In de andere gang kwam het ook onder het schap uitquote:
Bij ons liet een klant een cola fles vallen; dop brak en cola zat 2 gangen verder tegen het rek aan....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:44 schreef AF_ het volgende:
[..]
In de andere gang kwam het ook onder het schap uit
Vloog de fles?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Bij ons liet een klant een cola fles vallen; dop brak en cola zat 2 gangen verder tegen het rek aan....
Zo nu echt wegquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Eventjes naar 15 zappen, want Vickyx1000
sooow koekoekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef Stickertje het volgende:
Oh, en ik wil ook even een negatieve 'shout out' geven aan MrBanaan1.
Een irritante user die meer bezig is om TV SC als post opkrik topic te gebruiken dan daadwerkelijk leuke posts te typen. Duidelijk te merken aan het plaatsen van statistics & de hoeveelheid bagger. En daarbij ook nog waardeloze TT's bedenken
Waar is dat danquote:
ZEquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:29 schreef tralalala het volgende:
Die waardeloze TT's heeft ie gelijk in, maar dat geldt voor alle topichunters hier.
Vandaar een beetje en niet een complete faal.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan niet want IK, de almachtige TOTO69, sta erin
Ahwquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaar een beetje en niet een complete faal.
man man man x 50 dan welquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dan zie ik zo'n pedaalemmer staan, waarvan ik denk, man man man. Wat een drama.
Manmanman, man man man, man man man, man man man man man man man. Daar word ik niet vrolijk van. Man man man.quote:
Ongelooflijk, alles kan in Nederland!quote:
over 5 of 10 minuten ga ik boven liggen sloapen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Spiet mie donders, ben moe van 't pallets sorteren.
Kuch kuch Richard kuch kuchquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:31 schreef appelen het volgende:
[..]
over 5 of 10 minuten ga ik boven liggen sloapen.
Alleen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:31 schreef appelen het volgende:
[..]
over 5 of 10 minuten ga ik boven liggen sloapen.
Partyflockquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |