Echt zo gaaf hoe ze dat hebben gedaan aan et eind van seizoen 2. En dan de eerste aflevering van seizoen 3, zo grappigquote:
Is goed hoor, ga jij maar even met je vuist op mijn wang bezig. Zal ik nog bukken of kan je het zelf bijdoen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is gewoon goed hoor, wil jij soms klappen???
Beste cliffhanger OOIT.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt zo gaaf hoe ze dat hebben gedaan aan et eind van seizoen 2. En dan de eerste aflevering van seizoen 3, zo grappig![]()
Kijk eens hoe netjes ik dit verwoord zonder spoilers
Bijdoen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is goed hoor, ga jij maar even met je vuist op mijn wang bezig. Zal ik nog bukken of kan je het zelf bijdoen?
Wat een zelfoverschatting dit. Het is dat ze geen groene pluk haar heeft anders had ik jullie niet uit elkaar kunnen halen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
o, dat is haar naam![]()
eng mens is ouder dan ik ben
Jij bent niet waardig genoeg om naar zo'n bazenserie te kijkenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:36 schreef Typisch het volgende:
ik ben 2 keer in slaap gevallen bij de eerste aflevering van seizoen 3 van sherlock
dus nu heb ik geen zin meer om te beginnen
ik weet hoe geboortedatums werken hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een zelfoverschatting dit. Het is dat ze geen groene pluk haar heeft anders had ik jullie niet uit elkaar kunnen halen.
I`m a high functioning sociopath..quote:
Graag niet zo min spreken over mijn collegaquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij bent niet waardig genoeg om naar zo'n bazenserie te kijken
Is helemaal goed met je, autiboiquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even in jouw taaltje te communiceren, maar dat ken je dan weer niet. [ afbeelding ]
Jij als modquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Graag niet zo min spreken over mijn collega
Ik vind het wel een lekkere babyyquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekkere babyy
Dat is saai man. Kan je hele tijd gaan lopen modden tijdens live-wedstrijdenquote:
Yvonne zei dat ik blauw werd, echt zin in met ggmm, karina en typischquote:
baby nog welquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekkere babyy
de plicht roept hequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is saai man. Kan je hele tijd gaan lopen modden tijdens live-wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |