Super nice. Dr Who ben ik ook langzaaaam aan het volgenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup en zo heb ik er nog een van Matt Smith (Dr Who)
Ik werk samen op basis van gelijkwaardigheid, dus als je dat bedoelt: ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wil jij mijn modhulp zijn johannes?
Het vertrouwen is geschaad. Ik heb helemaal niks aan dit soort toezeggingen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik vandaag naar school ga doe je dan weer aardig?
Strenge toelatingsprocedure dit datquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:43 schreef Ezell het volgende:
ik verveel mij
dan maar fb-matties verwijderen
Zeker. Ik acht jou als een ware broeder, een goede vriend. Zo wil ik graag ook samenwerken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik werk samen op basis van gelijkwaardigheid, dus als je dat bedoelt: ja.
Dealquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker. Ik acht jou als een ware broeder, een goede vriend. Zo wil ik graag ook samenwerken.
Oh.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het vertrouwen is geschaad. Ik heb helemaal niks aan dit soort toezeggingen.
Lang verhaal: korte versie.quote:
Dr Who is écht een geweldige serie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Super nice. Dr Who ben ik ook langzaaaam aan het volgen
quote:
Oh, dat is eik een tof ideequote:
Nou oké, vooruit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb ik mezelf nu bewezen dat ik geen ban nodig heb?
Sierd de Vos laat zien hoe goed dit te combineren valt met voetbalquote:
Sorryquote:
Je kunt beginnen met de speelsteden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet ik er wel achter komen wat mensen op Honduras eten.
Hopelijk geen hond.
Bedankt lr, tranen stromen over mijn wangen. Nu slapen en nachtmerries krijgen over jou en je nare gedragquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sierd de Vos laat zien hoe goed dit te combineren valt met voetbal
[..]
Sorry
En dat terwijl het vertrouwen terugwinnen oh zo makkelijk is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bedankt lr, tranen stromen over mijn wangen. Nu slapen en nachtmerries krijgen over jou en je nare gedrag
Tofquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lang verhaal: korte versie.
Schoondochter werkt als PA op conventions
http://www.seanharry.com/
en zo kom ik ook aan toffe foto's.
Lange_Lans en ik denken dat we maar gaan beginnen bij Beljoe Horizontje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sierd de Vos laat zien hoe goed dit te combineren valt met voetbal
[..]
Sorry
[..]
Je kunt beginnen met de speelsteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |