Haha, Sylvie verandert wel vaker van gedachten dus er is hoopquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:29 schreef Unites het volgende:
[..]
Neejoh, das de favoriete krant van Sylvie! Dan moet het wel goed zijn, toch?
Was dit vanavond? Staat het zo snel al online?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:22 schreef tralalala het volgende:
Ik vind dat stuk vanaf 0:30 zo gaaf, dat ze lijken te zweven.
Jep, kanaal van Eurovision vandaar...quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Was dit vanavond? Staat het zo snel al online?
Dat is tegenwoordig een kwestie van minuten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Was dit vanavond? Staat het zo snel al online?
Niemand die echt denkt dat we gaan winnen toch?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:31 schreef Copthorne het volgende:
We moeten oppassen dat we onszelf niet gaan overschatten, hè. Vorig jaar had iedereen het na Anouk ook ineens over de winst.
Hmm ja. Maar als ik naar die bookmakers en die iTunes lijst dan kan ik niet anders zeggen dat ze het beter hebben gedaan dan Anouk vorig jaar in haar halve finale.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:31 schreef Copthorne het volgende:
We moeten oppassen dat we onszelf niet gaan overschatten, hè. Vorig jaar had iedereen het na Anouk ook ineens over de winst.
Och, je verliest weinig met zelfoverschatting. Het is niet zo dat we daar zelf op het podium staanquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:31 schreef Copthorne het volgende:
We moeten oppassen dat we onszelf niet gaan overschatten, hè. Vorig jaar had iedereen het na de halve finale ook ineens over de winst.
Haha prachtigquote:Netherlands clearly not understanding #eurovision. Did nobody tell them the songs are supposed to be rubbish?
Ja, speciaalquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:27 schreef Ireth het volgende:
Zit het nu nog een keer te beluisteren maar snoeihard op de koptelefoon... heerlijk om dat publiek zo enthousiast op de achtergrond te horen!!
Haha dit, maar realistisch gezien is top 5 echt wel mogelijk. Winnen, hoe graag ik dat voor de NLse fans zou willen, nope...quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:31 schreef Copthorne het volgende:
We moeten oppassen dat we onszelf niet gaan overschatten, hè. Vorig jaar had iedereen het na de halve finale ook ineens over de winst.
quote:
Denk het uiteindelijk ook niet. Het zou een te groot verschil zijn met wat er normaal gesproken scoort ook. Echt een omslagpunt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Haha dit, maar realistisch gezien is top 5 echt wel mogelijk. Winnen, hoe graag ik dat voor de NLse fans zou willen, nope...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |