quote:Op maandag 5 mei 2014 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
wahahah ik kijk op youtube dingen die ik 6 jaar geleden of 5 ofzo heb geliked
Mijn eerste like is deze:quote:Op maandag 5 mei 2014 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste like op dit youtube-account. Voorheen zat ik altijd op die van mijn broertje maar hij kreeg zoveel haatmails dat hij mij eraf gooide
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste like op dit youtube-account. Voorheen zat ik altijd op die van mijn broertje maar hij kreeg zoveel haatmails dat hij mij eraf gooide
Lijkt me best een leuk baantje.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou maar die schijtlollige titels bij de onderwerpen van RTL Boulevard moeten verzinnen.
kijk nooit wow filmpjes van jezelf terug echt genantquote:
Toen hadden ze nog helemaal geen duimpjes omhoog, maar een 5 sterren systeem.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
godverdomme wat deed ik genante dingen zeggen in 2006 en 2007
nee maar kwam wow filmpje tegen van mij echt genantquote:Op maandag 5 mei 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen hadden ze nog helemaal geen duimpjes omhoog, maar een 5 sterren systeem.
Link?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee maar kwam wow filmpje tegen van mij echt genant
Het oude Youtube was zoveel beter.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog helemaal geen duimpjes omhoog, maar een 5 sterren systeem.
Ik check nu ook een paar filmpjes van toen, maar ik zie er een paar tussen die ik hoogstens 3 sterren heb gegeven.
Nooit gemaakt ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kijk nooit wow filmpjes van jezelf terug echt genant
ik kwam net een filmpje tegen waar mijn oude guildchat 10 minuten in voor kwamquote:Op maandag 5 mei 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gemaakt ook.
Hier kom ik nog wel in voor daarentegen![]()
![]()
onlogischquote:Op maandag 5 mei 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HALLO
Ik doe nu je beste vriend na.
Toevallig is hij ook één van mijn beste vrienden.quote:
Hierin speel ik ook een rolquote:Op maandag 5 mei 2014 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kwam net een filmpje tegen waar mijn oude guildchat 10 minuten in voor kwam
ik was echt de idioot van een guild in 2006-2007 ben ik bang
Dat was toch Rickazio?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toevallig is hij ook één van mijn beste vrienden.
Ach wie houd ik ook voor de gek, het is mijn beste vriend.
dit heb ik nog een keer helemaal gekeken als 12 jarigequote:Op maandag 5 mei 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hierin speel ik ook een rol
Ik ben nu hardop aan het lachen. Zo tering slecht. Dit was ook echt in 2005 of zo
Haha. Die grote gevechten. Echt 60 server crashes. Toch wel mooi om aan terug te denken.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit heb ik nog een keer helemaal gekeken als 12 jarige![]()
[ afbeelding ]
Dit heb ik ooit geliked
Nee ik bedoelde Rickazio.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt Paxcon.
Ja, dat is ook een beste vriend.
demoquote:Op maandag 5 mei 2014 19:38 schreef Cavaliers het volgende:
Sinds wanneer heb je Trials Fusion, Pascalus?
Niet zo veel meer gespeeld. Ben wel bij de pokeleague maar kom niet voorbij de derde van de elite 4quote:
Nog geen leuke chicks tegengekomen op FOK!quote:
Ah we gaan weer iemand pushen om zijn leeftijdquote:
zij is wel leukquote:Op maandag 5 mei 2014 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog geen leuke chicks tegengekomen op FOK!
[..]
Ah we gaan weer iemand pushen om zijn leeftijd.
Deze wereld
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:13 schreef Buitendam het volgende:
10 punten en niet door naar de knock-outfase CL. Godverrrrredomme.
Ik zag laatst een TR voorbij komen over een sexdate in SEX SCquote:
Ik heb die behoefte totaal niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zag laatst een TR voorbij komen over een sexdate in SEX SC
misschien kun je daar een poging wagen
Jou trollen.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen Immers wel Castaignos.....
Louis wat doe je nou...
Een blinde ziet toch dat Immers al twee jaar de beste aanvallende middenvelder van Nederland in vorm is ? Die Van der Vaart gaat notabene degraderen.quote:
hou je bek gewoonquote:Op maandag 5 mei 2014 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een blinde ziet toch dat Immers al twee jaar de beste aanvallende middenvelder van Nederland in vorm is ? Die Van der Vaart gaat notabene degraderen.
Goede troll wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een blinde ziet toch dat Immers al twee jaar de beste aanvallende middenvelder van Nederland in vorm is ? Die Van der Vaart gaat notabene degraderen.
Hou zelf je bek.quote:
Niks niet troll. Die van der Vaart speelt al heel het seizoen kut, en die Sneijder heeft ook een matig seizoen in de zandbak. Terwijl Immers het al twee jaar gewoon goed doet.quote:
Lekker gechargeerd en overdreven. Zo kennen we je weer.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks niet troll. Die van der Vaart speelt al heel het seizoen kut, en die Sneijder heeft ook een matig seizoen in de zandbak. Terwijl Immers het al twee jaar gewoon goed doet.
Immers kan er helemaal geen klote van.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks niet troll. Die van der Vaart speelt al heel het seizoen kut, en die Sneijder heeft ook een matig seizoen in de zandbak. Terwijl Immers het al twee jaar gewoon goed doet.
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog geen leuke chicks tegengekomen op FOK!
[..]
Ah we gaan weer iemand pushen om zijn leeftijd.
Deze wereld
hou gewoon je bek idiootquote:Op maandag 5 mei 2014 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Internationaal komen ze alledrie tekort nu, Nederland gaat gewoon hard falen in Brazilië.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg doe eens normaal, Wie denk je wel niet dat je bent,quote:
Dat sowieso, Maar dan pak je nog die van de drie die het best in vorm is.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Internationaal komen ze alledrie tekort nu, Nederland gaat gewoon hard falen in Brazilië.
Eens, ik ga daarom ook vroeg naar bed.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:28 schreef Dven het volgende:
Deze dag is echt heel mager van kwaliteit in de SC.
Hoi.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eens, ik ga daarom ook vroeg naar bed.
ik ben tjacka super tjackaquote:Op maandag 5 mei 2014 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg doe eens normaal, Wie denk je wel niet dat je bent,
mongooltje.
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoi
Ik twijfel nog steeds over morgen
Probleem is, ik werk tot 18:00 uur. Naar huis, douchen, eten. Kan dan pas om 20:00 uur daar zijn en dan is iedereen er al, en ik vind nieuwe mensen (HEUL VEEL) engquote:Op maandag 5 mei 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
En terecht. Het is dat ik mijn belofte na ga komen. Uiteindelijk kan ik mij altijd nog klem zuipen en op elk moment naar huis
?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoi
Ik twijfel nog steeds over morgen
Whutquote:Op maandag 5 mei 2014 20:40 schreef Typisch het volgende:
C_a, kom daarna mee stappen dan. Wat jeugdigheid van mij en wat vrienden zal je goed doen.
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WhutIk moet op woensdag gewoon werken hoor
![]()
Zeer emotioneel moment ditquote:Op maandag 5 mei 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt Paxcon.
Ja, dat is ook een beste vriend.
Kom op. Kan jou het nou schelen. Juist dat scheelt je handjes schudden en ongemakkelijke stiltes als mensen om je username vragen. En Jimbo zegt zoveel, Jimbo stelde ook goed bier te kunnen drinken maar ook dat viel vies tegen.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Probleem is, ik werk tot 18:00 uur. Naar huis, douchen, eten. Kan dan pas om 20:00 uur daar zijn en dan is iedereen er al, en ik vind nieuwe mensen (HEUL VEEL) eng
Ow en Jimbo is er waarschijnlijk al heel vroeg
Ik denk er nog even over naquote:Op maandag 5 mei 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op. Kan jou het nou schelen. Juist dat scheelt je handjes schudden en ongemakkelijke stiltes als mensen om je username vragen. En Jimbo zegt zoveel, Jimbo stelde ook goed bier te kunnen drinken maar ook dat viel vies tegen.
Voor mij is het spannender hoor als Fc den Haag hooligan in een Feyenoord kroeg :s
in een vrouwenkroegquote:Op maandag 5 mei 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op. Kan jou het nou schelen. Juist dat scheelt je handjes schudden en ongemakkelijke stiltes als mensen om je username vragen. En Jimbo zegt zoveel, Jimbo stelde ook goed bier te kunnen drinken maar ook dat viel vies tegen.
Voor mij is het spannender hoor als Fc den Haag hooligan in een Feyenoord kroeg :s
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het eerst kampioen geworden met Excelsior?
Die CL finale in 2021 deed het hem, met afbraak voetbal kwam ik de kwart en halve finale door met maar een schot of 10 totaal op doel.quote:
Mijn financiën zijn slecht. Ik maak maandelijks 2 miljoen verlies door al die salarissenquote:Op maandag 5 mei 2014 21:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die CL finale in 2021 deed het hem, met afbraak voetbal kwam ik de kwart en halve finale door met maar een schot of 10 totaal op doel.
Daarna had ik goede financiën. Op een gegeven moment mijn spits voor ~80 miljoen verkocht en nu komen zelfs mijn reserves in de nationale beker bijna altijd minstens in de kwart finale.
Met welke ploeg speel je nu?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn financiën zijn slecht. Ik maak maandelijks 2 miljoen verlies door al die salarissen.
Nog geen CL gespeeld helaas. Ajax en Feyenoord steken er dit seizoen ver bovenuit. Daarachter kom ik
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FC Volendam.
Maar ik heb echt een nieuw stadion nodig. Heb jij al een groot stadion?
Maar ze gaan denk ik niet van een stadion van 10.000 opeens naar een ander stadion van 50.000quote:Op maandag 5 mei 2014 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is een paar keer tegen gehouden. Maar nu wordt mijn stadion uitgebreid naar iets van 51,000 plaatsen (van 45 naar 51 ofzo) en speel ik een seizoen in De Kuip.
Is wel goed geweest uiteindelijk, want nu begonnen ze met bouwen toen ik al de grootste club van Nederland was. Dus hopelijk kan hij nog ver uitbreiden.
Volendam?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even FM seizoen afmaken en dan GoT aanknallen BAM![]()
Zou wel mooi geweest zijn, Lex Immers met de gouden schoen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
knjb zal facebook wel weer betalen om die reacties te verwijderen
Vast wel jaquote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
knjb zal facebook wel weer betalen om die reacties te verwijderen
Dan hadden we beter kunnen stoppen met de Eredivisie.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zou wel mooi geweest zijn, Lex Immers met de gouden schoen.
Nee Blind, dat is een topper.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hadden we beter kunnen stoppen met de Eredivisie.
Ja want Blind rechtvaardigt met de winst natuurlijk het voortbestaan van deze flopprijsquote:Op maandag 5 mei 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hadden we beter kunnen stoppen met de Eredivisie.
quote:
Geeft ook de armoede van de Eredivisie aan, maar Blind is natuurlijk beter qua uitstraling dan Lexie Immers.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want Blind rechtvaardigt met de winst natuurlijk het voortbestaan van deze flopprijs
We kunnen sowieso beter stoppen met deze prijs nu de Telegraaf weer heeft aangetoond totaal niet objectief te zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want Blind rechtvaardigt met de winst natuurlijk het voortbestaan van deze flopprijs
Ach, mij boeien die persoonlijke prijzen toch niet zoveel.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
We kunnen sowieso beter stoppen met deze prijs nu de Telegraaf weer heeft aangetoond totaal niet objectief te zijn.
Mij normaal gesproken ook niet, maar zo'n Lexie Immers die aan het begin van dit seizoen door iedereen werd uitgelachen om zijn lompe ooievaarspoten en nutteloze gejaag gun ik die prijs wel. Die jongen heeft het meeste gezeik over zich heen gekregen van alle voetballers in de Eredivisie dit jaar. Hij legt er toch mooi twaalf in en begint nu zelfs slimme steekpassjes te geven. Om dan wat mondjes te snoeren a la Schaken zou zo'n gouden schoentje mooi van pas komen.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach, mij boeien die persoonlijke prijzen toch niet zoveel.
Tja maar ik vind het sowieso onzin dat een krant die prijs uitroept. Doe het dan lekker als KNVB zijnde door de spelers en coaches te laten stemmen.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mij normaal gesproken ook niet, maar zo'n Lexie Immers die aan het begin van dit seizoen door iedereen werd uitgelachen om zijn lompe ooievaarspoten en nutteloze gejaag gun ik die prijs wel. Die jongen heeft het meeste gezeik over zich heen gekregen van alle voetballers in de Eredivisie dit jaar. Hij legt er toch mooi twaalf in en begint nu zelfs slimme steekpassjes te geven. Om dan wat mondjes te snoeren a la Schaken zou zo'n gouden schoentje mooi van pas komen.
werd wel weer wat tijd voor wat lesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn dag is nu al vertyfd.
4-5 uitval dus 2-3-6-7
Natuurlijk. Een haan om je lul binden is kunstquote:Kunstenaar krijgt geen boete voor haan om penis binden
Een Zuid-Afrikaanse artiest die vorig jaar september een haan om zijn penis bond in Parijs, krijgt hiervoor geen boete.
Kunstenaar krijgt geen boete voor haan om penis binden Foto: Thinkstock
Dat meldt Reuters maandag.
Steven Cohen voerde een show op in korset nabij de Eiffeltoren met een haan om zijn penis gebonden. Cohen is schuldig bevonden aan seksueel exhibitionisme, maar hij hoeft de boete van 1.000 euro die aanklagers hadden geëist, niet te betalen.
Agnès Tricoire, de advocaat van Cohen, geeft aan 'opgelucht' te zijn. ''Als het aan mij lag, was de zaak nooit voor de rechter gekomen.''
In maart zei Cohen nog in een interview dat de autoriteiten geen idee hebben van wat kunst is. ''Als ik schuldig word bevonden, vat ik dat op als een mislukking van de Franse gerechtigheid.''
Cohen woont al tien jaar in Frankrijk en staat bekend om zijn opmerkelijke optredens, meldt de website. De show waarvoor hij terecht stond, was een reactie op de alsmaar homofobischer wordende wereld.
Beetje energydrinks drinken en jointjes smoren voor de lidl, beetje winegums eten. Niets mis meequote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:28 schreef Ajacied422 het volgende:
4-5 uitval dus 2-3-6-7
Ik dacht dat het overgrote deel van Nederland de rest van de week nog vrij had.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:28 schreef Ajacied422 het volgende:
4-5 uitval dus 2-3-6-7
Nee man geen winegumsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje energydrinks drinken en jointjes smoren voor de lidl, beetje winegums eten. Niets mis mee
Mwah als ik thuis had gezeten had ik wel eigen muziek op gezet ja, maar op stage staat ook 3 opquote:
Ow ja dan wordt het lastig. Irritant als je niet zelf kunt kiezen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah als ik thuis had gezeten had ik wel eigen muziek op gezet ja, maar op stage staat ook 3 op
Wat doe je?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje energydrinks drinken en jointjes smoren voor de lidl, beetje winegums eten. Niets mis mee
Bankhangenquote:
Goed bezig Johannovquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
WK / [Groep C] 15 juni - Ivoorkust vs. Japan 03:00
Weer een essentieel topic geproduceerd.
baasje van level 39. Even optrainen zodat ik de elite 4 kan uitdagen en daarna Johto kan veroverenquote:
Je bent wel erg bezig met je campagne.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
WK / [Groep C] 15 juni - Ivoorkust vs. Japan 03:00
Weer een essentieel topic geproduceerd.
Zou je het eerlijk zeggen als je rivaal je verslaat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:37 schreef Dven het volgende:
[..]
baasje van level 39. Even optrainen zodat ik de elite 4 kan uitdagen en daarna Johto kan veroveren
Ik weet niet precies wat er mis is met mijn ijver en hulpvaardigheid, maar dat ga jij ongetwijfeld nu uitleggen.quote:
Vanzelfsprekend. Maar heb hem onlangs nog verslagen net voor de Pokeleague. Heb enkel Stinho hoeven te gebruiken. Zijn Fly-aanval is ongeevenaardquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent wel erg bezig met je campagne.
[..]
Zou je het eerlijk zeggen als je rivaal je verslaat?![]()
Waar zeg ik dat er iets mis mee is???quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat er mis is met mijn ijver en hulpvaardigheid, maar dat ga jij ongetwijfeld nu uitleggen.
Dven is gisteren geëvolueerd naar Poliwhirl.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:37 schreef Dven het volgende:
[..]
baasje van level 39. Even optrainen zodat ik de elite 4 kan uitdagen en daarna Johto kan veroveren
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dven is gisteren geëvolueerd naar Poliwhirl.
Ook is Corrie uit haar ei gekomen en heb ik haar Flash geleerd. Haha.
Ik ben nu een kuikentje dusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dven is gisteren geëvolueerd naar Poliwhirl.
Ook is Corrie uit haar ei gekomen en heb ik haar Flash geleerd. Haha.
Het was geen compliment.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ik had je verkeerd begrepen.
Bedankt voor je compliment
Wat was het dan wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was geen compliment.
Ik vind je echt een beetje raar vandaag johannes.
Even googelen op je telefoon : Pokemon Crystal on Android. Dan de link van coolroms. Volgens mij de eerste hit die je krijgtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:40 schreef Karina het volgende:
Doe nog eens dat linkje van Pokemon. Nu krijg ik ook kriebels om het te spelenVan 2048 heb ik eigenlijk wel genoeg.
als je het niet op je telefoon maar op je computer wil moet je een emulator downloaden zoals Visual Boy Advance.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:40 schreef Karina het volgende:
Doe nog eens dat linkje van Pokemon. Nu krijg ik ook kriebels om het te spelenVan 2048 heb ik eigenlijk wel genoeg.
OK tx. Ga ik straks even doen, moet zo boodschappen doen en andere huishoudelijke shit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Even googelen op je telefoon : Pokemon Crystal on Android. Dan de link van coolroms. Volgens mij de eerste hit die je krijgt
Op mijn pc is wel handiger spelen. Het is dus gewoon een rom, dat concept ken ik welquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als je het niet op je telefoon maar op je computer wil moet je een emulator downloaden zoals Visual Boy Advance.
Dan kan je op je PC allerlei gameboy spelletjes downloaden waaronder pokemon. Volgens mij staat dat ook op dat coolroms.
Een belangrijke pokemon in mijn team is mijn Oddish. Toen ik zag dat dat een Weed pokemon was heb ik hem direct Smokey genoemd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:43 schreef Dven het volgende:
Zomaar een Tyrogue gekregen van een tegenstander. Ik noem hem Tyron
[ afbeelding ]
Ja, ik heb het ook op mijn pc en ook op mijn telefoon dus. Op de PC vind ik ook wel iets handiger, maar op telefoon kan je het overal doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Op mijn pc is wel handiger spelen. Het is dus gewoon een rom, dat concept ken ik wel
Gloom heeft zo'n kwijlbakkesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een belangrijke pokemon in mijn team is mijn Oddish. Toen ik zag dat dat een Weed pokemon was heb ik hem direct Smokey genoemd.
Het is inmiddels een Gloom.
Een constatering.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat was het dan wel.
Ik ben erg benieuwd naar jouw mening over mijn gedrag!
Op de telefoon ook. Ik speel alijd in de versnelmodus.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op de PC kun je ook versnellen. Er zijn overigens handiger roms voor Game Boy (Color) spelletjes dan VBA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |