Nja gesproken op een forum bedoel ik dan he.quote:
Ja sollyquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja gesproken op een forum bedoel ik dan he.
Ninjamoody
Je doet me er aan herinneren dat dit echt een prachtig liedje is.quote:
Twee extra als die afschuwelijke begrafenisondernemer zijn waffel houdt. Die mag bij mij zo min mogelijk het woord voeren.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:38 schreef Moody het volgende:
Vergeet niet dat je wel 3 nummers kunt draaien op je crematie mensen....
Sowieso zo weinig mogelijk gelul, sprekers op een begrafenis praten meestal toch meer over zichzelf dan de overledene.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee extra als die afschuwelijke begrafenisondernemer zijn waffel houdt. Die mag bij mij zo min mogelijk het woord voeren.
Eens. Laat een paar van mijn vrienden maar gewoon hele slechte anekdotes vertellen. Tussendoor puike muziek.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee extra als die afschuwelijke begrafenisondernemer zijn waffel houdt. Die mag bij mij zo min mogelijk het woord voeren.
Nummer bij binnenkomst van de aulaquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat is niet erg. Familieleden die anekdotes vertellen of laten zien wat de overledene voor ze betekend heeft vind ik mooi. Alleen die begrafenisondernemer vind ik zo afschuwelijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:39 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Sowieso zo weinig mogelijk gelul, sprekers op een begrafenis praten meestal toch meer over zichzelf dan de overledene.
Precies.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eens. Laat een paar van mijn vrienden maar gewoon hele slechte anekdotes vertellen. Tussendoor puike muziek.
"Afscheid nemen valt altijd zwaar. Het is een moeilijke periode voor familie, vrienden, kennissen. Een periode van rouw. We zoeken steun bij elkaar. blablabla..."quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat is niet erg. Familieleden die anekdotes vertellen of laten zien wat de overledene voor ze betekend heeft vind ik mooi. Alleen die begrafenisondernemer vind ik zo afschuwelijkDe enige persoon in de ruimte die de overledene totaal niet kent gaat even zo'n rijtje dooddoeners op staan lepelen aan de échte kennissen, geliefden en familie? Bah bah bah
Ja. Ik heb een keer een uitvaart meegemaakt waar de begrafenisondernemer het ook nog geen zák leek te boeien en die tijdens de muziek op zijn iPhone ging lopen kloten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
"Afscheid nemen valt altijd zwaar. Het is een moeilijke periode voor familie, vrienden, kennissen. Een periode van rouw. We zoeken steun bij elkaar. blablabla..."
Ja, daar word ik ook niet altijd even vrolijk van.
Totdat je broer doodgaat. Wat ga je zeggen? Je hebt 2 dagen om na te denken. Tussendoor allerlei verplichtingen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
"Afscheid nemen valt altijd zwaar. Het is een moeilijke periode voor familie, vrienden, kennissen. Een periode van rouw. We zoeken steun bij elkaar. blablabla..."
Ja, daar word ik ook niet altijd even vrolijk van.
Ik heb geen broer, dus in dat geval zou ik wel even met m'n mond vol tanden staan ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Totdat je broer doodgaat. Wat ga je zeggen? Je hebt 2 dagen om na te denken.
Vaak gaat het zo.
Ik maak begrafenisondernemers in het bijzonder ook geen verwijt, ik vind het hele beroep afschuwelijk. Met als uitzondering die man die ik net noemde, dat is nóg ergerquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:43 schreef Kerftminister het volgende:
Nja die mensen doen ook maar hun werk, kan je hen niet verwijten.
Nou ja, als niemand iets kan of wil zeggen (om wat voor reden dan ook), dan is dat zo. Dan wordt er niets gezegd. Dat vind ik ook primaquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Totdat je broer doodgaat. Wat ga je zeggen? Je hebt 2 dagen om na te denken. Tussendoor allerlei verplichtingen.
Vaak gaat het zo.
Flauw. Je snapt mijn punt wel hoop ik?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb geen broer, dus in dat geval zou ik wel even met m'n mond vol tanden staan ja.
Dat is inderdaad niet goed te praten. Kan behoorlijk ergerlijk zijn voor de verwanten van de overledene.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik maak begrafenisondernemers in het bijzonder ook geen verwijt, ik vind het hele beroep afschuwelijk. Met als uitzondering die man die ik net noemde, dat is nóg erger
Ff OT, maar ik blijf je username echt geniaal vinden, met die UI er nog bij.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb geen broer, dus in dat geval zou ik wel even met m'n mond vol tanden staan ja.
Er is altijd iemand die iets wil zeggen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, als niemand iets kan of wil zeggen (om wat voor reden dan ook), dan is dat zo. Dan wordt er niets gezegd. Dat vind ik ook prima
Ik kende de overledene niet, "dus" ik vond het alleen asociaal (ik voelde me niet persoonlijk aangevallen). Kan me goed voorstellen dat het echt afschuwelijk is als je zelf in diepe rouw bent en iemand gaat zo overduidelijk tentoonspreiden dat het hem geen flikker boeit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet goed te praten. Kan behoorlijk ergerlijk zijn voor de verwanten van de overledene.
Dit is al de tweede keer dat je iets zegt over de crematie vanuit het perspectief van de overledene. Ik denk persoonlijk niet dat je er iets van meekrijgt. Je crematie regisseren zie ik dan ook meer iets dat je tijdens het leven doet als een soort monument voor jezelf. Als je er zelf tevreden over bent doet het er niet toe hoe het uiteindelijk gaat.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Er is altijd iemand die iets wil zeggen.
Ik wil zeggen dat je heel moeilijk je eigen crematie kunt regisseren. Als je er zelf op terug kijkt zal het je meestal een onvoldaan gevoel geven. Zo van: WFT IS THIS IT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |