Ja, ik snap het ook niet helemaal.quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Oh ok.
Komt namelijk niet vaak voor dat ouders daarvan houden, heb er zelf nog nooit van gehoord.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Marginaal publiek inderdaad. Dat is bij al die Duitstalige muziekshows. De Musikantenstadl. Zijn mijn ouders fan van (die zijn helaas niet zo stoer als die van jullie), dus ik ben opgegroeid met Hansi Hinterseer, Kastelruther Spatzen, Zillertaller, Klostertaler, etc. !
Waarom willen mensen toch altijd persee muziek horen op een uitvaart waarvan je weet dat degenen die het moeten luisteren er niet zo veel aan hebben?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:07 schreef Kerftminister het volgende:
Bij mijn stiefopa laatst speelden ze Dust in the Wind, dat was niet verkeerd.![]()
Als ik ooit de pijp uitga mogen ze mooi Deltron 3030 gaan draaien, ff wat smaak bijleren aan anderen.
Gelukkig kun je ook tegen zo'n persoon zeggen "zeg lekker niets" Als er zo'n stuk in een uitvaart zit dan is dat omdat de nabestaanden dat willen (of omdat ze geen nee gezegd hebben)quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
"Afscheid nemen valt altijd zwaar. Het is een moeilijke periode voor familie, vrienden, kennissen. Een periode van rouw. We zoeken steun bij elkaar. blablabla..."
Ja, daar word ik ook niet altijd even vrolijk van.
hehe, ik hoop dat mijn nabestaanden dat niet doen. Rene Froger's 'The Number One' zou wat arrogant over komen denk ikquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou trouwens niet weten wat ze bij mij moeten draaien. Gooi de top 5 van Last.fm maar aan of zo
Hangt denk ik wat van de leeftijd van je ouders afquote:Op woensdag 7 mei 2014 01:13 schreef Kerftminister het volgende:
Oh ok.
Komt namelijk niet vaak voor dat ouders daarvan houden, heb er zelf nog nooit van gehoord.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
hehe, ik hoop dat mijn nabestaanden dat niet doen. Rene Froger's 'The Number One' zou wat arrogant over komen denk ik
quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Gewoon geen muziek zou ook wel mooi zijn op een begrafenis, muziek is altijd deel geweest van mijn leven als mijn leven dan ophoudt mag de muziek ook wel uit... when the music's over turn out the lights.
Vond hem op het eerste gehoor wel tof. Maar het is toch echt veel te zoet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:16 schreef On het volgende:
Op de crematie van mijn tante draaiden ze The Doors' Light My Fire...
IDM artiest µ-Ziq, die toch altijd een beetje als het kleinere broertje van Aphex Twin werd gezien, heeft met zijn vrouw een synthpop-project genaamd Heterotic. En hun nieuwe plaat is heerlijk zoet en zweverig.
Omdat ik me om zou draaien in mijn graf als men iets als Marco Borsato zou draaien.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waarom willen mensen toch altijd persee muziek horen op een uitvaart waarvan je weet dat degenen die het moeten luisteren er niet zo veel aan hebben?
Op mijn uitvaart moeten ze muziek draaien waarvan mijn nabestaanden vinden dat het bij mij hoort. Ik ben van mening dat ik daar zelf niets over te zeggen hebIk zal ook niet degene zijn die het moet horen.
Daarom is het in mijn ogen juist leuk om er over na te denken. Je kunt iets kiezen waarvan nabestaanden weten dat jij het bewust hebt uitgekozen. Als er muziek wordt gedraaid die de nabestaanden kiezen zit er verder ook geen verrassing of emotie achterquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zal ook niet degene zijn die het moet horen.
Welke heb je nog meer geprobeerd?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:17 schreef Kerftminister het volgende:
Kom er nu achter dat Nick Cave ook in The Birthday Party zat. Dat is dus al het 4e album waar hij aan meegewerkt heeft dat ik niks aan vond.
Ga denk ik maar stoppen met hem de kans geven.
als ik iets aanklik, flits de pagina weer terug naar de waslijst met nummers (als ik zelf iets upload ook)...quote:
Jazeker maar dat is toch voor de nabestaanden om te beslissen, als je zelfs na je dood nog moet nadenken over wat je dan wel of niet wil vind ik een beetje ver gaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Omdat ik me om zou draaien in mijn graf als men iets als Marco Borsato zou draaien.
Zoals je al zegt gaat het om muziek die bij iemand hoort. Las eerst ergens een persoon die op een jaar of 20 al zijn einde vond, werd er op zijn begrafenis keiharde Metal gespeeld omdat hij daarvan hield, dat heeft wel zijn charme hoor.
is dat gekker dan Peter Pan Speedrock of Aux Raux?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:13 schreef Norrage het volgende:
Jungle vanavond bij DWDD
Het moet niet gekker worden.
jungle heet dat tegenwoordig niet reggeaton etc.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:13 schreef Norrage het volgende:
Jungle vanavond bij DWDD
Het moet niet gekker worden.
Het kan niet meer lang duren of Peter Adams schuift aan bij dwddquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:03 schreef Norrage het volgende:
Dat ze een nog niet doorgebroken buitenlandse band in de studio hebben, vind ik wel apart.Een echte indie-hype die kennelijk al niet meer een "indie"-hype is.
quote:
Dammit, ik had toch een heel grappig Dirkjan plaatje gezien over Jungle, maar die kan ik gewoon niet weer vindenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:47 schreef Bosbeetle het volgende:
toch blijf ik het een lastig genre vinden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jungle_%28muziek%29
quote:
Linkje?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:10 schreef Norrage het volgende:
Waar is Tchock eigenlijk in zijn alfabet-luisteren?
Hoe random is dit? In het AD staat er vandaag nog een over kutschoolquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dammit, ik had toch een heel grappig Dirkjan plaatje gezien over Jungle, maar die kan ik gewoon niet weer vinden
oh well, random andere dan maar:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |