Hahaha, geweldigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]![]()
Sinasappels gooien naar iemand die boven op de koelingen dozen moest pakken, na eerst de ladder weggehaald te hebben
Bedrijfsleider kwam even langs nadat hij een rondje was fietsen, fiets op de palletstelling gelegd
Nee dat kan niet waar zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hahaha, geweldig
In de nacht werken en de schoonmaak polen betrappen in het magazijn, de heren broek op de knieën, vrouw op de knieën![]()
Dus wel. Het was echt smerigquote:
Teringquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dus wel. Het was echt smerig
Ze hebben het schoonmaken ook niet afgemaaktze zijn naar huis gegaan en een dag later hadden we nieuwe schoonmakers
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tering![]()
maar vooral ook
____!
Dat heb ik gelukkig niet mee gemaakt. Alhoewel ik je kan vertellen dat een blik soep dat ergens achter is gevallen, open is gegaan en vervolgens maden in zijn gekomen ook geen feest isGelukkig in het magazijn. Man, ik heb een vrij sterke maag maar toen ben ik echt over mn nek gegaan.
Ze was dik, had een pukkel op haar neus en rook naar uitgekookte lijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan hoe de vrouwtjes eruit zien...
Nouja als er vadsige Poolse kerels achterin staan te stampen en jij daar gewoon moet werkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan hoe de vrouwtjes eruit zien...
Ik moest happy meals pakkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nouja als er vadsige Poolse kerels achterin staan te stampen en jij daar gewoon moet werken
Bananamanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ruimt niemand dat op?
oh en
[ afbeelding ]
Die speeltjesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik moest happy meals pakken
Omdat dronken gasten graag happymeals willen
Met speeltje graagquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik moest happy meals pakken
Omdat dronken gasten graag happymeals willen
Smerige, kwaliteits gesprekkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:38 schreef AF_ het volgende:
Eff mobiel meelurken met jullie smerige verhaaltjes
Ja, maar ik ben even kwijt waar het van is....quote:
Tering dat is echt onvoorstelbaar kut :quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:40 schreef AF_ het volgende:
Ik kwam hier een keer in de lokale super had zn vuller een hele container wijn in de schappen geredn
Ik weet het ook niet meerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben even kwijt waar het van is....
Maar het is zo van "Aaaaahw, die lach" naar "Ohnoes hij is sip
" zegmaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wijn lag overalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tering dat is echt onvoorstelbaar kut :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |