Ik vind het wel handig, ook als je mensen hebt leren kennen maar geen kans hebt gehad een 06 te vragen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik ergerde me aan vrijwel iedereen op dat moment.
Ligt ook aan mij hoor, maar op dat moment leverde het mij minder op dan ik er energie in stak.
Als journalist leef je toch van Social Media?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben gewoon social media een beetje zat aan het worden of zo![]()
mja, zit nu ook al best lang op fb, dat zou het ook kunnen zijn
Mwa... ik had er een paar die constant Palestina bullshit neerdumpte. Daar heb ik geen trek in.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik donder zelden iemand er uit, maar erger mij er ook niet zo snel aan. Vind het eerder vaak vermakelijk.
quote:
Dat gebruik ik wel om mensen te volgen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:56 schreef Typisch het volgende:
Twitter is wel genialer dan Facebook trouwens.Geniale nieuwsbron zonder poespas.
leven van?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als journalist leef je toch van Social Media?
Dat sharede ik wel eens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Mwa... ik had er een paar die constant Palestina bullshit neerdumpte. Daar heb ik geen trek in.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
leven van?vooral handig vanwege contacten en mensen vinden
al is fb niet echt een middel waar je veel aan hebt
Ah, niet echt last van. Laatst wel een van mijn collega's eruit gegooid.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... ik had er een paar die constant Palestina bullshit neerdumpte. Daar heb ik geen trek in.
De andere meer omdat ik ze toch niet meer 'ken'
[..]
netwerken op fb is best lastig, want die wordt vooral privé gebruikt hèquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat bedoel ikalles draait om netwerken enzeau
Yvonne gaat offline en ineens durft hij weer op de man te spelen hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, niet echt last van. Laatst wel een van mijn collega's eruit gegooid.
Heel de tijd plaatjes (van het niveau van jouw glitterplaatjes) over haar tyfus paarden.
Ja true, misschien is dan twitter nog wel beter.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
netwerken op fb is best lastig, want die wordt vooral privé gebruikt hè
quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja true, misschien is dan twitter nog wel beter.
Ja hallo ik ben nog maar een tijdelijke mod, ik moet mijn positie nog zien te verstevigen de komende tijd!quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yvonne gaat offline en ineens durft hij weer op de man te spelen hoor
van wiequote:Op donderdag 8 mei 2014 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
LR en Typisch komen jullie ook naar de bruiloft
Meer dan je cv erop zetten is het niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:01 schreef Ezell het volgende:
ok, linkedin is misschien meer om je netwerk te laten bestaan of zo
Je bent zelf een tyfus paard!quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, niet echt last van. Laatst wel een van mijn collega's eruit gegooid.
Heel de tijd plaatjes (van het niveau van jouw glitterplaatjes) over haar tyfus paarden.
mijn ouders komen niet hoorquote:
mensen toevoegenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dan je cv erop zetten is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |