Maarja, dan moeten er denk ik wel goede afspraken gemaakt worden, en eventueel serieus Rob of Alebrto proberen te regelenquote:
Denk je dat die dat doetquote:Op maandag 5 mei 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maarja, dan moeten er denk ik wel goede afspraken gemaakt worden, en eventueel serieus Rob of Alebrto proberen te regelen
Bellen we Rob, zeggen we dat we met een groep fans op een camping zitten, en dat we het heeeeeeel erg leuk (kek) zouden vinden als hij even langs komt om te testen.
En dan ook een beetje centraal dat voor iedereen de afstand ongeveer gelijk is. En dan komen we denk ik toch uit op de locatie waar Koos altijd staat in Soest naast de A28quote:Op maandag 5 mei 2014 22:20 schreef Starm het volgende:
Dus ehmm laten we zeggen juni/juli, doordeweeks of in een weekend
Om eerlijk te zijn zie ik beide niet verschijnenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maarja, dan moeten er denk ik wel goede afspraken gemaakt worden, en eventueel serieus Rob of Alebrto proberen te regelen
Bellen we Rob, zeggen we dat we met een groep fans op een camping zitten, en dat we het heeeeeeel erg leuk (kek) zouden vinden als hij even langs komt om te testen.
Met alle respect, maar een meet langs de autoweg is ook niksquote:Op maandag 5 mei 2014 22:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan ook een beetje centraal dat voor iedereen de afstand ongeveer gelijk is. En dan komen we denk ik toch uit op de locatie waar Koos altijd staat in Soest naast de A28
Soest niet kennenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar een meet langs de autoweg is ook niks![]()
Ga je daar staan bbqen enzo
Top ideequote:Op maandag 5 mei 2014 22:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan ook een beetje centraal dat voor iedereen de afstand ongeveer gelijk is. En dan komen we denk ik toch uit op de locatie waar Koos altijd staat in Soest naast de A28
Heb je wel eens Poolse vrachtautochauffeurs gezien de eten gewoon uit de kist naast de auto en maken er gewoon zelf een soort camping vanquote:Op maandag 5 mei 2014 22:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar een meet langs de autoweg is ook niks![]()
Ga je daar staan bbqen enzo
Idd eventueel kunnen we daar van uit nog andere dingen gaan doenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dierenpark Amersfoortquote:Op maandag 5 mei 2014 22:23 schreef Starm het volgende:
[..]
Idd eventueel kunnen we daar van uit nog andere dingen gaan doen
Nouja hooguit daar treffen en dan gezamelijk ergens anders heen rijden. Park oid.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:23 schreef Starm het volgende:
[..]
Idd eventueel kunnen we daar van uit nog andere dingen gaan doen
Kan natuurlijk ook, is wel meer ruimte voor een BBQquote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nouja hooguit daar treffen en dan gezamelijk ergens anders heen rijden. Park oid.
Waarom niet meeten op de Berckt
bercktquote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nouja hooguit daar treffen en dan gezamelijk ergens anders heen rijden. Park oid.
Dat is ruim 2.5 uur Föhnenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg. Naar Deventer was meer dan 3 uur fohnen, en dan niet lekker in een truck met Merel picsquote:
Dan betalen jullie de brandstof kosten okquote:Op maandag 5 mei 2014 22:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
neem je je truck mee, aanhanger verbouwen tot luxe camper
Neequote:Op maandag 5 mei 2014 22:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan betalen jullie de brandstof kosten ok
Jij hebt een tankpasquote:Op maandag 5 mei 2014 22:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan betalen jullie de brandstof kosten ok
Is niet voor prive gebruik en meetingsquote:
Zo ver mogen we niet. Venlo Blerick Wanssum dan had je het wel gehad. Plaatsje Zeeland in Brabant. Maar die zijn inmiddels allemaal weg gevallenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon goed plannen...in de buurt van de Berckt zijn vast ook wel C1000's
Eerder jij met je 8% winquote:Op maandag 5 mei 2014 22:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Appelen als die een potje curvefever wint
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:39 schreef WcPot het volgende:
Ik weet niet wat jullie nog gaan doen maar ik ga![]()
Constante poster hierquote:Op maandag 5 mei 2014 22:40 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Zie die kwaliteitsposts eensch dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |