Oud peertquote:18 jaar geleden is Apollo als jonge pony op de manege gekomen, hij was niet altijd even geliefd omdat hij best stout kon zijn soms. Dit kleine welsh pony’tje had een hele trukendoos om onder het werk uit te komen! Inmiddels is Apollo 23 jaar en werd het tijd om het manegewerk achter zich te laten, samen met Spetter en Happy staat Apollo nu op het weiland langs de Hoeverweg lekker van zijn pensioen te genieten!
En de balletjes van ikeaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:13 schreef tralalala het volgende:
Waarschijnlijk zit Apollo gewoon verwerkt in frikandellen en kroketten.
Ja, het was saaiquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:20 schreef tralalala het volgende:
Was dat Boeven in de bouw trouwens nog wat afgelopen zondag? Ik keek ontvoerd.
Vandaag met palletwagentjes door het magazijn geracet, terwijl we ingeklokt warenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mijn oude job, kassaslet. Beste baan ooit, ookal zal niemand dat begrijpen
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vandaag met palletwagentjes door het magazijn geracet, terwijl we ingeklokt waren
Dat is mijn specialiteit. 360's maken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vandaag met palletwagentjes door het magazijn geracet, terwijl we ingeklokt waren
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
Zakken milkshake mix laten vallen en iemand anders het laten opruimen
Milkshake machines laten ontploffen (smaak er af halen maar druk er op laten, alles overal)
Chocoladesaus met M&M's mixen en door een donut drukken, instant drol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |