Hahaquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:24 schreef Strani het volgende:
Zul je wel zien dat als we het dan zelf mogen organiseren, de TROS direct Dries Roelvink stuurt om dat vooral niet twee keer op een rij te hoeven doen.
Laten we wel wezen: Dat fragment was ook niet geweldig. Zelfs Ilse vond dat.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:26 schreef dolfg het volgende:
Misschien nog even dat zure DWDD fragment erbij halen. Wat wisten ze het toen allemaal goed he? Hoe niks het was....
Van Bild.de (I know, bildquote:Die Überraschung des Abends: unsere lieben Holländer!
Das Duo um „The Common Linnets“, dahinter verbarg sich unter anderem die niederländische Sängerin Ilse DeLange (36). Mit ihrem Song „Calm after the Storm“ boten die Holländer eine nachdenkliche Country-Nummer - chilig und gefühlvoll. Das hätte man von unseren Nachbarn gar nicht erwartet.
Oh ja, tuuk.quote:
Daar snap ik persoonlijk niet zo veel van. Want hoe ik het lees, doen we het helemaal niet zo goed in vergelijking met andere landen?quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Bild het zegt, ga ik ineens betwijfelen of Ilse en Waylon wel meededen vanavond.
De ranking telt eerst het aantal landen waar je in de lijsten staat en dan op basis van posities...quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:27 schreef Unites het volgende:
[..]
Daar snap ik persoonlijk niet zo veel van. Want hoe ik het lees, doen we het helemaal niet zo goed in vergelijking met andere landen?
Klopt. Vond ik ook één van de beste.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:27 schreef Guanabana het volgende:
Zit nog even wat nummers te luisteren, maar eigenlijk vind ik Albanie toch wel heel goed. Die is niet door toch?
Oke, hoeveelste staan we nu ten opzichte van alle andere landen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De ranking telt eerst het aantal landen waar je in de lijsten staat en dan op basis van posities...
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:27 schreef Strani het volgende:
Als Bild het zegt, ga ik ineens betwijfelen of Ilse en Waylon wel meededen vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |