Denk je dat wij hierin trappenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:35 schreef matso1 het volgende:
Voor alle mensen die te vroeg beoordeeld hebben , mijn vader is het levende bewijs dat Rokx geen oplichter is .Dokter Rokx behandelt mijn vader die overigens al 20 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jaar ALS heeft . Dankzij hem leeft hij nog steeds . De client had verwacht na 1 bezoek al verbetering te zien . Dokter Rokx heeft niet eens de kans gehad om er iets aan te doen . ALs ik volgende week naar de huisarts ga en krijg verkeerde medicijnen moet de huisarts dan ook direct afgeschoten worden ? Undercover heeft te weinig research gedaan en helemaal verkeerd gehandelt . Zij zijn hier dus ook nog niet klaar mee
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:44 schreef AF_ het volgende:
Als die dokter echt zo goed was stond die daar niet zo te blaten alsof die boven de wereld stond
Ja toch?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:46 schreef mvdejong het volgende:
Iemand die zich registreert om dit te posten is natuurlijk ook heel geloofwaardig.
Hij had gisteravond even in de tvsc moeten komenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:46 schreef mvdejong het volgende:
Iemand die zich registreert om dit te posten is natuurlijk ook heel geloofwaardig.
Welk peert?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Net als het peert in de wei waar je naast staat?![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Net als het peert in de wei waar je naast staat?![]()
quote:
Peert gaat deeeeuuuuuudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nu nog schijtende vogels en we kunnen het in de SC reeksen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:08 schreef AF_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |