Wat valt er zat aan te raken zijn? Prima updates over bands en dergelijke/ de chat. Wellicht moet je een zelfde beleid gaan voeren als ik. Elke nieuwe vriend = een andere verwijderen.quote:
Zelf geweest, deze ga ik ook heen: http://seanharry.com/events/bluesky/quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof![]()
Zelf daar ook al eens bijgeweest dus? of heeft ze gewoon handtekening voor je gevraagd?
ik ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik doe er al vrij weinig mee
alleen facebook chat
mja, begin gewoon aan alles daaraan te ergerenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat valt er zat aan te raken zijn? Prima updates over bands en dergelijke/ de chat. Wellicht moet je een zelfde beleid gaan voeren als ik. Elke nieuwe vriend = een andere verwijderen.
hmm, misschien de grote inso maar eens volgenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al een jaar, ook al een jaar geen fb meer
Gaaf. duur welquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelf geweest, deze ga ik ook heen: http://seanharry.com/events/bluesky/
snap niet zo goed waarom je het dan zou verwijderenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ook
statusupdates doe ik nooit meer
verder alleen handig voor m'n studie
[..]
mja, begin gewoon aan alles daaraan te ergeren![]()
alleen de chat is chill
[..]
hmm, misschien de grote inso maar eens volgen
Ik ergerde me er continu aan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
snap niet zo goed waarom je het dan zou verwijderen
ik vind het net als twitter vrij geniaal
Ik snap het verband echt niet in deze post. Als je de positieve/handige functies blijft gebruiken en de rest negeert wat is het probleem dan nog?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ook
statusupdates doe ik nooit meer
verder alleen handig voor m'n studie
[..]
mja, begin gewoon aan alles daaraan te ergeren![]()
alleen de chat is handig
[..]
hmm, misschien de grote inso maar eens volgen
blablablaquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aan het gedrag van mensen op facebook. goed weers show enzoquote:
Sparen jonguh.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat inso zegtquote:
mja, ik gebruik alleen de chatquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het verband echt niet in deze post. Als je de positieve/handige functies blijft gebruiken en de rest negeert wat is het probleem dan nog?
daar prik je toch zo doorheen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aan het gedrag van mensen op facebook. goed weers show enzo
17-jarige meisjes die hun 2de zoon lieten zien. daar zou ik ook depressief van worden jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Verwijdert toen oud klasgenoten vader en moedertje gingen spelen
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
wat inso zegt
ik vind alleen de chat nog leuk
[..]
mja, ik gebruik alleen de chat
voor m'n studie ben ik soort van verplicht fb te hebben, aangezien ik anders teveel info misloop
Wellicht heb ik gewoon meer schijt aan mensen en minder moeite met mensen eruit donderen.quote:
Ik zie het morgen wel verschijnen yvonnegodin.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
succes
zet je morgen de wekker voor de tagjes?
bedankt
Ik donder zelden iemand er uit, maar erger mij er ook niet zo snel aan. Vind het eerder vaak vermakelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wellicht heb ik gewoon meer schijt aan mensen en minder moeite met mensen eruit donderen.
Dat wel. Maar ik ergerde me aan vrijwel iedereen op dat moment.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar prik je toch zo doorheen?
of je doet net als LR gewoon mensen verwijderen waar je je blijkbaar aan ergert
ben gewoon social media een beetje zat aan het worden of zoquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wellicht heb ik gewoon meer schijt aan mensen en minder moeite met mensen eruit donderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |