En nederland zeker?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1 van de 2 liedjes dat ik naar binnen ben getrokken. Goed dat ik ging.
Rule34quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja als je geile fanfics leest wel ;s
jaquote:
God was het maar waar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja dat mag ook wel voor die duizenden euro's per maand
Jawel, geduld.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben bang dat mijn blauw ambities nooit realiteit zullen worden
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja als je geile fanfics leest wel ;s
Wat zei je?quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat je eens een beetje doorwerkte?
inderdaad
die jongen kan nu elke dag een andere fantasie loslaten op zijn matrasquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mooi he toen ik JR daar in introduceerde
Wel weer even genoeg gehad ja. Al was ik afgelopen zaterdag ook 100% nuchterquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo'n kortaf antwoord ben ik niet van je gewendgeen bier bij de hand?
JR-Style-godquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
die jongen kan nu elke dag een andere fantasie loslaten op zijn matras
Je bent toch niet boos op me na deze harry potter openbaringen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel weer even genoeg gehad ja. Al was ik afgelopen zaterdag ook 100% nuchter
Ik was sowieso al boos op je. Weer niet naar school gaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent toch niet boos op me na deze harry potter openbaringen?
Wow. Sorry.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was sowieso al boos op je. Weer niet naar school gaan
Ik had mijn vertrouwen in je nog wel hardop uitgesproken, stond ik even voor lul
Spoileren is kut, ik zeg toch ook niet dat Walter White zijn vrouw vermoordt omdat ze hem wil aangeven bij de politie of dat Marty in True Detective wordt doodgeschoten door Rust Cohle omdat hij achter de moorden bleek te zitten. Dat is gewoon niet netjes tegenover de mensen die de serie nog niet gezien hebben.quote:
mensen die school skippenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was sowieso al boos op je. Weer niet naar school gaan
Ik had mijn vertrouwen in je nog wel hardop uitgesproken, stond ik even voor lul
Door wie eigenlijk?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... ik werd flink uitgelachen kan ik je melden.
Walter White pleegt zelfmoord hoor. Je bedoelt Jesse Pinkman die zijn vrouw vermoord en daarna de baby meeneemt om hem in een barrel in de woestijn te dumpenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Spoileren is kut, ik zeg toch ook niet dat Walter White zijn vrouw vermoordt omdat ze hem wil aangeven bij de politie of dat Marty in True Detective wordt doodgeschoten door Rust Cohle omdat hij achter de moorden bleek te zitten. Dat is gewoon niet netjes naar mensen die de serie nog niet gezien hebben.
Big Brother?quote:
Hahaha, de naïviteit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... ik werd flink uitgelachen kan ik je melden.
Die typisch ook hequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik berust mij op mijn beroepsgeheim.
Lul niet zo slap, lees ff terug, er is helemaal niks van waar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Spoileren is kut, ik zeg toch ook niet dat Walter White zijn vrouw vermoordt omdat ze hem wil aangeven bij de politie of dat Marty in True Detective wordt doodgeschoten door Rust Cohle omdat hij achter de moorden bleek te zitten. Dat is gewoon niet netjes tegenover de mensen die de serie nog niet gezien hebben.
Doe even normaal of ik zal niet schromen om een TR te plaatsen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lul niet zo slap, lees ff terug, er is helemaal niks van waar.
Moron.
Zal ik ze allemaal voor je bannen?quote:
Doe dahaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe even normaal of ik zal niet schromen om een TR te plaatsen.
Hoi Rodawa, ik heb BB ook nog niet gezien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe even normaal of ik zal niet schromen om een TR te plaatsen.
Echt een lul ja. Laat zich liever op de bek timmeren dan met mij een biertje te drinken. Jeetje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die typisch ook he
Niet te vertrouwen
Haha die zoonquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:29 schreef Snowbells het volgende:
Die Walter werd toch vermoord door zijn zoon
Ja terechte klap hoor. Kun jij niet even met zijn andere wang bezig?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt een lul ja. Laat zich liever op de bek timmeren dan met mij een biertje te drinken. Jeetje.
Jij bent goed bezig aan je mod-campagnequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed idee ik heb al zeer nuttige TR's gezet
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja terechte klap hoor. Kun jij niet even met zijn andere wang bezig?
ik 1quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb 3 afleveringen bekeken en ik vond 't niks aan
Zegt bijna iedereen tegen me, maar na seizoen1 wordt hij wel nicequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ach, er zijn maar weinig morons die een heel drugskartel wisten op te rollen zoals hij dat eigenhandig deed. En dan ook nog die van zijn bloedeigen vader.quote:
Ik heb alles gezien Yvonnequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef yvonne het volgende:
[..]Dan ga ik je bannen tot je alle afleveringen hebt gezien, BB is alles ALLES hoor je me
Deze maatregelenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef yvonne het volgende:
[..]Dan ga ik je bannen tot je alle afleveringen hebt gezien, BB is alles ALLES hoor je me
Mwah. Sherlock blijft het meest briljant.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef yvonne het volgende:
Wow. Die is ook diep gezakt he.quote:
Sherlockquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Sherlock blijft het meest briljant.
Ja, nou heb je mequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Sherlock blijft het meest briljant.
Beetje jammer dat hij in zijn eigen zwembad kotst na het drinken van een paar glazen ranja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach, er zijn maar weinig morons die een heel drugskartel wisten op te rollen zoals hij dat eigenhandig deed. En dan ook nog die van zijn bloedeigen vader.
die is gewoon engquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Die is ook diep gezakt he.
Maar nee. Dit is meer mijn stijl
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is afgelopen met dat softe gedoe hier
Recht door zee, daar kan ik me ook in vinden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
thats what she saidquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
haha, zet ik m'n post gewoon weer terugquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Hahaha zet ik Yvonne even lelijk op haar plaats
Kyary Pamyu Pamyu is 21quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
die is gewoon enghoe oud zou dat mens zijn?
ik ben meer van dit:
Jammer dat dit misverstand nu nog niet uit de wereld verholpen is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij in zijn eigen zwembad kotst na het drinken van een paar glazen ranja.
een éénmansfokpartij oprichtenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Yvonne in de rol van Rita Verdonk. Mag ik dan Hero Brinkman spelen?
Echt zo gaaf hoe ze dat hebben gedaan aan et eind van seizoen 2. En dan de eerste aflevering van seizoen 3, zo grappigquote:
Is goed hoor, ga jij maar even met je vuist op mijn wang bezig. Zal ik nog bukken of kan je het zelf bijdoen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is gewoon goed hoor, wil jij soms klappen???
Beste cliffhanger OOIT.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt zo gaaf hoe ze dat hebben gedaan aan et eind van seizoen 2. En dan de eerste aflevering van seizoen 3, zo grappig![]()
Kijk eens hoe netjes ik dit verwoord zonder spoilers
Bijdoen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is goed hoor, ga jij maar even met je vuist op mijn wang bezig. Zal ik nog bukken of kan je het zelf bijdoen?
Wat een zelfoverschatting dit. Het is dat ze geen groene pluk haar heeft anders had ik jullie niet uit elkaar kunnen halen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
o, dat is haar naam![]()
eng mens is ouder dan ik ben
Jij bent niet waardig genoeg om naar zo'n bazenserie te kijkenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:36 schreef Typisch het volgende:
ik ben 2 keer in slaap gevallen bij de eerste aflevering van seizoen 3 van sherlock
dus nu heb ik geen zin meer om te beginnen
ik weet hoe geboortedatums werken hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een zelfoverschatting dit. Het is dat ze geen groene pluk haar heeft anders had ik jullie niet uit elkaar kunnen halen.
I`m a high functioning sociopath..quote:
Graag niet zo min spreken over mijn collegaquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij bent niet waardig genoeg om naar zo'n bazenserie te kijken
Is helemaal goed met je, autiboiquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even in jouw taaltje te communiceren, maar dat ken je dan weer niet. [ afbeelding ]
Jij als modquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Graag niet zo min spreken over mijn collega
Ik vind het wel een lekkere babyyquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekkere babyy
Dat is saai man. Kan je hele tijd gaan lopen modden tijdens live-wedstrijdenquote:
Yvonne zei dat ik blauw werd, echt zin in met ggmm, karina en typischquote:
baby nog welquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekkere babyy
de plicht roept hequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is saai man. Kan je hele tijd gaan lopen modden tijdens live-wedstrijden
daar hebben we ggmm voorquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is saai man. Kan je hele tijd gaan lopen modden tijdens live-wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |