ik denk dat de voicemail van meneer pannekoek roodgloeiend staatquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Ook net terug gekeken pffff adembenemend d*mn die pannekoek meneer is master
Goh, geweldigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:36 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik wil jullie niet te enthousiast maken, maar onze oosterburen konden tijdens de uitzending ook punten geven voor de nummers, en de top-3 daarvan was:
1. Nederland - 7,7
2. Hongarije - 6,8
3. Zweden - 6,3
Nogal een verschil.
Goeie...gaat nog wel veranderen. Oostenrijk en Roemenie gaan ook stijgen gok ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:36 schreef Strani het volgende:
Bij Paddypower staan we momenteel zesde, bij Ladbrokes zelfs vijfde. Ben benieuwd hoe het na de tweede halve finale is.
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:38 schreef Pluto1975 het volgende:
Ik wil de goden niet verzoeken maar ik heb het gevoel dat dit wel eens héél groot kan worden
Kalmte kan je reddenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:38 schreef aarontje112 het volgende:
Weet je wat ik opeens denk. MISSCHIEN GAAN WE WEL WINNEN![]()
![]()
![]()
Zeker. Ik denk dat we op ongeveer de 10e plek moeten rekenen na donderdag. Misschien hoger.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Goeie...gaat nog wel veranderen. Oostenrijk en Roemenie gaan ook stijgen gok ik.
Durf ik nog niet aan te denken en ik denk dat ons lied te mooi is om te winnenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:38 schreef aarontje112 het volgende:
![]()
![]()
Waarmee de stijgende lijn der verwachtingen plotsklaps omslaat in een vrije val naar genadeloze realiteit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:38 schreef aarontje112 het volgende:
![]()
![]()
Las ook op een messageboard dat het heel goed werd ontvangen in Ierland na het optredenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:40 schreef aarontje112 het volgende:
How the fuck kunnen we 24e staan in Ierland, die stemden niet eens mee. Is wel een heul positief voorteken lijkt me. Anouk stond toch lang zo hoog niet.
Ach ja, ben al een week aan het jojo-en qua gevoel. Kan ik nog wel een paar dagen aan vastplakken hoor. Nu ff een lekkere highquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarmee de stijgende lijn der verwachtingen plotsklaps omslaat in een vrije val naar genadeloze realiteit.
quote:I honestly won't be surprised if this wins.
quote:Wow this is charting REALLY well Surprise winner?
Enjoyquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:43 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Ach ja, ben al een week aan het jojo-en qua gevoel. Kan ik nog wel een paar dagen aan vastplakken hoor. Nu ff een lekkere high
Momenteel al top 10 in Letland, Denemarken en Zweden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:41 schreef MuscleLover29 het volgende:
Die iTunes lijst op esctracker wordt nog steeds geupdate. We staan bij meer landen in de iTunes lijst dan Zweden
Anouk deed het op iTunes ook fantastisch, maar bij lange na niet zo goed als ditquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:44 schreef Maartel het volgende:
[..]
Momenteel al top 10 in Letland, Denemarken en Zweden.
Heerlijk dit. Die kunnen hoe dan ook met opgeheven hoop terugkeren straks.
Ik zit in Ierland en hoor niets dergelijks.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:42 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Las ook op een messageboard dat het heel goed werd ontvangen in Ierland na het optreden
Nee idd. top 10 in denemarken, zweden en letland.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:44 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Anouk deed het op iTunes ook fantastisch, maar bij lange na niet zo goed als dit
Het zijn stille mensen hè, die Ieren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zit in Ierland en hoor niets dergelijks.
Bij de mensen die kijken. Op twitter, fans etc. Het zal heus niet een algemeen topic zijn om over een Nederlands songfestivalliedje te praten in Ierland, zo nuchter ben ik nog wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zit in Ierland en hoor niets dergelijks.
LOL!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:47 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Bij de mensen die kijken. Op twitter, fans etc. Het zal heus niet een algemeen topic zijn om over een Nederlands songfestivalliedje te praten in Ierland, zo nuchter ben ik nog wel.
Je zou haast denken dat ze ze hebben laten doorgaan zodat het land niet zou afhaken de volgende editiequote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:48 schreef Strani het volgende:
San Marino gewoon alleen in Zweden in de iTunes chart. Eigenaardig.
Je weet het inderdaad nooit...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:49 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat ze ze hebben laten doorgaan zodat het land niet zou afhaken de volgende editie. Want wat een belegen lied zeg.
thanks!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:49 schreef grazz het volgende:
persconferentie nu http://www.eurovision.tv/page/webtv?program=102833
Gelukkig wel ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:40 schreef Jif het volgende:
http://esctracker.com/
Nederland doet het beter dan Zweden?!
quote:The winner !! So wonderful !! Love here voice And THIS is the song of 2014!!!!
quote:one of the most beautiful 3 minutes on esc ever <3
quote:A truly beautiful song.I will be voting for The Netherlands on Saturday night next. 12 points from Ireland.
quote:I thought that this was just ok.. But with such a professional performance, I'm hooked.
quote:Voted for this. Was one of my favourites beforehand (whilst everyone seemed to hate it) and it became even better after the performance. Amazing!
Ja, als 24e ofzo. Na Denemarken, leuk contrast zou dat zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:52 schreef grazz het volgende:
fuck wij mogen als 1 van de laatste een balletje openen...ik wil zo graag de 2e helft kom op dat zou perfect zijn
twitter:jansmit twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 23:54:06Zo ziet blijdschap er uit!!! @CommonLinnets
reageer retweet
iedereen kijken! krijgen te weten in welke helft de semi final 1 finalisten zittenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:49 schreef grazz het volgende:
persconferentie nu http://www.eurovision.tv/page/webtv?program=102833
Ja, maar ik denk dat we in de eerste helft gaan loten maarja hey finale is al prachtig en top 5 acht ik toch nog wel mogelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:53 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Ja, als 24e ofzo. Na Denemarken, leuk contrast zou dat zijn.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:54 schreef hole1988 het volgende:
twitter:jansmit twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 23:54:06Zo ziet blijdschap er uit!!! @CommonLinnets [ link | afbeelding ] reageer retweet
twitter:
Anouk staat zondag klaar op schiphol om Ilse terug naar Kopenhagen te boksenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het vooral leuk voor Ilse ten opzichte van Anouk
Waarom zou Anouk dit vervelend moeten vinden dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het vooral leuk voor Ilse ten opzichte van Anouk
Nee, 2e helft let maar opquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat we in de eerste helft gaan loten maarja hey finale is al prachtig en top 5 acht ik toch nog wel mogelijk
Waar kan ik dit volgen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:58 schreef aarontje112 het volgende:
Azerbeidzjan en Montengro loten eerste helft. Gunstig!
Anouk kennende was ze wel 'subtiel' van leer getrokken als Ilse was uitgeschakeld vanavondquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom zou Anouk dit vervelend moeten vinden dan?
Zijn halve familie woont in Amerika.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:59 schreef Strani het volgende:
Ik betwijfel of er in Hongarije mensen zijn die beter Engels spreken dan Andras.
Leukquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:56 schreef hole1988 het volgende:
twitter:waylonline twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 23:54:18Beetje pers maar!!;) [ link | afbeelding ] reageer retweet
Ja oke, maar die hoeft zich toch niet bedreigd te voelen nu I&W wel door zijn?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Anouk kennende was ze wel 'subtiel' van leer getrokken als Ilse was uitgeschakeld vanavond
Nee maar ik bedoelde dus dat ik blij ben dat Anouk geen sneer kan uitdelen nuquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja oke, maar die hoeft zich toch niet bedreigd te voelen nu I&W wel door zijn?
Omdat die russische meiden nauwelijks Engels kunnen.quote:
Die hebben vanmorgen al geloot...quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:01 schreef Bartjebart het volgende:
Zitten de big 5 automatisch in de tweede helft?
En we zijn nu de eerst-genoemde op ESCTrackerquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:01 schreef aarontje112 het volgende:
We staan nu ook op 2 in Estland! En op 6 in Denemarken!
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat die russische meiden nauwelijks Engels kunnen.
quote:can we just unanimously decide that the netherlands wins?
quote:And that’s what you call great music.
quote:They are actually great. So weird, never thought to find this kind of song in Eurovision.
quote:Seriously Netherlands, last year Anouk and now this? I’m very, VERY impressed. Definitely the best song up to now, if we consider the instrumental and all
quote:Lovely, plain and old fashioned. Loving the Netherlands.
quote:Are that Taylor Swift and Ed Sheeran of The Netherlands?
5 in Denemarken, en 3 in Zweden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:01 schreef aarontje112 het volgende:
We staan nu ook op 2 in Estland! En op 6 in Denemarken!
Ik zag het later pas inderdaad. Wel toevallig dat alleen Duitsland van die 6 in de eerste helft zitten.quote:
quote:1-Netherlands
2-Estonia
2-Latvia
5-Netherlands
6-Denmark
7-Sweden
20-Norway
24-Austria
24-Ireland
30-Belgium
31-Sweden
38-Austria
38-Portugal
40-Poland
43-Belgium
50-Finland
56-Denmark
83-Ireland
96-Russia
113-Norway
114-Germany
115-Germany
159-UK
180-Estonia
190-Slovenia
217-Malta
318-UK
340-Russia - See more at: http://esctracker.com/#sthash.AlWTi5Oh.dpuf
Jesesquote:
Dat mochten Taylor Swift en Ed Sheeran willen.quote:Are that Taylor Swift and Ed Sheeran of The Netherlands?
Ik wil niet jinxen, maar dit lijkt op het lijstje van Only Teardrops vorig jaarquote:
we zijn zelfs zweden voorbijquote:
Gunstigquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Armenie loot de 1e helft
Rusland 2e helft
WAT? IK LEES ALLEEN PIIIIEEEEEEEEPPPPPPPPquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:06 schreef Strani het volgende:
Zo terug. Even nieuwe koptelefoon kopen na de persconferentie van San Marino
Als je naar iTunes noteringen kijkt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:06 schreef Unites het volgende:
Typisch Nederland: iedereen vindt het van te voren eigenlijk drie keer niets, maar nu we dichter bij de finale komen... denkt iedereen dat we gaan winnen
Precies, dat voorspelde ik al voor vanavond. Maar eerlijk is eerlijk de verwachtingen zijn echt gi-gan-tisch overtroffenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:06 schreef Unites het volgende:
Typisch Nederland: iedereen vindt het van te voren eigenlijk drie keer niets, maar nu we dichter bij de finale komen... denkt iedereen dat we gaan winnen
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:07 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Dan winnen we op dit moment. Ik denk nu dat we de halve finale hebben gewonnen
Nederlanders zijn gewoon erg zelf-kritisch. Op zich heeft die eigenschap ons geen windeieren gelegd, als land.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:06 schreef Unites het volgende:
In de 21e eeuw is er nog nooit zo'n positieve reactie op een Nederlandse inzending geweest vanuit de rest van Europa hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:06 schreef Unites het volgende:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
WAT? IK LEES ALLEEN PIIIIEEEEEEEEPPPPPPPP
Dat zou goed kunnen, maar we krijgen nóg een halve finale en die big 5, he...quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:07 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Dan winnen we op dit moment. Ik denk nu dat we de halve finale hebben gewonnen
Ik vond het nummer van vorig jaar veel beter. Ik had geen hoge verwachtingen van deze inzending, maar het gemiddelde niveau van de nummers was best matig. Nederland hoorde bij de beste 4-5 nummers van de avond.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:06 schreef Unites het volgende:
Van de big 5 kunnen we eigenlijk alleen de VK serieus nemen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:08 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar we krijgen nóg een halve finale en die big 5, he...
Ik zou Denemarken ook niet onderschatten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Van de big 5 kunnen we eigenlijk alleen de VK serieus nemen.
Ik vind Duitsland en Denemarken echt super ;Pquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Van de big 5 kunnen we eigenlijk alleen de VK serieus nemen.
Nee Denemarken inderdaad niet, maar da's ook geen big 5.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:09 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik zou Denemarken ook niet onderschatten.
Denemarken verwacht ik top 3quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:09 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik zou Denemarken ook niet onderschatten.
Oh ik dacht dat het organizerende land automatisch kwalificeerde.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee Denemarken inderdaad niet, maar da's ook geen big 5.
Is ook zo, maar het is geen big-5 landquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:10 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het organizerende land automatisch kwalificeerde.
Nouja big 5 + semifinale 2 + denemarken dus.
die stellen qua performance geen fluit voorquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:08 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar we krijgen nóg een halve finale en die big 5, he...
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:12 schreef Strani het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de Zweedse erg op Tooske vindt lijken?
Mijn vriend zei het eerder vanavond ook alquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:12 schreef Strani het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de Zweedse erg op Tooske vindt lijken?
Geschikte kerel, die vriend van jequote:Op woensdag 7 mei 2014 00:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn vriend zei het eerder vanavond ook al
Ik snap het niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:12 schreef grazz het volgende:
wow http://esctracker.com/![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk dat we 1 of 2 zijn geworden
live > ebuquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:15 schreef danilel het volgende:
[..]
link?
Sorry al lang niet meer hier geweest
Alles boven Birds is winst!quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:15 schreef TheVulture het volgende:
Kut nu ga ik straks nog teleurgesteld zijn als we 2e of 3e worden
http://www.eurovision.tv/page/webtv?program=102833quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:16 schreef bombmannl het volgende:
Waar is die livestream te volgen van die persconferentie en loting? Gewoon NOS?
http://www.eurovision.tv/page/webtv?program=102833quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:16 schreef bombmannl het volgende:
Waar is die livestream te volgen van die persconferentie en loting? Gewoon NOS?
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
live > ebu
http://songfestival.hole1988.nl/
TV rustig..we blijven NLers..met beide voeten op de grond. Winnen denk ik niet, maar misschien 2e achter het VKquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:17 schreef TheVulture het volgende:
2e helft... het messageboard waar ik nu op zit ontploft gewoon... iedereen denkt dat ze de winnaar zijn
Voor dat soort luxeproblemen zou ik direct tekenenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zou ik toch op Amsterdam hopen zeg, krijg je veel leukere filmpjes mee.
Dan zou ik serieus best zuur zijn...quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef grazz het volgende:
[..]
TV rustig..we blijven NLers..met beide voeten op de grond. Winnen denk ik niet, maar misschien 2e achter het VK
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.eurovision.tv/page/webtv?program=102833
Thx <3quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
http://www.eurovision.tv/page/webtv?program=102833
Maar de concurrentie is echt niks dit jaar!! Is het in de andere halave finale beter?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:19 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Eentje in de pocket, zaterdag gaan ze iedereen uit die arena zingen.
ZiggoDomequote:
Haha da's ook weer zoquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor dat soort luxeproblemen zou ik direct tekenen
ZiggoDome heeft te weinig faciliteiten naast de zaal.quote:
Ik dacht van tevoren dat we in de sterkere halve finale zatenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Maar de concurrentie is echt niks dit jaar!! Is het in de andere halave finale beter?
Betfairquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Welke zie jij? Oddschecker nu 6e zie ik.
Nee dat geloof ik niet. Ziggo Dome doet er dan maar veel tijdelijk naast of zo. Is in Denemarken nu ook.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ZiggoDome heeft te weinig faciliteiten naast de zaal.
Ik zou meer voor de Arena gaan.
Overal 7equote:
Estland, Zweden en Denemarken waren sowieso wel te verwachten. Die zitten qua muzieksmaak wel op 1 lijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:21 schreef Pluto1975 het volgende:
Top 40 noteringen in 12 landen....als we nou ook van al die landen punten krijgen.......
Ze kunnen het niet meer bijhouden daarquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:22 schreef grazz het volgende:
http://esctracker.com/volgens mij staan we i.v.m. zweden niet in meer landen maar we worden wel erg veeeel gedownload
Daar boksen we echt wel tegen op. Allemaal matige, weinige authentieke liedjes.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:20 schreef grazz het volgende:
Let maar op..Roemenie, Noorwegen? En Oostenrijk in de 2e helft grrrr
Briljant idee.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:22 schreef Strani het volgende:
Doe gewoon de GelreDome. Kan je de afvallers van de halve finale mooi direct met het veld mee naar buiten schuiven
En het is nog niet eens up-to-date want als je daar de iTunes-stores van Zweden en Denemarken gaat dan staan ze daar al hoger.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:23 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet meer bijhouden daarIedere keer als ik kijk wordt dat lijstje langer
Wat geeft dat exact aan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:22 schreef grazz het volgende:
http://esctracker.com/volgens mij staan we i.v.m. zweden niet in meer landen maar we worden wel erg veeeel gedownload
Hahaquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:24 schreef Strani het volgende:
Zul je wel zien dat als we het dan zelf mogen organiseren, de TROS direct Dries Roelvink stuurt om dat vooral niet twee keer op een rij te hoeven doen.
Laten we wel wezen: Dat fragment was ook niet geweldig. Zelfs Ilse vond dat.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:26 schreef dolfg het volgende:
Misschien nog even dat zure DWDD fragment erbij halen. Wat wisten ze het toen allemaal goed he? Hoe niks het was....
Van Bild.de (I know, bildquote:Die Überraschung des Abends: unsere lieben Holländer!
Das Duo um „The Common Linnets“, dahinter verbarg sich unter anderem die niederländische Sängerin Ilse DeLange (36). Mit ihrem Song „Calm after the Storm“ boten die Holländer eine nachdenkliche Country-Nummer - chilig und gefühlvoll. Das hätte man von unseren Nachbarn gar nicht erwartet.
Oh ja, tuuk.quote:
Daar snap ik persoonlijk niet zo veel van. Want hoe ik het lees, doen we het helemaal niet zo goed in vergelijking met andere landen?quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Bild het zegt, ga ik ineens betwijfelen of Ilse en Waylon wel meededen vanavond.
De ranking telt eerst het aantal landen waar je in de lijsten staat en dan op basis van posities...quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:27 schreef Unites het volgende:
[..]
Daar snap ik persoonlijk niet zo veel van. Want hoe ik het lees, doen we het helemaal niet zo goed in vergelijking met andere landen?
Klopt. Vond ik ook één van de beste.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:27 schreef Guanabana het volgende:
Zit nog even wat nummers te luisteren, maar eigenlijk vind ik Albanie toch wel heel goed. Die is niet door toch?
Oke, hoeveelste staan we nu ten opzichte van alle andere landen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De ranking telt eerst het aantal landen waar je in de lijsten staat en dan op basis van posities...
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:27 schreef Strani het volgende:
Als Bild het zegt, ga ik ineens betwijfelen of Ilse en Waylon wel meededen vanavond.
Haha, Sylvie verandert wel vaker van gedachten dus er is hoopquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:29 schreef Unites het volgende:
[..]
Neejoh, das de favoriete krant van Sylvie! Dan moet het wel goed zijn, toch?
Was dit vanavond? Staat het zo snel al online?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:22 schreef tralalala het volgende:
Ik vind dat stuk vanaf 0:30 zo gaaf, dat ze lijken te zweven.
Jep, kanaal van Eurovision vandaar...quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Was dit vanavond? Staat het zo snel al online?
Dat is tegenwoordig een kwestie van minuten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Niemand die echt denkt dat we gaan winnen toch?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:31 schreef Copthorne het volgende:
We moeten oppassen dat we onszelf niet gaan overschatten, hè. Vorig jaar had iedereen het na Anouk ook ineens over de winst.
Hmm ja. Maar als ik naar die bookmakers en die iTunes lijst dan kan ik niet anders zeggen dat ze het beter hebben gedaan dan Anouk vorig jaar in haar halve finale.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:31 schreef Copthorne het volgende:
We moeten oppassen dat we onszelf niet gaan overschatten, hè. Vorig jaar had iedereen het na Anouk ook ineens over de winst.
Och, je verliest weinig met zelfoverschatting. Het is niet zo dat we daar zelf op het podium staanquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:31 schreef Copthorne het volgende:
We moeten oppassen dat we onszelf niet gaan overschatten, hè. Vorig jaar had iedereen het na de halve finale ook ineens over de winst.
Haha prachtigquote:Netherlands clearly not understanding #eurovision. Did nobody tell them the songs are supposed to be rubbish?
Ja, speciaalquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:27 schreef Ireth het volgende:
Zit het nu nog een keer te beluisteren maar snoeihard op de koptelefoon... heerlijk om dat publiek zo enthousiast op de achtergrond te horen!!
Haha dit, maar realistisch gezien is top 5 echt wel mogelijk. Winnen, hoe graag ik dat voor de NLse fans zou willen, nope...quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:31 schreef Copthorne het volgende:
We moeten oppassen dat we onszelf niet gaan overschatten, hè. Vorig jaar had iedereen het na de halve finale ook ineens over de winst.
quote:
Denk het uiteindelijk ook niet. Het zou een te groot verschil zijn met wat er normaal gesproken scoort ook. Echt een omslagpunt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Haha dit, maar realistisch gezien is top 5 echt wel mogelijk. Winnen, hoe graag ik dat voor de NLse fans zou willen, nope...
Ach, het is een beetje als kijken naar de oudjaarsloterij. Het kleine beetje hoop dat het zóú kunnen houdt het wel extra leukquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Haha dit, maar realistisch gezien is top 5 echt wel mogelijk. Winnen, hoe graag ik dat voor de NLse fans zou willen, nope...
De TROS is gelukkig niet meer alleen de baas. De officiële inzender is nu AVROTROS, de fusie-omroep.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:24 schreef Strani het volgende:
Zul je wel zien dat als we het dan zelf mogen organiseren, de TROS direct Dries Roelvink stuurt om dat vooral niet twee keer op een rij te hoeven doen.
De Belgen moesten het juist hebben van de Oostblokkers, want die verstaan de tekst niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:38 schreef tralalala het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ale.dhtml?show=react
Belgie is net als toen wij elke keer niet doorgingen aan het zeiken op de Oostblokkers
Let wel: Alle landen mogen stemmen, ook de afvallers.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:38 schreef Pluto1975 het volgende:
Het nummer staat nu al bij 19 landen, van de 25 die in de Finale zitten in de iTunes lijsten, dat is dus bij meer dan driekwart! Als dat geen héle goede klassering wordt dan weet ik het niet meer
Inclusief afgevallen landen dan ook hequote:Op woensdag 7 mei 2014 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Let wel: Alle landen mogen stemmen, ook de afvallers.
Het staat al 10.000 keer online door groupie's. Dit is de 1e HD versie.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat die kutbelgen ons steunen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Let wel: Alle landen mogen stemmen, ook de afvallers.
twitter:POTUSGladiator twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 22:11:03The Netherlands is like what Taylor Swift could produce if she was smart enough....#ESC14 reageer retweet
twitter:OverheardDublin twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 22:53:59Bemused American tourist in Jury's Hotel watching #Eurovision - "So this is what my grandfather fought the Nazis for!!!" reageer retweet
Nee, die Amerikanen laten alleen niveau zien op televisie..quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:41 schreef spijkerbroek het volgende:
twitter:OverheardDublin twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 22:53:59Bemused American tourist in Jury's Hotel watching #Eurovision - "So this is what my grandfather fought the Nazis for!!!" reageer retweet
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:40 schreef spijkerbroek het volgende:
twitter:POTUSGladiator twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 22:11:03The Netherlands is like what Taylor Swift could produce if she was smart enough....#ESC14 reageer retweet
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee dus, de Belgen mogen ook stemmen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:42 schreef bombmannl het volgende:
Toch zonde dat die Belgische opera-meneer niet door is, wel terecht want zijn Engelse uitspraak was echt verschrikkelijk. Maar zo loopt Nederland wel de gegarandeerde volle punten van België mis in de finale
Nee hoor, Belgie stemt gewoon meequote:Op woensdag 7 mei 2014 00:42 schreef bombmannl het volgende:
Toch zonde dat die Belgische opera-meneer niet door is, wel terecht want zijn Engelse uitspraak was echt verschrikkelijk. Maar zo loopt Nederland wel de gegarandeerde volle punten van België mis in de finale
Ja, tweede.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
Is al duidelijk in welke helft van de show Nederland heeft geloot?
Tweede en geloof me, de Deense broadcasting gaat hen écht een goede plek geven hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
Is al duidelijk in welke helft van de show Nederland heeft geloot?
Ik vind het vooral bemoedigend hoe erg de andere 8 'winnaars' van vanavond er bij in het niet vallen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:47 schreef grazz het volgende:
Itunes
NL staat in 19 landen in de iTunes en Zweden in 14 landen
Dan zouden alle bookmakers direct huilend ontslag nemen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:48 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
San Marino in de top 5!
Zie het al helemaal voor me, San Marino als gastland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |