werd wel weer wat tijd voor wat lesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn dag is nu al vertyfd.
4-5 uitval dus 2-3-6-7
Natuurlijk. Een haan om je lul binden is kunstquote:Kunstenaar krijgt geen boete voor haan om penis binden
Een Zuid-Afrikaanse artiest die vorig jaar september een haan om zijn penis bond in Parijs, krijgt hiervoor geen boete.
Kunstenaar krijgt geen boete voor haan om penis binden Foto: Thinkstock
Dat meldt Reuters maandag.
Steven Cohen voerde een show op in korset nabij de Eiffeltoren met een haan om zijn penis gebonden. Cohen is schuldig bevonden aan seksueel exhibitionisme, maar hij hoeft de boete van 1.000 euro die aanklagers hadden geëist, niet te betalen.
Agnès Tricoire, de advocaat van Cohen, geeft aan 'opgelucht' te zijn. ''Als het aan mij lag, was de zaak nooit voor de rechter gekomen.''
In maart zei Cohen nog in een interview dat de autoriteiten geen idee hebben van wat kunst is. ''Als ik schuldig word bevonden, vat ik dat op als een mislukking van de Franse gerechtigheid.''
Cohen woont al tien jaar in Frankrijk en staat bekend om zijn opmerkelijke optredens, meldt de website. De show waarvoor hij terecht stond, was een reactie op de alsmaar homofobischer wordende wereld.
Beetje energydrinks drinken en jointjes smoren voor de lidl, beetje winegums eten. Niets mis meequote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:28 schreef Ajacied422 het volgende:
4-5 uitval dus 2-3-6-7
Ik dacht dat het overgrote deel van Nederland de rest van de week nog vrij had.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:28 schreef Ajacied422 het volgende:
4-5 uitval dus 2-3-6-7
Nee man geen winegumsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje energydrinks drinken en jointjes smoren voor de lidl, beetje winegums eten. Niets mis mee
Mwah als ik thuis had gezeten had ik wel eigen muziek op gezet ja, maar op stage staat ook 3 opquote:
Ow ja dan wordt het lastig. Irritant als je niet zelf kunt kiezen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah als ik thuis had gezeten had ik wel eigen muziek op gezet ja, maar op stage staat ook 3 op
Wat doe je?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje energydrinks drinken en jointjes smoren voor de lidl, beetje winegums eten. Niets mis mee
Bankhangenquote:
Goed bezig Johannovquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
WK / [Groep C] 15 juni - Ivoorkust vs. Japan 03:00
Weer een essentieel topic geproduceerd.
baasje van level 39. Even optrainen zodat ik de elite 4 kan uitdagen en daarna Johto kan veroverenquote:
Je bent wel erg bezig met je campagne.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
WK / [Groep C] 15 juni - Ivoorkust vs. Japan 03:00
Weer een essentieel topic geproduceerd.
Zou je het eerlijk zeggen als je rivaal je verslaat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:37 schreef Dven het volgende:
[..]
baasje van level 39. Even optrainen zodat ik de elite 4 kan uitdagen en daarna Johto kan veroveren
Ik weet niet precies wat er mis is met mijn ijver en hulpvaardigheid, maar dat ga jij ongetwijfeld nu uitleggen.quote:
Vanzelfsprekend. Maar heb hem onlangs nog verslagen net voor de Pokeleague. Heb enkel Stinho hoeven te gebruiken. Zijn Fly-aanval is ongeevenaardquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent wel erg bezig met je campagne.
[..]
Zou je het eerlijk zeggen als je rivaal je verslaat?![]()
Waar zeg ik dat er iets mis mee is???quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat er mis is met mijn ijver en hulpvaardigheid, maar dat ga jij ongetwijfeld nu uitleggen.
Dven is gisteren geëvolueerd naar Poliwhirl.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:37 schreef Dven het volgende:
[..]
baasje van level 39. Even optrainen zodat ik de elite 4 kan uitdagen en daarna Johto kan veroveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |