als ik iets aanklik, flits de pagina weer terug naar de waslijst met nummers (als ik zelf iets upload ook)...quote:
Jazeker maar dat is toch voor de nabestaanden om te beslissen, als je zelfs na je dood nog moet nadenken over wat je dan wel of niet wil vind ik een beetje ver gaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Omdat ik me om zou draaien in mijn graf als men iets als Marco Borsato zou draaien.
Zoals je al zegt gaat het om muziek die bij iemand hoort. Las eerst ergens een persoon die op een jaar of 20 al zijn einde vond, werd er op zijn begrafenis keiharde Metal gespeeld omdat hij daarvan hield, dat heeft wel zijn charme hoor.
is dat gekker dan Peter Pan Speedrock of Aux Raux?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:13 schreef Norrage het volgende:
Jungle vanavond bij DWDD
Het moet niet gekker worden.
jungle heet dat tegenwoordig niet reggeaton etc.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:13 schreef Norrage het volgende:
Jungle vanavond bij DWDD
Het moet niet gekker worden.
Het kan niet meer lang duren of Peter Adams schuift aan bij dwddquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:03 schreef Norrage het volgende:
Dat ze een nog niet doorgebroken buitenlandse band in de studio hebben, vind ik wel apart.Een echte indie-hype die kennelijk al niet meer een "indie"-hype is.
quote:
Dammit, ik had toch een heel grappig Dirkjan plaatje gezien over Jungle, maar die kan ik gewoon niet weer vindenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:47 schreef Bosbeetle het volgende:
toch blijf ik het een lastig genre vinden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jungle_%28muziek%29
quote:
Linkje?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:10 schreef Norrage het volgende:
Waar is Tchock eigenlijk in zijn alfabet-luisteren?
Hoe random is dit? In het AD staat er vandaag nog een over kutschoolquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dammit, ik had toch een heel grappig Dirkjan plaatje gezien over Jungle, maar die kan ik gewoon niet weer vinden
oh well, random andere dan maar:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |