandshirt met satanistische leuzen.
Ja ik bedoel in Engeland of ga je het echt spectaculair doen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel in een kerk, en daarna gewoon fissa denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |