klopt geen reet van je hebt zeker 30kquote:Op maandag 5 mei 2014 22:42 schreef WcPot het volgende:
Top 10 Posters
1 Doler12 - 27739
2 WcPot - 25972
3 donald_dick - 25884
4 sinterklaaskapoentje - 24616
5 Karina - 24598
6 tralalala - 20510
7 Maraca - 11744
8 Studiotje - 11383
9 TheKC - 9754
10 missU - 8466
Jammer dat niet alle topics in de stats staan.
Kwestie van tijd dat banaan of ik naar binnen treden in de top 10quote:
ik moet er al instaan maar heb er volgens die piles stats maar 6500quote:Op maandag 5 mei 2014 22:46 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kwestie van tijd dat banaan of ik naar binnen treden in de top 10
Hoe weet je datquote:Op maandag 5 mei 2014 22:46 schreef appelen het volgende:
[..]
ik moet er al instaan maar heb er volgens die piles stats maar 6500moeten er 8600 zijn
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=5 en dan bij top posters van gister ofzo op je username klikkenquote:
Nog week vakantie?quote:
Schandequote:
Brofistquote:Op maandag 5 mei 2014 22:46 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kwestie van tijd dat banaan of ik naar binnen treden in de top 10
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Oh en serieus, kap aub met die Roda shit mensen. Ik ben het niet, en het voegt ook niks toe, is echt wel weer goed geweest zo.
Waar heb je het over?!quote:Op maandag 5 mei 2014 23:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Oh en serieus, kap aub met die Roda shit mensen. Ik ben het niet, en het voegt ook niks toe, is echt wel weer goed geweest zo.
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
TV / Undercover in Nederland - Dokter Rokx bedoelfd ik
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
TV / Undercover in Nederland - Dokter Rokx bedoelfd ik
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Kloons en lemmings prima, maar hier maak je gewoon geen grappen oid over.....
Wat was dat nou met roda?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Kloons en lemmings prima, maar hier maak je gewoon geen grappen oid over.....
ah joh, die is juist mooi om zijn tederheidquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat net weer random een plaatje van die huilende fan langs kwam./
quote:Wat betekent “leasen?”
Leasen betekent huren, maar dan voor een lange tijd. Je huurt van de manege een paard of een pony voor onbeperkte tijd. Je kunt dus niet een paard of pony voor een paar maanden leasen. Eigenlijk is leasen hetzelfde als een eigen paard of pony hebben. Het enige verschil is dat de manege “eigenaar” van het dier blijft. Omdat de manege eigenaar van het dier blijft zijn er een aantal regels waaraan de “leaser” zich moet houden.
Met de hele tvscquote:De manege heeft ook “gedeelde” leaseconstructies. Je kunt dan samen met een ander een paard of pony leasen. Je maakt dan afspraken over de dagen dat jij het dier rijdt en verzorgt. Natuurlijk zijn dan de kosten voor zo’n gedeelde leaseconstructie per persoon lager. Je zult dan ongeveer de helft van de kosten moeten betalen.
Hier word ik emotioneel vanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:05 schreef tralalala het volgende:
Peert leasen voor de meet bij Camping de Berckt
Goed lezen. Is onbeperkt niet maar voor paar maandenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:05 schreef tralalala het volgende:
Peert leasen voor de meet bij Camping de Berckt
[insert emotionele gif]quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ja uhm dit vind ik niet leuk
Ben gvd allergisch voor peerten
PONYPARKquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:06 schreef tralalala het volgende:
Beetje als Ponypark Slagharen vroeger, toen kreeg je ook een pony voor je huisje gestald.
Ik kom wel eens met een peert die plus van je inlopenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ja uhm dit vind ik niet leuk
Ben gvd allergisch voor peerten
In een meiter en met een staf danquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:08 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik kom wel eens met een peert die plus van je inlopen
Oke, rond pasen danwelquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik zou heel graag die custom Bert gif nog eens willen zien, mag dat misschien
Vorig jaar nog geweestquote:
quote:Als je paard door de manege wordt buiten gezet doordeweeks dien je een manegepaard te toiletteren, indien je dit niet wilt kun je er ook voor kiezen om 10 euro per maand extra te betalen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vorig jaar nog geweest
In mijn herinnering was het supergroot maar in 10 stappen ben je het hele park al doorgelopen.
Deed je ook gewoon expressquote:
Baasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
Ik heb daar nog een keer kotsmisselijk in dat ski kabel baan ding gezeten, middenin moest ik toch kotsen boven wat mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |