quote:The winner !! So wonderful !! Love here voice And THIS is the song of 2014!!!!
quote:one of the most beautiful 3 minutes on esc ever <3
quote:A truly beautiful song.I will be voting for The Netherlands on Saturday night next. 12 points from Ireland.
quote:I thought that this was just ok.. But with such a professional performance, I'm hooked.
quote:Voted for this. Was one of my favourites beforehand (whilst everyone seemed to hate it) and it became even better after the performance. Amazing!
Ja, als 24e ofzo. Na Denemarken, leuk contrast zou dat zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:52 schreef grazz het volgende:
fuck wij mogen als 1 van de laatste een balletje openen...ik wil zo graag de 2e helft kom op dat zou perfect zijn
twitter:jansmit twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 23:54:06Zo ziet blijdschap er uit!!! @CommonLinnets
reageer retweet
iedereen kijken! krijgen te weten in welke helft de semi final 1 finalisten zittenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:49 schreef grazz het volgende:
persconferentie nu http://www.eurovision.tv/page/webtv?program=102833
Ja, maar ik denk dat we in de eerste helft gaan loten maarja hey finale is al prachtig en top 5 acht ik toch nog wel mogelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:53 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Ja, als 24e ofzo. Na Denemarken, leuk contrast zou dat zijn.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:54 schreef hole1988 het volgende:
twitter:jansmit twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 23:54:06Zo ziet blijdschap er uit!!! @CommonLinnets [ link | afbeelding ] reageer retweet
twitter:
Anouk staat zondag klaar op schiphol om Ilse terug naar Kopenhagen te boksenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het vooral leuk voor Ilse ten opzichte van Anouk
Waarom zou Anouk dit vervelend moeten vinden dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het vooral leuk voor Ilse ten opzichte van Anouk
Nee, 2e helft let maar opquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat we in de eerste helft gaan loten maarja hey finale is al prachtig en top 5 acht ik toch nog wel mogelijk
Waar kan ik dit volgen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:58 schreef aarontje112 het volgende:
Azerbeidzjan en Montengro loten eerste helft. Gunstig!
Anouk kennende was ze wel 'subtiel' van leer getrokken als Ilse was uitgeschakeld vanavondquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom zou Anouk dit vervelend moeten vinden dan?
Zijn halve familie woont in Amerika.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:59 schreef Strani het volgende:
Ik betwijfel of er in Hongarije mensen zijn die beter Engels spreken dan Andras.
Leukquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:56 schreef hole1988 het volgende:
twitter:waylonline twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 23:54:18Beetje pers maar!!;) [ link | afbeelding ] reageer retweet
Ja oke, maar die hoeft zich toch niet bedreigd te voelen nu I&W wel door zijn?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Anouk kennende was ze wel 'subtiel' van leer getrokken als Ilse was uitgeschakeld vanavond
Nee maar ik bedoelde dus dat ik blij ben dat Anouk geen sneer kan uitdelen nuquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja oke, maar die hoeft zich toch niet bedreigd te voelen nu I&W wel door zijn?
Omdat die russische meiden nauwelijks Engels kunnen.quote:
Die hebben vanmorgen al geloot...quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:01 schreef Bartjebart het volgende:
Zitten de big 5 automatisch in de tweede helft?
En we zijn nu de eerst-genoemde op ESCTrackerquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:01 schreef aarontje112 het volgende:
We staan nu ook op 2 in Estland! En op 6 in Denemarken!
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat die russische meiden nauwelijks Engels kunnen.
quote:can we just unanimously decide that the netherlands wins?
quote:And that’s what you call great music.
quote:They are actually great. So weird, never thought to find this kind of song in Eurovision.
quote:Seriously Netherlands, last year Anouk and now this? I’m very, VERY impressed. Definitely the best song up to now, if we consider the instrumental and all
quote:Lovely, plain and old fashioned. Loving the Netherlands.
quote:Are that Taylor Swift and Ed Sheeran of The Netherlands?
5 in Denemarken, en 3 in Zweden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:01 schreef aarontje112 het volgende:
We staan nu ook op 2 in Estland! En op 6 in Denemarken!
Ik zag het later pas inderdaad. Wel toevallig dat alleen Duitsland van die 6 in de eerste helft zitten.quote:
quote:1-Netherlands
2-Estonia
2-Latvia
5-Netherlands
6-Denmark
7-Sweden
20-Norway
24-Austria
24-Ireland
30-Belgium
31-Sweden
38-Austria
38-Portugal
40-Poland
43-Belgium
50-Finland
56-Denmark
83-Ireland
96-Russia
113-Norway
114-Germany
115-Germany
159-UK
180-Estonia
190-Slovenia
217-Malta
318-UK
340-Russia - See more at: http://esctracker.com/#sthash.AlWTi5Oh.dpuf
Jesesquote:
Dat mochten Taylor Swift en Ed Sheeran willen.quote:Are that Taylor Swift and Ed Sheeran of The Netherlands?
Ik wil niet jinxen, maar dit lijkt op het lijstje van Only Teardrops vorig jaarquote:
we zijn zelfs zweden voorbijquote:
Gunstigquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Armenie loot de 1e helft
Rusland 2e helft
WAT? IK LEES ALLEEN PIIIIEEEEEEEEPPPPPPPPquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:06 schreef Strani het volgende:
Zo terug. Even nieuwe koptelefoon kopen na de persconferentie van San Marino
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |