ik denk dat de voicemail van meneer pannekoek roodgloeiend staatquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Ook net terug gekeken pffff adembenemend d*mn die pannekoek meneer is master
Goh, geweldigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:36 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik wil jullie niet te enthousiast maken, maar onze oosterburen konden tijdens de uitzending ook punten geven voor de nummers, en de top-3 daarvan was:
1. Nederland - 7,7
2. Hongarije - 6,8
3. Zweden - 6,3
Nogal een verschil.
Goeie...gaat nog wel veranderen. Oostenrijk en Roemenie gaan ook stijgen gok ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:36 schreef Strani het volgende:
Bij Paddypower staan we momenteel zesde, bij Ladbrokes zelfs vijfde. Ben benieuwd hoe het na de tweede halve finale is.
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:38 schreef Pluto1975 het volgende:
Ik wil de goden niet verzoeken maar ik heb het gevoel dat dit wel eens héél groot kan worden
Kalmte kan je reddenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:38 schreef aarontje112 het volgende:
Weet je wat ik opeens denk. MISSCHIEN GAAN WE WEL WINNEN![]()
![]()
![]()
Zeker. Ik denk dat we op ongeveer de 10e plek moeten rekenen na donderdag. Misschien hoger.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Goeie...gaat nog wel veranderen. Oostenrijk en Roemenie gaan ook stijgen gok ik.
Durf ik nog niet aan te denken en ik denk dat ons lied te mooi is om te winnenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:38 schreef aarontje112 het volgende:
![]()
![]()
Waarmee de stijgende lijn der verwachtingen plotsklaps omslaat in een vrije val naar genadeloze realiteit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:38 schreef aarontje112 het volgende:
![]()
![]()
Las ook op een messageboard dat het heel goed werd ontvangen in Ierland na het optredenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:40 schreef aarontje112 het volgende:
How the fuck kunnen we 24e staan in Ierland, die stemden niet eens mee. Is wel een heul positief voorteken lijkt me. Anouk stond toch lang zo hoog niet.
Ach ja, ben al een week aan het jojo-en qua gevoel. Kan ik nog wel een paar dagen aan vastplakken hoor. Nu ff een lekkere highquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarmee de stijgende lijn der verwachtingen plotsklaps omslaat in een vrije val naar genadeloze realiteit.
quote:I honestly won't be surprised if this wins.
quote:Wow this is charting REALLY well Surprise winner?
Enjoyquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:43 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Ach ja, ben al een week aan het jojo-en qua gevoel. Kan ik nog wel een paar dagen aan vastplakken hoor. Nu ff een lekkere high
Momenteel al top 10 in Letland, Denemarken en Zweden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:41 schreef MuscleLover29 het volgende:
Die iTunes lijst op esctracker wordt nog steeds geupdate. We staan bij meer landen in de iTunes lijst dan Zweden
Anouk deed het op iTunes ook fantastisch, maar bij lange na niet zo goed als ditquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:44 schreef Maartel het volgende:
[..]
Momenteel al top 10 in Letland, Denemarken en Zweden.
Heerlijk dit. Die kunnen hoe dan ook met opgeheven hoop terugkeren straks.
Ik zit in Ierland en hoor niets dergelijks.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:42 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Las ook op een messageboard dat het heel goed werd ontvangen in Ierland na het optreden
Nee idd. top 10 in denemarken, zweden en letland.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:44 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Anouk deed het op iTunes ook fantastisch, maar bij lange na niet zo goed als dit
Het zijn stille mensen hè, die Ieren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zit in Ierland en hoor niets dergelijks.
Bij de mensen die kijken. Op twitter, fans etc. Het zal heus niet een algemeen topic zijn om over een Nederlands songfestivalliedje te praten in Ierland, zo nuchter ben ik nog wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zit in Ierland en hoor niets dergelijks.
LOL!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:47 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Bij de mensen die kijken. Op twitter, fans etc. Het zal heus niet een algemeen topic zijn om over een Nederlands songfestivalliedje te praten in Ierland, zo nuchter ben ik nog wel.
Je zou haast denken dat ze ze hebben laten doorgaan zodat het land niet zou afhaken de volgende editiequote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:48 schreef Strani het volgende:
San Marino gewoon alleen in Zweden in de iTunes chart. Eigenaardig.
Je weet het inderdaad nooit...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:49 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat ze ze hebben laten doorgaan zodat het land niet zou afhaken de volgende editie. Want wat een belegen lied zeg.
thanks!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:49 schreef grazz het volgende:
persconferentie nu http://www.eurovision.tv/page/webtv?program=102833
Gelukkig wel ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:40 schreef Jif het volgende:
http://esctracker.com/
Nederland doet het beter dan Zweden?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |