Zou wel mooi geweest zijn, Lex Immers met de gouden schoen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
knjb zal facebook wel weer betalen om die reacties te verwijderen
Vast wel jaquote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
knjb zal facebook wel weer betalen om die reacties te verwijderen
Dan hadden we beter kunnen stoppen met de Eredivisie.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zou wel mooi geweest zijn, Lex Immers met de gouden schoen.
Nee Blind, dat is een topper.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hadden we beter kunnen stoppen met de Eredivisie.
Ja want Blind rechtvaardigt met de winst natuurlijk het voortbestaan van deze flopprijsquote:Op maandag 5 mei 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hadden we beter kunnen stoppen met de Eredivisie.
quote:
Geeft ook de armoede van de Eredivisie aan, maar Blind is natuurlijk beter qua uitstraling dan Lexie Immers.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want Blind rechtvaardigt met de winst natuurlijk het voortbestaan van deze flopprijs
We kunnen sowieso beter stoppen met deze prijs nu de Telegraaf weer heeft aangetoond totaal niet objectief te zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want Blind rechtvaardigt met de winst natuurlijk het voortbestaan van deze flopprijs
Ach, mij boeien die persoonlijke prijzen toch niet zoveel.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
We kunnen sowieso beter stoppen met deze prijs nu de Telegraaf weer heeft aangetoond totaal niet objectief te zijn.
Mij normaal gesproken ook niet, maar zo'n Lexie Immers die aan het begin van dit seizoen door iedereen werd uitgelachen om zijn lompe ooievaarspoten en nutteloze gejaag gun ik die prijs wel. Die jongen heeft het meeste gezeik over zich heen gekregen van alle voetballers in de Eredivisie dit jaar. Hij legt er toch mooi twaalf in en begint nu zelfs slimme steekpassjes te geven. Om dan wat mondjes te snoeren a la Schaken zou zo'n gouden schoentje mooi van pas komen.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach, mij boeien die persoonlijke prijzen toch niet zoveel.
Tja maar ik vind het sowieso onzin dat een krant die prijs uitroept. Doe het dan lekker als KNVB zijnde door de spelers en coaches te laten stemmen.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mij normaal gesproken ook niet, maar zo'n Lexie Immers die aan het begin van dit seizoen door iedereen werd uitgelachen om zijn lompe ooievaarspoten en nutteloze gejaag gun ik die prijs wel. Die jongen heeft het meeste gezeik over zich heen gekregen van alle voetballers in de Eredivisie dit jaar. Hij legt er toch mooi twaalf in en begint nu zelfs slimme steekpassjes te geven. Om dan wat mondjes te snoeren a la Schaken zou zo'n gouden schoentje mooi van pas komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |