Niks. Ik ben ook moe.quote:
truste :wquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks. Ik ben ook moe.Wel weer mooi geweest voor vannacht
Toedels.
toedeledokiequote:Op donderdag 8 mei 2014 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toedels.
haha u mad lolquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil geen floaties noch boeit mij dat hele plaatje. Ik wil het gewoon kunnen, punt
ik had vroeger een redelijk goede telescoopquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:35 schreef Ezell het volgende:
ik heb zin om naar wolken of sterren te staren
da's vet chill
coolquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had vroeger een redelijk goede telescoop
trustenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toedels.
Knut zou gloeien van trots ware het niet dat zijn maanden van FOK!ken in plaats van werken hem nu duur komen te staanquote:
hoezoquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut zou gloeien van trots ware het niet dat zijn maanden van FOK!ken in plaats van werken hem nu duur komen te staan
rip knutquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut zou gloeien van trots ware het niet dat zijn maanden van FOK!ken in plaats van werken hem nu duur komen te staan
volgens mij al ruim een uur opquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
meh
ik ga zometeen al slapen, dus slecht idee
hoe was je salade? nog bezig?
Nee, maar hij heeft wel een FOK! pauze van een maand voor zichzelf ingelast tot hij zijn huis intrekt.quote:
ah noh, word mijn persoonlijke kokquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
nice wel![]()
maar ik ben snel tevreden qua salades, morgen is de zalm weer aan de beurt denk ik
http://www.nu.nl/tech/377(...)ollar-opleverde.htmlquote:Spotify verwijdert geluidloos album dat 20.000 dollar opleverde
Het geluidloze album van de Amerikaanse band Vulfpeck, Sleepify, is door Spotify verwijderd nadat
Spotify verwijdert geluidloos album dat 20.000 dollar opleverde
Dat meldt Vice. Spotify heeft het album verwijderd omdat het de voorwaarden van de muziekstreamingdienst schendt.
Sleepify bestaat uit geluidloze nummers, maar voor elke keer dat een nummer voor minimaal dertig seconden wordt afgespeeld, wordt Vulfpeck wel betaald. Vulfpeck vroeg zijn fans om het album in de nacht op repeat te zetten, en op deze manier een tour te bekostigen.
De plaat was al enkele maanden op de muziekstreamingdienst beschikbaar.
De band heeft inmiddels bevestigd dat de 20.000 dollar wordt gebruikt voor de tour. Vulfpeck gaat gratis optreden in de landen waar het album het meest is gedraaid.
rip knutsanquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel een FOK! pauze van een maand voor zichzelf ingelast tot hij zijn huis intrekt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/tech/377(...)ollar-opleverde.html
Dit was tevens mijn laatste post voor vandaag.
ah, dit is gewoon gemeenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
tegen betaling is alles mogelijk
[ afbeelding ]
eergisteren
trusten LRquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
trustequote:Op donderdag 8 mei 2014 02:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vervelend dat hij dit niet met mij heeft overlegd per DM.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel een FOK! pauze van een maand voor zichzelf ingelast tot hij zijn huis intrekt.
quote:
ah, niet verkeerdquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
25 pond (~30 euro) om alles brandschoon te hebben.
Wwlterustenquote:
Uurtje later he. Ben net wakker, sliep om een uurtje of 10 alquote:Op donderdag 8 mei 2014 03:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
godver, hoe laat is het nu in Bulgaarse tijd?
En kom jij eens hier, tijgerquote:Op donderdag 8 mei 2014 03:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja Johannes. Ga eens naar bed of zo.
Maar serieus. Wat doen jullie om half 4 nog op?quote:
Arm kindquote:
Hey Buuf.quote:
Ergens ook wel weer goed. Ik voel me alleen een oude vrouw als ik loop.quote:
Gesport?quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ergens ook wel weer goed. Ik voel me alleen een oude vrouw als ik loop.
Ja, gisteren.quote:
Heb ik ook altijd na een fikse wandeling.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ergens ook wel weer goed. Ik voel me alleen een oude vrouw als ik loop.
Deels wel ja. Maar als je net uit bed komt ...quote:
Hey ukkie.quote:
Wat precies? die plant seeds?quote:
Taylor Swift.quote:
quote:
Je bent nog steeds langer dan ik. Behalve als ik hakken draag.quote:
quote:
Fuck jullie, dat hoedje maakt haar ineens cutequote:
Dan ben jij hier het ukkie!quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent nog steeds langer dan ik. Behalve als ik hakken draag.
ah het hoedje is cute dat was mijn tweede gok geweest.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Fuck jullie, dat hoedje maakt haar ineens cute
Ze trekt best een akelig gezicht eigenlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Fuck jullie, dat hoedje maakt haar ineens cute
Wie ben jij?quote:
Mijn oudste buurmeisje is een jaar of 5...quote:
Dat ben ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:52 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Mijn oudste buurmeisje is een jaar of 5...
Ik ben een salami.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |