Als je naar iTunes noteringen kijkt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:06 schreef Unites het volgende:
Typisch Nederland: iedereen vindt het van te voren eigenlijk drie keer niets, maar nu we dichter bij de finale komen... denkt iedereen dat we gaan winnen
Precies, dat voorspelde ik al voor vanavond. Maar eerlijk is eerlijk de verwachtingen zijn echt gi-gan-tisch overtroffenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:06 schreef Unites het volgende:
Typisch Nederland: iedereen vindt het van te voren eigenlijk drie keer niets, maar nu we dichter bij de finale komen... denkt iedereen dat we gaan winnen
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:07 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Dan winnen we op dit moment. Ik denk nu dat we de halve finale hebben gewonnen
Nederlanders zijn gewoon erg zelf-kritisch. Op zich heeft die eigenschap ons geen windeieren gelegd, als land.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:06 schreef Unites het volgende:
In de 21e eeuw is er nog nooit zo'n positieve reactie op een Nederlandse inzending geweest vanuit de rest van Europa hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:06 schreef Unites het volgende:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
WAT? IK LEES ALLEEN PIIIIEEEEEEEEPPPPPPPP
Dat zou goed kunnen, maar we krijgen nóg een halve finale en die big 5, he...quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:07 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Dan winnen we op dit moment. Ik denk nu dat we de halve finale hebben gewonnen
Ik vond het nummer van vorig jaar veel beter. Ik had geen hoge verwachtingen van deze inzending, maar het gemiddelde niveau van de nummers was best matig. Nederland hoorde bij de beste 4-5 nummers van de avond.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:06 schreef Unites het volgende:
Van de big 5 kunnen we eigenlijk alleen de VK serieus nemen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:08 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar we krijgen nóg een halve finale en die big 5, he...
Ik zou Denemarken ook niet onderschatten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Van de big 5 kunnen we eigenlijk alleen de VK serieus nemen.
Ik vind Duitsland en Denemarken echt super ;Pquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Van de big 5 kunnen we eigenlijk alleen de VK serieus nemen.
Nee Denemarken inderdaad niet, maar da's ook geen big 5.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:09 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik zou Denemarken ook niet onderschatten.
Denemarken verwacht ik top 3quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:09 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik zou Denemarken ook niet onderschatten.
Oh ik dacht dat het organizerende land automatisch kwalificeerde.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee Denemarken inderdaad niet, maar da's ook geen big 5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |