Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!!
Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden!
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!
Wat zou Koos vinden van deze ABS-test van ons aller WcPot?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
[ Bericht 1% gewijzigd door MrBanaan1 op 05-05-2014 22:12:16 ]
Denk er aan... Waar je ook bent, waar je je ook mag bevinden, Ookal gebeurt er iets slechts ookal gebeurt er iets vreselijks. Je moet je altijd bedenken, studiotjes pener ligt altijd in je nek om je te steunen. Amen
Op maandag 5 mei 2014 22:03 schreef Studiotje het volgende: Denk er aan... Waar je ook bent, waar je je ook mag bevinden, Ookal gebeurt er iets slechts ookal gebeurt er iets vreselijks. Je moet je altijd bedenken, studiotjes pener ligt altijd in je nek om je te steunen. Amen
Amen
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Op maandag 5 mei 2014 22:03 schreef Studiotje het volgende: Denk er aan... Waar je ook bent, waar je je ook mag bevinden, Ookal gebeurt er iets slechts ookal gebeurt er iets vreselijks. Je moet je altijd bedenken, studiotjes pener ligt altijd in je nek om je te steunen. Amen
Bij je date zat je pener toch niet in je nek he
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Maarja, dan moeten er denk ik wel goede afspraken gemaakt worden, en eventueel serieus Rob of Alebrto proberen te regelen
Bellen we Rob, zeggen we dat we met een groep fans op een camping zitten, en dat we het heeeeeeel erg leuk (kek ) zouden vinden als hij even langs komt om te testen.
Maarja, dan moeten er denk ik wel goede afspraken gemaakt worden, en eventueel serieus Rob of Alebrto proberen te regelen
Bellen we Rob, zeggen we dat we met een groep fans op een camping zitten, en dat we het heeeeeeel erg leuk (kek ) zouden vinden als hij even langs komt om te testen.
Op maandag 5 mei 2014 22:20 schreef Starm het volgende: Dus ehmm laten we zeggen juni/juli, doordeweeks of in een weekend
En dan ook een beetje centraal dat voor iedereen de afstand ongeveer gelijk is. En dan komen we denk ik toch uit op de locatie waar Koos altijd staat in Soest naast de A28
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Om eerlijk te zijn zie ik beide niet verschijnen
En dan ook een beetje centraal dat voor iedereen de afstand ongeveer gelijk is. En dan komen we denk ik toch uit op de locatie waar Koos altijd staat in Soest naast de A28
Met alle respect, maar een meet langs de autoweg is ook niks
Idd eventueel kunnen we daar van uit nog andere dingen gaan doen
Op maandag 5 mei 2014 23:27 schreef MrBanaan1 het volgende: Oh en serieus, kap aub met die Roda shit mensen. Ik ben het niet, en het voegt ook niks toe, is echt wel weer goed geweest zo.
Op maandag 5 mei 2014 23:27 schreef MrBanaan1 het volgende: Oh en serieus, kap aub met die Roda shit mensen. Ik ben het niet, en het voegt ook niks toe, is echt wel weer goed geweest zo.
Wat betekent “leasen?” Leasen betekent huren, maar dan voor een lange tijd. Je huurt van de manege een paard of een pony voor onbeperkte tijd. Je kunt dus niet een paard of pony voor een paar maanden leasen. Eigenlijk is leasen hetzelfde als een eigen paard of pony hebben. Het enige verschil is dat de manege “eigenaar” van het dier blijft. Omdat de manege eigenaar van het dier blijft zijn er een aantal regels waaraan de “leaser” zich moet houden.
De manege heeft ook “gedeelde” leaseconstructies. Je kunt dan samen met een ander een paard of pony leasen. Je maakt dan afspraken over de dagen dat jij het dier rijdt en verzorgt. Natuurlijk zijn dan de kosten voor zo’n gedeelde leaseconstructie per persoon lager. Je zult dan ongeveer de helft van de kosten moeten betalen.
Als je paard door de manege wordt buiten gezet doordeweeks dien je een manegepaard te toiletteren, indien je dit niet wilt kun je er ook voor kiezen om 10 euro per maand extra te betalen.
18 jaar geleden is Apollo als jonge pony op de manege gekomen, hij was niet altijd even geliefd omdat hij best stout kon zijn soms. Dit kleine welsh pony’tje had een hele trukendoos om onder het werk uit te komen! Inmiddels is Apollo 23 jaar en werd het tijd om het manegewerk achter zich te laten, samen met Spetter en Happy staat Apollo nu op het weiland langs de Hoeverweg lekker van zijn pensioen te genieten!
Ze hebben het schoonmaken ook niet afgemaakt ze zijn naar huis gegaan en een dag later hadden we nieuwe schoonmakers
Tering maar vooral ook ____!
Dat heb ik gelukkig niet mee gemaakt. Alhoewel ik je kan vertellen dat een blik soep dat ergens achter is gevallen, open is gegaan en vervolgens maden in zijn gekomen ook geen feest is Gelukkig in het magazijn. Man, ik heb een vrij sterke maag maar toen ben ik echt over mn nek gegaan.
Dat heb ik gelukkig niet mee gemaakt. Alhoewel ik je kan vertellen dat een blik soep dat ergens achter is gevallen, open is gegaan en vervolgens maden in zijn gekomen ook geen feest is Gelukkig in het magazijn. Man, ik heb een vrij sterke maag maar toen ben ik echt over mn nek gegaan.
Ja nou niemand wist dat het er achter was gevallen, was naast de poort dus doordat de lucht er constant langs stroomde rook het ook niet. En toen viel iemand anders iets, en werd het opgemerkt
Op dinsdag 6 mei 2014 00:40 schreef AF_ het volgende: Ik kwam hier een keer in de lokale super had zn vuller een hele container wijn in de schappen geredn
Een irritante user die meer bezig is om TV SC als post opkrik topic te gebruiken dan daadwerkelijk leuke posts te typen. Duidelijk te merken aan het plaatsen van statistics & de hoeveelheid bagger. En daarbij ook nog waardeloze TT's bedenken
Op dinsdag 6 mei 2014 18:15 schreef Toto69 het volgende: Ik moet nog even snel 2.5k posts maken de komende anderhalve week om boven 70k te komen daarna zal het wellicht wat minder worden