Zeer emotioneel moment ditquote:Op maandag 5 mei 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt Paxcon.
Ja, dat is ook een beste vriend.
Kom op. Kan jou het nou schelen. Juist dat scheelt je handjes schudden en ongemakkelijke stiltes als mensen om je username vragen. En Jimbo zegt zoveel, Jimbo stelde ook goed bier te kunnen drinken maar ook dat viel vies tegen.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Probleem is, ik werk tot 18:00 uur. Naar huis, douchen, eten. Kan dan pas om 20:00 uur daar zijn en dan is iedereen er al, en ik vind nieuwe mensen (HEUL VEEL) eng
Ow en Jimbo is er waarschijnlijk al heel vroeg
Ik denk er nog even over naquote:Op maandag 5 mei 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op. Kan jou het nou schelen. Juist dat scheelt je handjes schudden en ongemakkelijke stiltes als mensen om je username vragen. En Jimbo zegt zoveel, Jimbo stelde ook goed bier te kunnen drinken maar ook dat viel vies tegen.
Voor mij is het spannender hoor als Fc den Haag hooligan in een Feyenoord kroeg :s
in een vrouwenkroegquote:Op maandag 5 mei 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op. Kan jou het nou schelen. Juist dat scheelt je handjes schudden en ongemakkelijke stiltes als mensen om je username vragen. En Jimbo zegt zoveel, Jimbo stelde ook goed bier te kunnen drinken maar ook dat viel vies tegen.
Voor mij is het spannender hoor als Fc den Haag hooligan in een Feyenoord kroeg :s
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het eerst kampioen geworden met Excelsior?
Die CL finale in 2021 deed het hem, met afbraak voetbal kwam ik de kwart en halve finale door met maar een schot of 10 totaal op doel.quote:
Mijn financiën zijn slecht. Ik maak maandelijks 2 miljoen verlies door al die salarissenquote:Op maandag 5 mei 2014 21:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die CL finale in 2021 deed het hem, met afbraak voetbal kwam ik de kwart en halve finale door met maar een schot of 10 totaal op doel.
Daarna had ik goede financiën. Op een gegeven moment mijn spits voor ~80 miljoen verkocht en nu komen zelfs mijn reserves in de nationale beker bijna altijd minstens in de kwart finale.
Met welke ploeg speel je nu?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn financiën zijn slecht. Ik maak maandelijks 2 miljoen verlies door al die salarissen.
Nog geen CL gespeeld helaas. Ajax en Feyenoord steken er dit seizoen ver bovenuit. Daarachter kom ik
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FC Volendam.
Maar ik heb echt een nieuw stadion nodig. Heb jij al een groot stadion?
Maar ze gaan denk ik niet van een stadion van 10.000 opeens naar een ander stadion van 50.000quote:Op maandag 5 mei 2014 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is een paar keer tegen gehouden. Maar nu wordt mijn stadion uitgebreid naar iets van 51,000 plaatsen (van 45 naar 51 ofzo) en speel ik een seizoen in De Kuip.
Is wel goed geweest uiteindelijk, want nu begonnen ze met bouwen toen ik al de grootste club van Nederland was. Dus hopelijk kan hij nog ver uitbreiden.
Volendam?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even FM seizoen afmaken en dan GoT aanknallen BAM![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |