Niet zo veel meer gespeeld. Ben wel bij de pokeleague maar kom niet voorbij de derde van de elite 4quote:
Nog geen leuke chicks tegengekomen op FOK!quote:
Ah we gaan weer iemand pushen om zijn leeftijdquote:
zij is wel leukquote:Op maandag 5 mei 2014 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog geen leuke chicks tegengekomen op FOK!
[..]
Ah we gaan weer iemand pushen om zijn leeftijd.
Deze wereld
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:13 schreef Buitendam het volgende:
10 punten en niet door naar de knock-outfase CL. Godverrrrredomme.
Ik zag laatst een TR voorbij komen over een sexdate in SEX SCquote:
Ik heb die behoefte totaal niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zag laatst een TR voorbij komen over een sexdate in SEX SC
misschien kun je daar een poging wagen
Jou trollen.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen Immers wel Castaignos.....
Louis wat doe je nou...
Een blinde ziet toch dat Immers al twee jaar de beste aanvallende middenvelder van Nederland in vorm is ? Die Van der Vaart gaat notabene degraderen.quote:
hou je bek gewoonquote:Op maandag 5 mei 2014 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een blinde ziet toch dat Immers al twee jaar de beste aanvallende middenvelder van Nederland in vorm is ? Die Van der Vaart gaat notabene degraderen.
Goede troll wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een blinde ziet toch dat Immers al twee jaar de beste aanvallende middenvelder van Nederland in vorm is ? Die Van der Vaart gaat notabene degraderen.
Hou zelf je bek.quote:
Niks niet troll. Die van der Vaart speelt al heel het seizoen kut, en die Sneijder heeft ook een matig seizoen in de zandbak. Terwijl Immers het al twee jaar gewoon goed doet.quote:
Lekker gechargeerd en overdreven. Zo kennen we je weer.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks niet troll. Die van der Vaart speelt al heel het seizoen kut, en die Sneijder heeft ook een matig seizoen in de zandbak. Terwijl Immers het al twee jaar gewoon goed doet.
Immers kan er helemaal geen klote van.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks niet troll. Die van der Vaart speelt al heel het seizoen kut, en die Sneijder heeft ook een matig seizoen in de zandbak. Terwijl Immers het al twee jaar gewoon goed doet.
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog geen leuke chicks tegengekomen op FOK!
[..]
Ah we gaan weer iemand pushen om zijn leeftijd.
Deze wereld
hou gewoon je bek idiootquote:Op maandag 5 mei 2014 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Internationaal komen ze alledrie tekort nu, Nederland gaat gewoon hard falen in Brazilië.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg doe eens normaal, Wie denk je wel niet dat je bent,quote:
Dat sowieso, Maar dan pak je nog die van de drie die het best in vorm is.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Internationaal komen ze alledrie tekort nu, Nederland gaat gewoon hard falen in Brazilië.
Eens, ik ga daarom ook vroeg naar bed.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:28 schreef Dven het volgende:
Deze dag is echt heel mager van kwaliteit in de SC.
Hoi.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eens, ik ga daarom ook vroeg naar bed.
ik ben tjacka super tjackaquote:Op maandag 5 mei 2014 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg doe eens normaal, Wie denk je wel niet dat je bent,
mongooltje.
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoi
Ik twijfel nog steeds over morgen
Probleem is, ik werk tot 18:00 uur. Naar huis, douchen, eten. Kan dan pas om 20:00 uur daar zijn en dan is iedereen er al, en ik vind nieuwe mensen (HEUL VEEL) engquote:Op maandag 5 mei 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
En terecht. Het is dat ik mijn belofte na ga komen. Uiteindelijk kan ik mij altijd nog klem zuipen en op elk moment naar huis
?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoi
Ik twijfel nog steeds over morgen
Whutquote:Op maandag 5 mei 2014 20:40 schreef Typisch het volgende:
C_a, kom daarna mee stappen dan. Wat jeugdigheid van mij en wat vrienden zal je goed doen.
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WhutIk moet op woensdag gewoon werken hoor
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |