Man man man wegpiraat, dadelijk kantel je, alle merelfoto's scheefquote:Op maandag 5 mei 2014 21:38 schreef WcPot het volgende:
[..]
En de andere keer zat ik er ook iets te dicht op. Toen zat ik achter een hoge bestelbus waar je in een vrachtauto ook niet overheen kan kijken. En het ging mij net niet snel genoeg tussen de 70/80km/h ik wil graag 81/82km/h rijden op cruisecontrol indien mogelijk. Voor die bestelbus zaten een paar bejaarden. Die het geniale idee kregen om midden op een provinciale weg te gaan keren. De bus voor mij de berm in en ik toen bijna op die bejaarden
Denk het nietquote:
Van dat gifje hier boven vloog mijn tas door de auto. Alle pennen op de grond. Ik vond dingen van had ik dit ook nog bij mijquote:Op maandag 5 mei 2014 21:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Man man man wegpiraat, dadelijk kantel je, alle merelfoto's scheef
Ik kwam vandaag in de winkel in een krat een pen tegen die ik weken geleden was kwijtgeraaktquote:Op maandag 5 mei 2014 21:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Van dat gifje hier boven vloog mijn tas door de auto. Alle pennen op de grond. Ik vond dingen van had ik dit ook nog bij mij
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag in de winkel in een krat een pen tegen die ik weken geleden was kwijtgeraakt![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben jij niet toch? Kijk die naam van het gifje
Vergelijk het met uitgelekt MrBanaan1 foto materiaal!quote:Op maandag 5 mei 2014 21:45 schreef Toto69 het volgende:
komt uit het VI topic trouwens, don't blame me
Stond wel een mooi rem spoor op de weg. En die was wel een paar weken zichtbaarquote:Op maandag 5 mei 2014 21:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Man man man wegpiraat, dadelijk kantel je, alle merelfoto's scheef
Geloof niet dat het hem is hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 21:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vergelijk het met uitgelekt MrBanaan1 foto materiaal!
Nee ik ben het niet. Fokkers geloven wat ze zelf willen, maar ik kan je verzekeren dat ik niet in beeld ben; doe mn best het te ontwijken. Daarom ook helemaal achteraan gaan staan tegen het einde zaterdagquote:
Mag ik ook iets verzinnen?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:48 schreef WcPot het volgende:
[TV SC #1368] Waar WcPot zijn ABS uittest
Nieuwe TT ok ?
Sneu dan dat ze een gifje naar jou noemenquote:Op maandag 5 mei 2014 21:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee ik ben het niet. Fokkers geloven wat ze zelf willen, maar ik kan je verzekeren dat ik niet in beeld ben; doe mn best het te ontwijken. Daarom ook helemaal achteraan gaan staan tegen het einde zaterdag
Tja ik ben de enige Roda fan op dit forum die in VBL meepostte geloof ik?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sneu dan dat ze een gifje naar jou noemen
Sneu alsnog.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tja ik ben de enige Roda fan op dit forum die in VBL meepostte geloof ik?
Neuh niet zo vaak joh.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tja, je post daar wel eens mee he, must I say more?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |