Hou eens op met spoilerenquote:
O sorryquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flikker eens opIk ben pas op het begin van seizoen 2
Spoileren is zo mean hequote:
hoezo nu zin dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vond ik ook altijd tot 5 minuten geleden
mja, vroege wraak voor het jaartje dat hij weggaat jatogquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker hoor
laat je je FOK!liefde dan gewoon achter?
en dan bedoel ik niet mij maar aldo
Heb ik de afgelopen weken afwisselend met bier, wijn, wodka, guiness noem het maar op.quote:
doe je toch niet meer aan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik de afgelopen weken afwisselend met bier, wijn, wodka, guiness noem het maar op.
Alcohol.
Niet weten.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben bang dat het binnekort flink mis gaat
Sinds ik mijn hand per ongeluk vol op het tosti ijzer legde heb ik weinig trek meer in bier. Wellicht een tip?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben bang dat het binnekort flink mis gaat
ja maar nu niet laatste 1-2 wekenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
ah oke, maar dat gaat dus allemaal goed?
*zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De meeste dranken van het VK is vies.
Volgens mij begrijp jij niet helemaal de issues van iemand die net afgekickt isquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
ah oke, maar dat gaat dus allemaal goed?
Gal kotsen stopte mij nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds ik mijn hand per ongeluk vol op het tosti ijzer legde heb ik weinig trek meer in bier. Wellicht een tip?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij niet helemaal de issues van iemand die net afgekickt is
Maar dat is naderhand. Nu moet je nog beginnen.quote:
En je merkt direct het resultaat. Gewoon netjes 2 biertjes per dag blijven drinken voor je geestelijke gezondheid.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:41 schreef Typisch het volgende:
gisteren de eerste dag in denk een dag of 8 dat ik niet gedronken heb bedenk ik mij net
Hoezo die emogif? Je denkt dat hij nooit meer aan drank denkt ofzo?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]jajajaj, van een verslaving kom je niet zomaar en voor altijd af
die was voor jouquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo die emogif? Je denkt dat hij nooit meer aan drank denkt ofzo?
Weet ik.quote:
Nice.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
iets anders:
wat denken jullie van mijn beste XI ooit NL
[ afbeelding ]
Dom niet, bimbo welquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
moet je maar niet denken dat ik een domme bimbo ben
Nee grapje hoor.quote:
Gewoon Boschker op goal toch niet danquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.rtl.nl/het-bes(...)-beste-elftal-samen/
daarom vergeef ik fokkeh dit nooitquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
ik wil niet stoken maar vaak zit er in een 'grapje' een kern van waarheid
Dat drink ik de hele dag al ... Wordt saai.quote:
Morgen vergeten dusquote:
Pics van je aankopen.quote:
Waar kijk je naar?quote:
Van der Sarquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.rtl.nl/het-bes(...)-beste-elftal-samen/
zo ben ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Typisch speelt met vuur
[ afbeelding ]
How come?quote:
Bel mijquote:
Ongesteld?quote:
zo makkelijk kom je er niet vanaf natuurlijkquote:
picsquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon weer interactie met mijn kat nodig.
neequote:
niet echt, maar wel leukquote:
verkapte ik wil graag met je cammen postquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon weer interactie met mijn kat nodig.
Jammer dat je niet geband benquote:
Nee, dat is chocolade.quote:
ik heb de posts verwijderdquote:
ik cam sowieso al elke dag met lrquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
verkapte ik wil graag met je cammen post
Komt goed uit. Hij ligt naast mij.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
pics
[..]
nee
[..]
niet echt, maar wel leuk
Goed zo, dat zal ze lerenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb de posts verwijderd
als ze waar blijken te zijn is Snowbells mijn FOK!vijand vanaf het moment dat ik er achter kom
noh katje liefquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed uit. Hij ligt naast mij.
[ afbeelding ]
Trustenquote:
Nog steeds met dat Pompeii boek bezig?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
woon jij eigenlijk nog thuis of hebben jullie op kamers een kat?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja moet wel. Kat slaapt eropquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog steeds met dat Pompeii boek bezig?
Weer thuis. HRO is 30 minuten reizen dus tja...quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
woon jij eigenlijk nog thuis of hebben jullie op kamers een kat?
ik beteken heel voor snowbells dus dat zal haar zeker wel haar zonden doen inzienquote:
dat laatste lijkt mij echt vet kutquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
woon jij eigenlijk nog thuis of hebben jullie op kamers een kat?
doe eens nog een foto van je katquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is echt ontiegelijk warm op mijn kamer goffedomme tering wind.
ja mij ook, maar als het jouw kat is en je ouders willen hem niet thuis houden ofzoquote:
Pakt Ro toch beter aan. Die gooit zowel zijn moeder als katten het huis uitquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja mij ook, maar als het jouw kat is en je ouders willen hem niet thuis houden ofzo
je weet het niet h je weet het niet
Vers van de pers. 15 jaar oud en topfit je weet.quote:
kanker gewoon op daarmeequote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Tering Fok-it. Je bent zo makkelijk dat ik ook ik mij ondertussen moet inhouden
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:04 schreef Snowbells het volgende:
Draken die heel westeros slopen en kings landing in de fik zetten
is niet zo boeiendquote:
nah poesjequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatste dan. Deze is overigens niet net geschoten.
[ afbeelding ]
Als je nu nog 'sip' bent weet ik het ook niet meer.
wel een mooie/leuke poes moet ik zeggenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar je kunt natuurlijk `altijd' weten wanneer iemand trollt of niet. He LR?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Tering Fok-it. Je bent zo makkelijk dat ik ook ik mij ondertussen moet inhouden
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je kunt natuurlijk `altijd' weten wanneer iemand trollt of niet. He LR?
Ezell niet nee. Snow zou ik niet weten waarom ze dat niet zou doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja.
Ik geloof niet dat Snow of Ezell het bewust voor je verkloten. Ikzelf ben er in zijn geheel niet zo bevattelijk voor. Daarbij doen spoilers mij niet zo heel veel en heb dan ook geen probleem met het opsparen van afleveringen.
snowbells, en even kijken wie nog meer in ONZ postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:08 schreef yvonne het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Waarom wel? Overigens schold je net zo hard met kanker richting Ezell maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell niet nee. Snow zou ik niet weten waarom ze dat niet zou doen.
Hihi. You know nothing.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell niet nee. Snow zou ik niet weten waarom ze dat niet zou doen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
snowbells, en even kijken wie nog meer in ONZ posten
bedankt collegaquote:
bedankt gelijk vragen wanneer ik blauw word van WKquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
bedankt collega
gelukkig is yvonne er al om dit even met jou persoonlijk te bespreken
Ja als mod zoiets openbaar maken. Lekker professioneel van jequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom wel? Overigens schold je net zo hard met kanker richting Ezell maar dat geheel terzijde.
Ik verdedig hier overigens niemand ik reageer enkel op je post gericht aan mij.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:08 schreef yvonne het volgende:
Hoi Yvonne. Ik miste je toch wel in Het Halve maantje hoor. Stond ik daar enkel met Liesje luidkeels mee te zingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openbaar maken, wat? Je post het zelfquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als mod zoiets openbaar maken. Lekker professioneel van je![]()
En dat was niet zo handig nee.![]()
FOK!quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
Ja als mod zoiets openbaar maken. Lekker professioneel van je![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
FOK!
professionaliteit verwachten
gwn beetje trollen gelijk mod worden, zie tjacka
ik verwacht ook snel blauw te worden van WK
Ga maar slapen snowie ipv zo kinderachtig te doen. Bedankt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:10 schreef Snowbells het volgende:
De boeken zijn al 10 jaar uit, de serie is er een slap aftreksel van. Niet huilen, fok-it. Het komt wel goed.
Schuif hem wat roosvicee toequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Yvonne. Ik miste je toch wel in Het Halve maantje hoor. Stond ik daar enkel met Liesje luidkeels mee te zingen.
[..]
Openbaar maken, wat? Je post het zelf
Ach gosquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Yvonne. Ik miste je toch wel in Het Halve maantje hoor. Stond ik daar enkel met Liesje luidkeels mee te zingen.
[..]
Ik verwijderde het toch meteen toen ik Ezells post zag?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Openbaar maken, wat? Je post het zelf
ik wil graag zijn stokje overnemen, ik stel voor dat ik eerst een paar dagen schijnmod word zoals hij ooit deed.quote:
Yvonne is er, even snel de brave correcte mod uithangenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga maar slapen snowie ipv zo kinderachtig te doen. Bedankt.
(Nep) Spoileren is gewoon kut.
Niet spoileren, niet hier, nergens niet, capice?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:10 schreef Snowbells het volgende:
De boeken zijn al 10 jaar uit, de serie is er een slap aftreksel van. Niet huilen, fok-it. Het komt wel goed.
Ja precies dat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Yvonne is er, even snel de brave correcte mod uithangen![]()
Dacht dat je wel beter wist
Joh. Ik vind het prima. Ik wil mij om veel dingen verdedigen maar hier tref ik echt geen enkele blaam. Succes met je boosheid nog.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verwijderde het toch meteen toen ik Ezells post zag?
quote:
Tjacka was eik best puick.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
yvonnegodin ik wil tjacka zn werk zo graag voortzetten als schijnmod
Gelukkig zijn ze dan ook allemaal zo uit de duim gezogenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet spoileren, niet hier, nergens niet, capice?
Dat is wel ernstigquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wel met 2 Nederlandse vlaggetjes in mijn haar gestoken overigens.
hij is mijn beste vriend vroeger altijd nachtgesprekken enzo toen ie nog kaas deedquote:
Niet, die van westeros niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze dan ook allemaal zo uit de duim gezogennp
nu heeft hij alleen nog nachtelijke gesprekken met xcachetquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij is mijn beste vriend vroeger altijd nachtgesprekken enzo toen ie nog kaas deed
Toch?quote:
Stief mis ik.quote:
Boosheid?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Joh. Ik vind het prima. Ik wil mij om veel dingen verdedigen maar hier tref ik echt geen enkele blaam. Succes met je boosheid nog.
[..]
Wel met 2 Nederlandse vlaggetjes in mijn haar gestoken overigens.
Oh poep,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Stokenquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh poep,O pis,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was wel mooiste stukje van HP.quote:
wil jij yvonne vragen of ik blauw mag al is het maar schijn, wil zo graag de reacties zienquote:
Jij ookquote:
lr. steen. kruipen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze Harry potter spoilers zijn overigens wel echt allemaal nieuw voor mij
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
ze doet al dagen over een paar simpele tagjes, sluit maar mooi achteraan in de rijquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wil jij yvonne vragen of ik blauw mag al is het maar schijn, wil zo graag de reacties zien
Leuk Beatlesfeitjequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:16 schreef yvonne het volgende:
1970 - Het Beatles-album Let It Be komt uit.
Ik spaar ze op en ik ga bingenquote:
Even alle reacties verwijderenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze doet al dagen over een paar simpele tagjes, sluit maar mooi achteraan in de rij
ik heb niets van het ESF nog meegekregen op een interviewtje naquote:
Dit nummerquote:
1 van de 2 liedjes dat ik naar binnen ben getrokken. Goed dat ik ging.quote:
Harry wordt ontmaagd door Draco toch?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Even alle reacties verwijderendan kan je weer rustig de boeken lezen en de films bekijken
En nederland zeker?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1 van de 2 liedjes dat ik naar binnen ben getrokken. Goed dat ik ging.
Rule34quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja als je geile fanfics leest wel ;s
jaquote:
God was het maar waar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja dat mag ook wel voor die duizenden euro's per maand
Jawel, geduld.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben bang dat mijn blauw ambities nooit realiteit zullen worden
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja als je geile fanfics leest wel ;s
Wat zei je?quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat je eens een beetje doorwerkte?
inderdaad
die jongen kan nu elke dag een andere fantasie loslaten op zijn matrasquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mooi he toen ik JR daar in introduceerde
Wel weer even genoeg gehad ja. Al was ik afgelopen zaterdag ook 100% nuchterquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo'n kortaf antwoord ben ik niet van je gewendgeen bier bij de hand?
JR-Style-godquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
die jongen kan nu elke dag een andere fantasie loslaten op zijn matras
Je bent toch niet boos op me na deze harry potter openbaringen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel weer even genoeg gehad ja. Al was ik afgelopen zaterdag ook 100% nuchter
Ik was sowieso al boos op je. Weer niet naar school gaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent toch niet boos op me na deze harry potter openbaringen?
Wow. Sorry.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was sowieso al boos op je. Weer niet naar school gaan
Ik had mijn vertrouwen in je nog wel hardop uitgesproken, stond ik even voor lul
Spoileren is kut, ik zeg toch ook niet dat Walter White zijn vrouw vermoordt omdat ze hem wil aangeven bij de politie of dat Marty in True Detective wordt doodgeschoten door Rust Cohle omdat hij achter de moorden bleek te zitten. Dat is gewoon niet netjes tegenover de mensen die de serie nog niet gezien hebben.quote:
mensen die school skippenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was sowieso al boos op je. Weer niet naar school gaan
Ik had mijn vertrouwen in je nog wel hardop uitgesproken, stond ik even voor lul
Door wie eigenlijk?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... ik werd flink uitgelachen kan ik je melden.
Walter White pleegt zelfmoord hoor. Je bedoelt Jesse Pinkman die zijn vrouw vermoord en daarna de baby meeneemt om hem in een barrel in de woestijn te dumpenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Spoileren is kut, ik zeg toch ook niet dat Walter White zijn vrouw vermoordt omdat ze hem wil aangeven bij de politie of dat Marty in True Detective wordt doodgeschoten door Rust Cohle omdat hij achter de moorden bleek te zitten. Dat is gewoon niet netjes naar mensen die de serie nog niet gezien hebben.
Big Brother?quote:
Hahaha, de naviteit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... ik werd flink uitgelachen kan ik je melden.
Die typisch ook hequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik berust mij op mijn beroepsgeheim.
Lul niet zo slap, lees ff terug, er is helemaal niks van waar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Spoileren is kut, ik zeg toch ook niet dat Walter White zijn vrouw vermoordt omdat ze hem wil aangeven bij de politie of dat Marty in True Detective wordt doodgeschoten door Rust Cohle omdat hij achter de moorden bleek te zitten. Dat is gewoon niet netjes tegenover de mensen die de serie nog niet gezien hebben.
Doe even normaal of ik zal niet schromen om een TR te plaatsen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lul niet zo slap, lees ff terug, er is helemaal niks van waar.
Moron.
Zal ik ze allemaal voor je bannen?quote:
Doe dahaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe even normaal of ik zal niet schromen om een TR te plaatsen.
Hoi Rodawa, ik heb BB ook nog niet gezien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe even normaal of ik zal niet schromen om een TR te plaatsen.
Echt een lul ja. Laat zich liever op de bek timmeren dan met mij een biertje te drinken. Jeetje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die typisch ook he
Niet te vertrouwen
Haha die zoonquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:29 schreef Snowbells het volgende:
Die Walter werd toch vermoord door zijn zoon
Ja terechte klap hoor. Kun jij niet even met zijn andere wang bezig?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt een lul ja. Laat zich liever op de bek timmeren dan met mij een biertje te drinken. Jeetje.
Jij bent goed bezig aan je mod-campagnequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed idee ik heb al zeer nuttige TR's gezet
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja terechte klap hoor. Kun jij niet even met zijn andere wang bezig?
ik 1quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb 3 afleveringen bekeken en ik vond 't niks aan
Zegt bijna iedereen tegen me, maar na seizoen1 wordt hij wel nicequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ach, er zijn maar weinig morons die een heel drugskartel wisten op te rollen zoals hij dat eigenhandig deed. En dan ook nog die van zijn bloedeigen vader.quote:
Ik heb alles gezien Yvonnequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef yvonne het volgende:
[..]Dan ga ik je bannen tot je alle afleveringen hebt gezien, BB is alles ALLES hoor je me
Deze maatregelenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef yvonne het volgende:
[..]Dan ga ik je bannen tot je alle afleveringen hebt gezien, BB is alles ALLES hoor je me
Mwah. Sherlock blijft het meest briljant.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef yvonne het volgende:
Wow. Die is ook diep gezakt he.quote:
Sherlockquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Sherlock blijft het meest briljant.
Ja, nou heb je mequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Sherlock blijft het meest briljant.
Beetje jammer dat hij in zijn eigen zwembad kotst na het drinken van een paar glazen ranja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach, er zijn maar weinig morons die een heel drugskartel wisten op te rollen zoals hij dat eigenhandig deed. En dan ook nog die van zijn bloedeigen vader.
die is gewoon engquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Die is ook diep gezakt he.
Maar nee. Dit is meer mijn stijl
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is afgelopen met dat softe gedoe hier
Recht door zee, daar kan ik me ook in vinden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
thats what she saidquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
haha, zet ik m'n post gewoon weer terugquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Hahaha zet ik Yvonne even lelijk op haar plaats
Kyary Pamyu Pamyu is 21quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
die is gewoon enghoe oud zou dat mens zijn?
ik ben meer van dit:
Jammer dat dit misverstand nu nog niet uit de wereld verholpen is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij in zijn eigen zwembad kotst na het drinken van een paar glazen ranja.
een nmansfokpartij oprichtenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Yvonne in de rol van Rita Verdonk. Mag ik dan Hero Brinkman spelen?
Echt zo gaaf hoe ze dat hebben gedaan aan et eind van seizoen 2. En dan de eerste aflevering van seizoen 3, zo grappigquote:
Is goed hoor, ga jij maar even met je vuist op mijn wang bezig. Zal ik nog bukken of kan je het zelf bijdoen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is gewoon goed hoor, wil jij soms klappen???
Beste cliffhanger OOIT.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt zo gaaf hoe ze dat hebben gedaan aan et eind van seizoen 2. En dan de eerste aflevering van seizoen 3, zo grappig![]()
Kijk eens hoe netjes ik dit verwoord zonder spoilers
Bijdoen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is goed hoor, ga jij maar even met je vuist op mijn wang bezig. Zal ik nog bukken of kan je het zelf bijdoen?
Wat een zelfoverschatting dit. Het is dat ze geen groene pluk haar heeft anders had ik jullie niet uit elkaar kunnen halen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
o, dat is haar naam![]()
eng mens is ouder dan ik ben
Jij bent niet waardig genoeg om naar zo'n bazenserie te kijkenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:36 schreef Typisch het volgende:
ik ben 2 keer in slaap gevallen bij de eerste aflevering van seizoen 3 van sherlock
dus nu heb ik geen zin meer om te beginnen
ik weet hoe geboortedatums werken hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een zelfoverschatting dit. Het is dat ze geen groene pluk haar heeft anders had ik jullie niet uit elkaar kunnen halen.
I`m a high functioning sociopath..quote:
Graag niet zo min spreken over mijn collegaquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij bent niet waardig genoeg om naar zo'n bazenserie te kijken
Is helemaal goed met je, autiboiquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even in jouw taaltje te communiceren, maar dat ken je dan weer niet. [ afbeelding ]
Jij als modquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Graag niet zo min spreken over mijn collega
Ik vind het wel een lekkere babyyquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekkere babyy
Dat is saai man. Kan je hele tijd gaan lopen modden tijdens live-wedstrijdenquote:
Yvonne zei dat ik blauw werd, echt zin in met ggmm, karina en typischquote:
baby nog welquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekkere babyy
de plicht roept hequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is saai man. Kan je hele tijd gaan lopen modden tijdens live-wedstrijden
daar hebben we ggmm voorquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is saai man. Kan je hele tijd gaan lopen modden tijdens live-wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |