quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben bang dat het binnekort flink mis gaat
Sinds ik mijn hand per ongeluk vol op het tosti ijzer legde heb ik weinig trek meer in bier. Wellicht een tip?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben bang dat het binnekort flink mis gaat
ja maar nu niet laatste 1-2 wekenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
ah oke, maar dat gaat dus allemaal goed?
*zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De meeste dranken van het VK is vies.
Volgens mij begrijp jij niet helemaal de issues van iemand die net afgekickt isquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
ah oke, maar dat gaat dus allemaal goed?
Gal kotsen stopte mij nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds ik mijn hand per ongeluk vol op het tosti ijzer legde heb ik weinig trek meer in bier. Wellicht een tip?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij niet helemaal de issues van iemand die net afgekickt is
Maar dat is naderhand. Nu moet je nog beginnen.quote:
En je merkt direct het resultaat. Gewoon netjes 2 biertjes per dag blijven drinken voor je geestelijke gezondheid.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:41 schreef Typisch het volgende:
gisteren de eerste dag in denk een dag of 8 dat ik niet gedronken heb bedenk ik mij net
Hoezo die emogif? Je denkt dat hij nooit meer aan drank denkt ofzo?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]jajajaj, van een verslaving kom je niet zomaar en voor altijd af
die was voor jouquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo die emogif? Je denkt dat hij nooit meer aan drank denkt ofzo?
Weet ik.quote:
Nice.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
iets anders:
wat denken jullie van mijn beste XI ooit NL
[ afbeelding ]
Dom niet, bimbo welquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
moet je maar niet denken dat ik een domme bimbo ben
Nee grapje hoor.quote:
Gewoon Boschker op goal toch niet danquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.rtl.nl/het-bes(...)-beste-elftal-samen/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |