De lange versie?quote:
Rape me?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld, maar dat is ook zo cliché als watZou trouwens niet weten wat ze bij mij moeten draaien. Gooi de top 5 van Last.fm maar aan of zo
Oh, daar heb je gelijk in. Prima nummer ook verder.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Joh, maar van die clichénummers is dat nog een aardige als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik ben vaak bij uitvaarten (nee het is geen fetish, ik doe het vrijwilligquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan zwaar niet omgaan met dat lied. Komt inderdaad letterlijk iedere uitvaart voorbij. Samen met Time to Say Goodbye.
Ik word er altijd een beetje verdrietig van. Dat je dus bij de uitvaart van een dierbaar persoon blijkbaar niet verder kan komen dan die twee nummmers.
Helena Beatquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:14 schreef Kerftminister het volgende:
Als ze bij mij maar niet mijn top 5 tracks doen. Krijg je dit
[ afbeelding ]
Voordat je sterft, het laatste dat je luistert? Of nadat je overleden bent op je begrafenis?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ben vaak bij uitvaarten (nee het is geen fetish, ik doe het vrijwillig) en de keuze van nummers komt voor 90% op conto van de familie. Omdat de familie het niet weet, krijgen ze een shortlist van 10-15 nummers voorgeschoteld, waaronder jouw genoemde nummers.
Je kan de overledene niets verwijten, de familie evenmin.
Mooie man bijt hond vraag. Wat zou jouw laatste nummer zijn?Kom maar op
Ja dat tweede uiteraard. Jezusquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Voordat je sterft, het laatste dat je luistert? Of nadat je overleden bent op je begrafenis?
Ja prima nummertje hoor, alleen staat natuurlijk veel te hoog in mijn lijst meest geluisterd.quote:
Eitje, kan alleen het beste nummer ooit zijn:quote:
Mag ik op jouw crematie komen? Schijnt epic te wordenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eitje, kan alleen het beste nummer ooit zijn:
Ja, dat is natuurlijk moeilijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ben vaak bij uitvaarten (nee het is geen fetish, ik doe het vrijwillig) en de keuze van nummers komt voor 90% op conto van de familie. Omdat de familie het niet weet, krijgen ze een shortlist van 10-15 nummers voorgeschoteld, waaronder jouw genoemde nummers.
Prima nummertje inderdaad, maar denk dat iedereen in de zaal wel even een WTF-momentje zal hebben als dit wordt gedraaid.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja prima nummertje hoor, alleen staat natuurlijk veel te hoog in mijn lijst meest geluisterd.
Ach, luisterde die non-stop toen ik de overstap maakte van Hip Hop naar overall muziek, dus daarom. Same voor The Kooks en Bloc Party
Ik vind de suggestie van Kerft wel goed: Move on Up van Curtis Mayfield. Of een nummer van Springsteen (Thunder Road/Meeting Accross the river). Of Sinnerman van Nina Simone, of Novocaine for the Soul van Eels.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Iedereen is uitgenodigd over 80 jaar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Mag ik op jouw crematie komen? Schijnt epic te worden
Zorg wel dat je verzekering dit dekt. Er is een maximumtijd per uitvaart.
Ja daarom.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Prima nummertje inderdaad, maar denk dat iedereen in de zaal wel even een WTF-momentje zal hebben als dit wordt gedraaid.
Die gaat juist over niet doodgaan en volhouden, het is nogal cru die op je begrafenis te draaienquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Novocaine for the Soul van Eels.
Lastige keuze.
Mag toch wel een ironische keuze zijn?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die gaat juist over niet doodgaan en volhouden, het is nogal cru die op je begrafenis te draaien
Song for the Dead is daarom ook geniaal.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mag toch wel een ironische keuze zijn?
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:23 schreef Moody het volgende:
Bedenk dat mensen treurig zijn en je ze juist wilt verrassen. Mensen luisteren niet naar teksten op een crematie. Gewoon een gepast vrolijk nummer draaien en dan vanuit je urn toekijken
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:24 schreef Tchock het volgende:
Oké, een wat meer lichtzinnig onderwerp: wat is het meest ongepaste nummer om op je begrafenis te draaien? En dan bedoel ik dus niet doom horror terror-metal waar niemand naar kan luisteren en wat anderhalf uur duurt, maar qua tekst/betekenis/stijl.
Oké, een wat meer lichtzinnig onderwerp: wat is het meest ongepaste nummer om op je begrafenis te draaien? En dan bedoel ik dus niet doom horror terror-metal waar niemand naar kan luisteren en wat anderhalf uur duurt, maar qua tekst/betekenis/stijl.
Walking on Sunshinequote:Op woensdag 7 mei 2014 00:23 schreef Moody het volgende:
Bedenk dat mensen treurig zijn en je ze juist wilt verrassen. Mensen luisteren niet naar teksten op een crematie. Gewoon een gepast vrolijk nummer draaien en dan vanuit je urn toekijken
Blood Hound Gang - let the motherfucker burnquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:24 schreef Tchock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Blood Hound Gang - let the motherfucker burnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik overweeg dat nummer zo erg. Hoe vreselijk ik het ook vind.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Blood Hound Gang - let the motherfucker burnKut, ik wilde deze doen maar nu lijkt het alsof ik de artiest van jou afkijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dood bent, ruikt het overal een beetje vreemd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kut, ik wilde deze doen maar nu lijkt het alsof ik de artiest van jou afkijk.
Niemand kan je video zien.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:28 schreef Kerftminister het volgende:
Niemand snapt mijn dick in a box grap?
volgens mij kun je zo'n beetje al hun nummers wel noemenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:27 schreef Tchock het volgende:
Kut, ik wilde deze doen maar nu lijkt het alsof ik de artiest van jou afkijk.
Hoe kan dat dan?quote:
Guus, nog zo'n lul die bijna alles heeft gestolen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:30 schreef Moody het volgende:
Jeezus, het weer gaat hier wel tekeer in Enschede....
Ook niet.quote:
Cliche in indieland, maar verre van cliche. Goede keuzequote:Op woensdag 7 mei 2014 00:31 schreef Tchock het volgende:
Oh, even serieus:
Deze wil ik wel op mijn begrafenis op de voorwaarde dat het tegen die tijd niet compleet uitgemolken en cliché is.
Haha, die durfde ik niet te noemen. Licht een beetje te erg voor de hand. In dit topic dan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:31 schreef Tchock het volgende:
Oh, even serieus:
Deze wil ik wel op mijn begrafenis op de voorwaarde dat het tegen die tijd niet compleet uitgemolken en cliché is.
The Lonely Island - Dick in a Box (Feat. Justin Timberlake)quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Ook niet.
"Uitsluiten uitgeschakeld"
Kies dan ook geen obscure video's man
Is het dan sowieso wel. Heb al zeker 10 man gesproken die dat willen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:31 schreef Tchock het volgende:
Oh, even serieus:
Ja, dat besefte ik me ook, omdat het nou eenmaal zo ongelofelijk voor de hand ligt. Maar het is wel echt een prachtig nummer.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, die durfde ik niet te noemen. Licht een beetje te erg voor de hand. In dit topic dan.
Ja kut.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is het dan sowieso wel. Heb al zeker 10 man gesproken die dat willen.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:33 schreef Moody het volgende:
Het water stroomt hier de kelder binnen (serieus).
Daar mag geen twijfel over bestaan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat besefte ik me ook, omdat het nou eenmaal zo ongelofelijk voor de hand ligt. Maar het is wel echt een prachtig nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |