kijk nooit wow filmpjes van jezelf terug echt genantquote:
Toen hadden ze nog helemaal geen duimpjes omhoog, maar een 5 sterren systeem.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
godverdomme wat deed ik genante dingen zeggen in 2006 en 2007
nee maar kwam wow filmpje tegen van mij echt genantquote:Op maandag 5 mei 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen hadden ze nog helemaal geen duimpjes omhoog, maar een 5 sterren systeem.
Link?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee maar kwam wow filmpje tegen van mij echt genant
Het oude Youtube was zoveel beter.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog helemaal geen duimpjes omhoog, maar een 5 sterren systeem.
Ik check nu ook een paar filmpjes van toen, maar ik zie er een paar tussen die ik hoogstens 3 sterren heb gegeven.
Nooit gemaakt ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kijk nooit wow filmpjes van jezelf terug echt genant
ik kwam net een filmpje tegen waar mijn oude guildchat 10 minuten in voor kwamquote:Op maandag 5 mei 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gemaakt ook.
Hier kom ik nog wel in voor daarentegen![]()
![]()
onlogischquote:Op maandag 5 mei 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HALLO
Ik doe nu je beste vriend na.
Toevallig is hij ook één van mijn beste vrienden.quote:
Hierin speel ik ook een rolquote:Op maandag 5 mei 2014 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kwam net een filmpje tegen waar mijn oude guildchat 10 minuten in voor kwam
ik was echt de idioot van een guild in 2006-2007 ben ik bang
Dat was toch Rickazio?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toevallig is hij ook één van mijn beste vrienden.
Ach wie houd ik ook voor de gek, het is mijn beste vriend.
dit heb ik nog een keer helemaal gekeken als 12 jarigequote:Op maandag 5 mei 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hierin speel ik ook een rol
Ik ben nu hardop aan het lachen. Zo tering slecht. Dit was ook echt in 2005 of zo
Haha. Die grote gevechten. Echt 60 server crashes. Toch wel mooi om aan terug te denken.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit heb ik nog een keer helemaal gekeken als 12 jarige![]()
[ afbeelding ]
Dit heb ik ooit geliked
Nee ik bedoelde Rickazio.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt Paxcon.
Ja, dat is ook een beste vriend.
demoquote:Op maandag 5 mei 2014 19:38 schreef Cavaliers het volgende:
Sinds wanneer heb je Trials Fusion, Pascalus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |