quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:09 schreef Braddie het volgende:
*kick*
Ik heb even een leuke krabbel geschreven op de hyves van Jordy Van Loon....
Ff opsommen...
15 jaar = beroemd = netjes...
15 jaar & eruit zien als 10 = gay...
15 jaar & doen als 10 = Autistisch...
Ik heb misschien niet jou bekendheid, Maar damn, Je bent een van de 10tallen andere nederlandse sterretjes die denkt alles te wezen omdat ze een plaat hebben gemaakt die*toevallig* goed bevalt bij het nederlandse publiek...
En dan heb je nog een houding van lik me reet....
Je bent 15 ziet er uit als 10 en hebt het gedrag van 10.... Mensen nemen je daarom helemaal niet serieus, Zelfs niet als je platen maakt... Al had je met fucking Michael jackson, of jean Michel Jarre opgetreden, alsnog.... Je gedrag/Je uiterlijk/Je stem irriteert de mensen zo gigantisch dat ze er een instrumental van maken of dat ze jou stem sowieso 2 hele octaven(als je al weet wat dat zijn) omlaag pitchen(als je weet wat pitchen is....)
Nou ja, dit was mijn krabbel aan jou, Veel lees plezier... enne, Vraag je ma even om genoeg keukenrol, Anders verzuip je in de tranen na dit bericht van het janken;)
Yours truly, Bradley Van Dijk(tallentvoller dan jij ooit zal worden;))
quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat ben jij kankertriest. Echt wat wil je daar nou mee bereiken?
Verheug jij je er stiekem op dat hij moet gaan huilen, en ga je er dan op rukken?
Bah.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:13 schreef Braddie het volgende:
Nee, helemaal niet zelfs....
Die jongen mocht willen dat hij ook maar 10 procent van mijn tallent had....
Ik speel keyboard, Programmeer synths, Ik drum, Ik speel accordeon, Ik kan drummen en zingen tegelijkertijd(Wat heel moeilijk is) ik kan me ook wel aardig redden met mijn stem....
EN ik probeer me niet ouder voor te doen dan dat ik ben....
Ik ben 18 maar doe me niet voor als 30, En die jordy is 15, Ziet eruit als 10 en doet zich voor alsof hij 36 is...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 05:20 schreef Braddie het volgende:
je zegt nou wel, Kijk hoe onze held klaar gaat zitten....
Maar eh.. Die Tyros II in dat filmpje is niet van mij....
Sterker nog, Ik heb op dit moment helemaal geen tyros of dergelijke in mijn bezit... Er staat nu een casiotje op de standard naast me...
quote:
Check out my brand new youtube channel: http://nl.youtube.com/user/keyboardcammerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 05:23 schreef Braddie het volgende:
Zingen doe ik niet meer, Keyboardspelen ook niet meer op Youtube, Sterker nog, Ik heb op dit moment geen youtube kanaal wat daad werkelijk in gebruik is
nee nog. Met je pianos en uitleg wat voor auto je moer heeft. Nee echt helemaal koekkoek. Heb je ook een trechter op je hoofd en snap je niets van loonatics?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:45 schreef Braddie het volgende:
Ik WAS weird...
nu een heul stuk minder..
Sig gaat zaterdag op bezoek, verslag komt later maar via de mail lijkt het me een correcte gozer .quote:
ik geloof ook zeker wel dat het een correcte gast is hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sig gaat zaterdag op bezoek, verslag komt later maar via de mail lijkt het me een correcte gozer .
Hij is dol op keyboards, ben ik ook dat wordt vast gezellig daar.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik geloof ook zeker wel dat het een correcte gast is hooralleen weird:
Heb jij ook een keyboardkanaal op youtube?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij is dol op keyboards, ben ik ook dat wordt vast gezellig daar.
Nee wel:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb jij ook een keyboardkanaal op youtube?
Oke, techno, net iets te soft eigenlijk. Hardstyle is beter vind ikquote:
Ik ben van de Dub.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke, techno, net iets te soft eigenlijk. Hardstyle is beter vind ik
Google verteld mij dat het iets met Jamaicaanse muziek is?quote:
Klopt, van grote invloed op hedendaagse stromingen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Google verteld mij dat het iets met Jamaicaanse muziek is?
Oke weer wat geleerd. Not my cup of tea verder hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Klopt, van grote invloed op hedendaagse stromingen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke weer wat geleerd. Not my cup of tea verder hoor
Ik ben redelijk dol op keyboards, en gezellig word het vast wel...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij is dol op keyboards, ben ik ook dat wordt vast gezellig daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |