Uiteraard. Ik snap het, maar het valt gewoon op, als je een paar keer in korte tijd een uitvaart hebt. Alles lijkt op de automatische piloot te gaan bij die mensen, zo onpersoonlijk. Van de ene kant ook wel weer logisch, maar toch jammer.quote:
Ja, eens. Zonder koffie want die is niet te drinken in uitvaartcentra.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik snap het, maar het valt gewoon op, als je een paar keer in korte tijd een uitvaart hebt. Alles lijkt op de automatische piloot te gaan bij die mensen, zo onpersoonlijk. Van de ene kant ook wel weer logisch, maar toch jammer.
Als er gewoon niets te zeggen is, zeg dan ook niets. Is toch ook prima. Kun je sneller door naar de koffie, waar er gewoon gepraat kan worden.
Een playbackende Hansi Hinterseer voor deze post.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ff OT, maar ik blijf je username echt geniaal vinden, met die UI er nog bij.
Ik heb nu zo'n beeld voor me van die nare ALS-reclamesquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:52 schreef Maxerazzi het volgende:
Gewoon je eigen liedjes inzingen en op een scherm vertonen bij je uitvaart:
Godverdomme.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een playbackende Hansi Hinterseer voor deze post.
Je krijgt er uiteraard niets van mee. Maar het is wel dat veel mensen onthouden van je.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat je iets zegt over de crematie vanuit het perspectief van de overledene. Ik denk persoonlijk niet dat je er iets van meekrijgt. Je crematie regisseren zie ik dan ook meer iets dat je tijdens het leven doet als een soort monument voor jezelf. Als je er zelf tevreden over bent doet het er niet toe hoe het uiteindelijk gaat.
Idd, brrr. Dat is met smerige trucs op het sentiment van mensen inspelen. Die reclames dan he.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n beeld voor me van die nare ALS-reclames"Ik ben inmiddels overleden"
Hahaquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Je krijgt er uiteraard niets van mee. Maar het is wel dat veel mensen onthouden van je.
Nu ik er over nadenk boeit het ook niet hoe mensen er over denken. Mensen die dicht bij je staan, onthouden je zoals je was. Mensen die je onthouden adhv een uitvaart, stonden al niet dicht bij je.
Bedankt Tjok
Ja. Reclame maken met de dood van mensen. Maar ook weer dubbel, mijn opa is overleden aan ALS dus ik vind ook alle aandacht is positieve aandachtquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Idd, brrr. Dat is met smerige trucs op het sentiment van mensen inspelen. Die reclames dan he.
Ook wel een uitstekend liedje voor op een uitvaart.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een playbackende Hansi Hinterseer voor deze post.
Wat gaat ie halen?quote:
ALS is een vieze ziekte.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Reclame maken met de dood van mensen. Maar ook weer dubbel, mijn opa is overleden aan ALS dus ik vind ook alle aandacht is positieve aandacht
Hoor het ook net. Hij wil het wereldrecord radio maken gaan verbeteren? Wakker blijven enzo.quote:
Hopen van niet. Gielquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:57 schreef Moody het volgende:
[..]
ALS is een vieze ziekte.
[..]
Hoor het ook net. Hij wil het wereldrecord radio maken gaan verbeteren? Wakker blijven enzo.
Enorm. Dat geldt overigens wel voor de meeste dodelijke ziektes, er zijn er maar weinig waarmee je respectvol en rustig overlijdt. Helaas.quote:
SPOILER: GielOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zou je het kunnen zien.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Godverdomme.
Is dit de Oostenrijkse Dries?
Wat een marginaal publiek ook.
ALS is erger dan welke ziekte dan ook. De patient maakt mee dat het erg snel achteruit gaan en kan er niets aan doen. Echt vreselijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Enorm. Dat geldt overigens wel voor de meeste dodelijke ziektes, er zijn er maar weinig waarmee je respectvol en rustig overlijdt. Helaas.
Jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 01:00 schreef Moody het volgende:
[..]
ALS is erger dan welke ziekte dan ook. De patient maakt mee dat het erg snel achteruit gaan en kan er niets aan doen. Echt vreselijk.
Ben je van Oostenrijkse afkomst dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen zien.
Marginaal publiek inderdaad.Dat is bij al die Duitstalige muziekshows. De Musikantenstadl.
Zijn mijn ouders fan van (die zijn helaas niet zo stoer als die van jullie), dus ik ben opgegroeid met Hansi Hinterseer, Kastelruther Spatzen, Zillertaller, Klostertaler, etc.
!
Overigens was Hansi Hinterseer in zijn jeugd een enorm goede skiër. Zelfs nog een keer zilver gewonnen op een wereldkampioenschap, reuzenslalomHij heeft ook wel wat weg van Hans Kraay jr.
Eh, nee. Ook in Nederland zijn de ZDF en ARD gewoon te ontvangen hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben je van Oostenrijkse afkomst dan?
Oh ok.quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eh, nee. Ook in Nederland zijn de ZDF en ARD gewoon te ontvangen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |