Ik dacht van tevoren dat we in de sterkere halve finale zatenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Maar de concurrentie is echt niks dit jaar!! Is het in de andere halave finale beter?
Betfairquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Welke zie jij? Oddschecker nu 6e zie ik.
Nee dat geloof ik niet. Ziggo Dome doet er dan maar veel tijdelijk naast of zo. Is in Denemarken nu ook.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ZiggoDome heeft te weinig faciliteiten naast de zaal.
Ik zou meer voor de Arena gaan.
Overal 7equote:
Estland, Zweden en Denemarken waren sowieso wel te verwachten. Die zitten qua muzieksmaak wel op 1 lijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:21 schreef Pluto1975 het volgende:
Top 40 noteringen in 12 landen....als we nou ook van al die landen punten krijgen.......
Ze kunnen het niet meer bijhouden daarquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:22 schreef grazz het volgende:
http://esctracker.com/volgens mij staan we i.v.m. zweden niet in meer landen maar we worden wel erg veeeel gedownload
Daar boksen we echt wel tegen op. Allemaal matige, weinige authentieke liedjes.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:20 schreef grazz het volgende:
Let maar op..Roemenie, Noorwegen? En Oostenrijk in de 2e helft grrrr
Briljant idee.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:22 schreef Strani het volgende:
Doe gewoon de GelreDome. Kan je de afvallers van de halve finale mooi direct met het veld mee naar buiten schuiven
En het is nog niet eens up-to-date want als je daar de iTunes-stores van Zweden en Denemarken gaat dan staan ze daar al hoger.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:23 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet meer bijhouden daarIedere keer als ik kijk wordt dat lijstje langer
Wat geeft dat exact aan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:22 schreef grazz het volgende:
http://esctracker.com/volgens mij staan we i.v.m. zweden niet in meer landen maar we worden wel erg veeeel gedownload
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |