abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 mei 2014 @ 13:08:00 #1
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_139518806
quote:
Luistertip: 'Eenmans' van de Bredase rapper Ismo van Arabische komaf. De lyricist dropt rhymes over zijn jodenhaat, homohaat en geloof in de Koran. En over je moeder.

De clip, vermoedelijk geschoten in een authentieke sloppenwijk van de door God vergeten stad Breda, toont Ismo en zijn entourage bouncend en racend terwijl hij rapt over de volgende onderwerpen:

- Joden ('Ik haat die fokking joden nog veel meer dan de nazi's)

- Homo's ('Flikkers geef ik geen hand')

- Geloof ('Ik geloof niks blind behalve de Koran')

- Meer geloof ('De duivel roept maar geef hem geen kans')

- Nog meer geloof ('Niemand kan me breken broer behalve God')

- Geld ('Doekoes aahh doekoes aahh dat is wat ik zie/dat is wat ik wil showen aan mijn enemies')

- De toekomst ('Hopelijk zie ik tomorrow')
Bron: http://www.powned.tv/nieu(...)ik_haat_joden_a.html

Ismo_Music twitterde op donderdag 01-05-2014 om 16:23:53 Ze proberen me woorden tegen mij te gebruiken door ze te verdraaien #EENMANS http://t.co/DbWRShEMZm reageer retweet
Z'n vrienden weten het in ieder geval rustig uit te leggen.
Oh nee wacht, ze bedreigen iedereen met de dood, en ze haten homos (vanaf 6:45):

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1414449
pi_139518834
Post dan voor de volledigheid ook zijn verweer in de OP, en niet alleen het geknipte stukje van pownews.

zaterdag 3 mei 2014 @ 13:12:47 #3
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_139518896
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 13:10 schreef Ludd het volgende:
Post dan voor de volledigheid ook zijn verweer, en niet alleen het geknipte stukje van pownews.

Hij kan er mooi omheen lullen. Maar de houding van z'n matties zegt voor mij voldoende. Je gaat namelijk om met mensen van hetzelfde slag.
pi_139518970
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 13:12 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Hij kan er mooi omheen lullen.
Hij kan er helemaal niet mooi omheen lullen. Hij is gewoon doorzien.
pi_139519006
Ik heb er nu een stuk van gezien. Zelfs als het familie is moet je toegeven dat de man geestelijk erg zwak is. Op zijn minst. Waarschijnlijk een erfelijke ziekte.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 13:22:12 #6
117098 Hathor
Effe niet
pi_139519040
Hij heeft nu in ieder geval zijn five minutes of fame, en dat is meer dan ie in de rest van zijn carriere waarschijnlijk ooit zal gaan krijgen. Geniet ervan nu het nog kan zou ik zeggen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 13:54:06 #7
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_139519758
Hij mag doen wat ie wil vrijheid van meningsuiting. Boeiend verder.
pi_139519776
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 13:54 schreef Jahr00n het volgende:
Hij mag doen wat ie wil vrijheid van meningsuiting. Boeiend verder.
Grappig.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 13:57:33 #9
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_139519838
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 13:55 schreef Globali het volgende:

[..]

Grappig.
Het is maar wat je grappig vindt.
pi_139519865
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 13:57 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Het is maar wat je grappig vindt.
Jouw naam. En het dan bewust fout schrijven. Meer waar ik het over heb. Dan wil je aandacht toch?
  zaterdag 3 mei 2014 @ 13:59:25 #11
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_139519878
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 13:58 schreef Globali het volgende:

[..]

Jouw naam. En het dan bewust fout schrijven. Meer waar ik het over heb. Dan wil je aandacht toch?
Neem je medicijnen eens in flapdrol.
pi_139519934
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 13:59 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Neem je medicijnen eens in flapdrol.
Niet nodig. Het is de naam die ik eerder gebruikte op een ander forum. Toeval?

[ Bericht 0% gewijzigd door Globali op 03-05-2014 14:10:42 ]
  Moderator zaterdag 3 mei 2014 @ 14:07:25 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_139520058
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 02:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waarom? We kunnen prima vaststellen dat bepaalde mensen over de schreef gaan. En als dat dan ook nog eens gepaard gaat met een grote portie haat richting onze waarden en normen, plus nog eens het afzetten tegen onze samenleving (9 van de 10 keer het geval), tief dan lekker een eind op.

De rapper en zijn vriendjes mogen Joden en homo's haten. Ik mag vinden dat zulke types beter kunnen opzouten naar Marokko, of waar ze ook maar vandaan komen.
mij best hoor, maakt me verder weinig uit

vraag me alleen af wat 'onze' normen en waarden waar ze zich zogenaamd tegen afzetten nu eigenlijk zijn en wat nu eigenlijk 'de echte Nederlander' is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_139520388
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 04:33 schreef Specularium het volgende:
Dat mag je toch ook gewoon zeggen?
Precies; dus doe ik dat ook. Ik wil mijn afschuw en walging graag duidelijk kenbaar maken. Ik wil dat dit soort figuren zich ook ver buiten de samenleving geplaatst voelen.

quote:
10s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 10:33 schreef Ceberut het volgende:
Met andere woorden je propageert dubbele standaarden in een land waar gelijkheid als eerste grondrecht in de grondwet verankerd staat. Ironisch, niet?
Nee, ik propageer normaal gedrag én het aanpakken van mensen die zich schuldig maken aan discriminatie en haatzaaien.
pi_139520431
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 14:20 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Precies; dus doe ik dat ook. Ik wil mijn afschuw en walging graag duidelijk kenbaar maken. Ik wil dat dit soort figuren zich ook ver buiten de samenleving geplaatst voelen.

[..]

Nee, ik propageer normaal gedrag én het aanpakken van mensen die zich schuldig maken aan discriminatie en haatzaaien.
Haatzaaien? :?
pi_139520643
quote:
Nee, nee. Je had het over criteria voor het Nederlanderschap. Daarbij gaf je in eerste instantie aan dat mensen die bijvoorbeeld haatzaaien naar jouw mening geen Nederlander zijn omdat dat niet past bij de normen en waarden van Nederland.

Op de vervolgvraag of dat voor iedereen gold, gaf je als antwoord dat je een dubbele standaard hanteert. Een standaard voor migranten en kinderen daarvan en een standaard voor "niet-migranten".

Het hypocriete is, dat jij daarmee jezelf wel de ruimte geeft om bepaalde normen en waarden van Nederland, zoals het gelijkheidsbeginsel, opzij te zetten. Had een migrant dat gedaan, dan vond je hem geen Nederlander, want hij handelt in strijd met Nederlandse normen en waarden.

Zoals je ziet loop je tegen een dood eind aan als je de status van Nederlanderschap af wil laten hangen van gedrag. Als je niet in dergelijke kronkels wil vervallen, dan zal je het Nederlander zijn als een objectief meetbare zaak moeten bekijken. Dit kan bijvoorbeeld op basis van een aantal criteria zoals geboorteplaats en/of nationaliteit.
pi_139520806
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 14:31 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nee, nee. Je had het over criteria voor het Nederlanderschap. Daarbij gaf je in eerste instantie aan dat mensen die bijvoorbeeld haatzaaien naar jouw mening geen Nederlander zijn omdat dat niet past bij de normen en waarden van Nederland.

Op de vervolgvraag of dat voor iedereen gold, gaf je als antwoord dat je een dubbele standaard hanteert. Een standaard voor migranten en kinderen daarvan en een standaard voor "niet-migranten".

Het hypocriete is, dat jij daarmee jezelf wel de ruimte geeft om bepaalde normen en waarden van Nederland, zoals het gelijkheidsbeginsel, opzij te zetten. Had een migrant dat gedaan, dan vond je hem geen Nederlander, want hij handelt in strijd met Nederlandse normen en waarden.

Zoals je ziet loop je tegen een dood eind aan als je de status van Nederlanderschap af wil laten hangen van gedrag. Als je niet in dergelijke kronkels wil vervallen, dan zal je het Nederlander zijn als een objectief meetbare zaak moeten bekijken. Dit kan bijvoorbeeld op basis van een aantal criteria zoals geboorteplaats en/of nationaliteit.
En laat nationaliteit nou net hetgeen zijn waarvan deze rapper en zijn al even seniele vriendjes er waarschijnlijk twee hebben. Heb je meteen het verschil te pakken met mensen die alleen een Nederlands paspoort hebben: die kun je Nederland niet uitzetten; die kun je hun Nederlanderschap niet ontnemen.

Het gelijkheidsbeginsel komt neer op "in gelijke gevallen gelijk behandelen". Wanneer we iemand met een dubbele nationaliteit naast iemand met één nationaliteit zetten, hebben we geen gelijke gevallen, zoals in de vorige alinea al uitgelegd.

Ik zie trouwens ook geen dood einde; ik zie mogelijkheden. Mogelijkheden om een groep slecht geïntegreerde mensen voor het blok te zetten: gedrag aanpassen of opzouten. Mogelijkheden is eigenlijk nog zwak uitgedrukt: het is een prachtkans!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2014 14:38:46 ]
  zaterdag 3 mei 2014 @ 14:41:21 #18
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_139520867
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 14:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik zie trouwens ook geen dood einde; ik zie mogelijkheden. Mogelijkheden om een groep slecht geïntegreerde mensen voor het blok te zetten: gedrag aanpassen of opzouten. Mogelijkheden is eigenlijk nog zwak uitgedrukt: het is een prachtkans!
Succes daarmee :')
pi_139520895
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 14:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Succes daarmee :')
Tja, het zal me niet lukken. De politiek zal eerst moeten doorpakken; kortom zorgen dat ontnemen van de Nederlandse nationaliteit vaker mogelijk wordt dan nu gebeurt.
  Moderator zaterdag 3 mei 2014 @ 14:44:52 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_139520942
mensen uitzetten omdat je hun liedjes niet leuk vind vind ik toch een tikje extreem

veel meer dan dat hij zijn geld verdiend met zijn 'muziek' weet je er iig niet van
  zaterdag 3 mei 2014 @ 14:47:27 #21
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_139520996
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 14:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Tja, het zal me niet lukken. De politiek zal eerst moeten doorpakken; kortom zorgen dat ontnemen van de Nederlandse nationaliteit vaker mogelijk wordt dan nu gebeurt.
:')

In de grote steden zijn allochtonen al in de meerderheid en dat zal ook wel doorvloeien naar het "platteland". Niemand gaat mensen anders aanpakken omdat ze meerdere paspoorten hebben :'). Als je dat wel doet dan behandel je een deel oneerlijk en komt men itt autochtonen wel in actie.
pi_139521030
Hard hard
pi_139521107
quote:
Post dan voor de volledigheid ook zijn verweer in de OP, en niet alleen het geknipte stukje van pownews.

Wat voor verschil zit er nu in tussen "van mij mogen alle salafisten doodvallen"van mij mogen alle soenieten doodvallen" ect ect , of " van mij mogen alle joden met een bepaald geloof doodvallen"of "van mij mogen alle niet-gelovigen" dood vallen.

Ik vind het niet veel veranderen aan de tekst die hij gebruikt. En ja; blijkbaar valt dat onder vrijheid van mening.

Zieke mening, maar een mening.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_139521145
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 14:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

En laat nationaliteit nou net hetgeen zijn waarvan deze rapper en zijn al even seniele vriendjes er waarschijnlijk twee hebben. Heb je meteen het verschil te pakken met mensen die alleen een Nederlands paspoort hebben: die kun je Nederland niet uitzetten; die kun je hun Nederlanderschap niet ontnemen.

Het gelijkheidsbeginsel komt neer op "in gelijke gevallen gelijk behandelen". Wanneer we iemand met een dubbele nationaliteit naast iemand met één nationaliteit zetten, hebben we geen gelijke gevallen, zoals in de vorige alinea al uitgelegd.

Iemand met de Nederlandse nationaliteit voor de Nederlandse wet een Nederlander. Hierbij is het niet relevant of iemand meerdere nationaliteiten heeft. Als je het hebt over internationaal (westers) recht dan spreekt men over de effectieve nationaliteit, de nationaliteit van het land waarmee hij de nauwste banden heeft waarbij gekeken wordt naar feitelijke omstandigheden, waaronder de woonplaats, de werkomgeving en de plek waar het grootste gedeelte van het leven van betrokkene zich afspeelt.

Dus nogmaals, als jij wil bepalen of iemand een Nederlander is op basis van normen en waarden, dan krijg je dat als een boomerang terug. De Nederlandse normen en waarden houden gelijkheid in. Iemand met 1 nationaliteit die door het rood licht rijdt krijgt dezelfde boete als iemand met twee nationaliteiten. Zo werken onze normen en waarden.
pi_139521150
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 14:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

mij best hoor, maakt me verder weinig uit

vraag me alleen af wat 'onze' normen en waarden waar ze zich zogenaamd tegen afzetten nu eigenlijk zijn en wat nu eigenlijk 'de echte Nederlander' is
Die is er net zo min als "de Marronkaan"de Turk" "de Amerkaan" etc etc. ieder fam/gezin heeft zijn eigen normen en waarden
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_139521238
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 14:53 schreef paddy het volgende:

[..]

Wat voor verschil zit er nu in tussen "van mij mogen alle salafisten doodvallen"van mij mogen alle soenieten doodvallen" ect ect , of " van mij mogen alle joden met een bepaald geloof doodvallen"of "van mij mogen alle niet-gelovigen" dood vallen.
Hij heeft niets tegen joden, maar tegen zionisten. Dat is iets anders, ook meer politiek dan religieus.
pi_139521362
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 14:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

In de grote steden zijn allochtonen al in de meerderheid en dat zal ook wel doorvloeien naar het "platteland". Niemand gaat mensen anders aanpakken omdat ze meerdere paspoorten hebben :'). Als je dat wel doet dan behandel je een deel oneerlijk en komt men itt autochtonen wel in actie.
Mensen worden niet zomaar anders aangepakt, er is bepaald gedrag wat daartoe concreet aanleiding geeft. Ik ben trouwens van mening dat het ook in het belang van de goedwillende allochtonen (en hun integratie) is dat de rotte appels worden verwijderd.
pi_139521423
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 15:00 schreef Ludd het volgende:

[..]

Hij heeft niets tegen joden, maar tegen zionisten. Dat is iets anders, ook meer politiek dan religieus.
Zo lust ik er nog wel een paar.

Sommige mensen worden in sommige landen door bepaalde groepen moslims onderdrukt. Wanneer dan vervolgens in beeld zal worden gezegd moslims moeten dood, staat heel Nederland op zijn kop. Al legt de persoon uit waarom hij zo tegen de Islam is.

Zie niet in waarom dat in dit geval anders is, en zie hem ook niet in jouw woorden praten.

Ben nog steeds van mening dat het een mening is, en mag blijkbaar hier, maar ik vind het nog steeds een zieke mening want heeft het over een hele groep (gezinnen)

Ik snap zijn selective gedachtegang trouwens wel hoor. Wanneer je nooit anders hoort kan je dat zo'n jonge vent niet kwalijk nemen
pi_139521427
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 14:55 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Iemand met de Nederlandse nationaliteit voor de Nederlandse wet een Nederlander. Hierbij is het niet relevant of iemand meerdere nationaliteiten heeft. Als je het hebt over internationaal (westers) recht dan spreekt men over de effectieve nationaliteit, de nationaliteit van het land waarmee hij de nauwste banden heeft waarbij gekeken wordt naar feitelijke omstandigheden, waaronder de woonplaats, de werkomgeving en de plek waar het grootste gedeelte van het leven van betrokkene zich afspeelt.

Dus nogmaals, als jij wil bepalen of iemand een Nederlander is op basis van normen en waarden, dan krijg je dat als een boomerang terug. De Nederlandse normen en waarden houden gelijkheid in. Iemand met 1 nationaliteit die door het rood licht rijdt krijgt dezelfde boete als iemand met twee nationaliteiten. Zo werken onze normen en waarden.
De nauwste banden? Nou, dan zijn we er snel uit. Ze hanteren Marokkaanse normen en waarden, ze voelen zich Marokkaan, ze uiten zich als Marokkaan (o.a. met vlaggetjes en door zichzelf nadrukkelijk zo te noemen en te profileren). Eén of meerdere keren per jaar gaan ze op bezoek in hun thuisland. Nederland is slechts een verblijfplaats. En - o ja - de plek met een iets te goed sociaal vangnet.

Je laatste voorbeeld is natuurlijk absurd; dat weet je zelf ook wel. We hebben het hier niet over verkeersovertredingen, maar over haatzaaiend, discriminerend gedrag.
pi_139521445
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 15:07 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben trouwens van mening dat het ook in het belang van de goedwillende allochtonen (en hun integratie) is dat de rotte appels worden verwijderd.
Oneens. De goedwillende allochtonen kunnen ook het land worden uitgezet als ze een misstap begaan. Ergo, ze zullen nooit integreren in een land waar ze geen toekomst kunnen opbouwen.
-
pi_139521563
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 15:12 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Oneens. De goedwillende allochtonen kunnen ook het land worden uitgezet als ze een misstap begaan. Ergo, ze zullen nooit integreren in een land waar ze geen toekomst kunnen opbouwen.
Pas geleden nog een gesprek met een vrouw van Marokkaanse afkomst. Haar ouders zeiden altijd tegen haar (ze is hier notabene geboren) dat ze gast in dit land waren. Ik werd boos. Je bent geen gast. Je bent hier geboren, dus Nederlander. Heb gewoon dezelfde rechten en dezelfde plichten. Daar gaat het juist fout. Dat een kind die hier geboren is, zich geen Nederlander mag voelen. Niets uitzetten. Aanpakken wanneer je over de scheef gaat. En hard ook. Geen rekening houden met de afkomst van de ouders, maar je als autochtoon behandelen. Racisten heb je onder elke bevolkingsgroep. Zij is in mijn ogen gewoon Nederlander. Net als haar kinderen.
pi_139522410
quote:

Doordrenkt met haat. Maar als puntje bij paaltje komt zo laf als een hond.
pi_139522792
quote:

Ik vind dat hij het wel goed uitlegt eigenlijk.
pi_139523001
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 16:13 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik vind dat hij het wel goed uitlegt eigenlijk.
Ik ook. wel is zijn praatje over de vermeende broederschap tussen alle moslims een beetje naïef, kijk maar naar de situatie in o.a. Syrië en Iraq.
pi_139523017
Ik haat Marokkanen.

Vrijheid van meningsuiting dit dat.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_139523037
Jezus christus wat wordt dit groot gemaakt. Zoals hij in het interview al aangeeft, met het woordje 'Flikker' wordt absoluut niet verwezen naar kontebonkers, het woord flikkers betekent zoals hij al aangeeft voor een 'slang', een persoon die 'snitcht' om het zo in hun taal te zeggen. Het heeft nogmaals NIKS met homo's te maken. Daarnaast mogen zionisten inderdaad dood vallen.
lol?
pi_139523119
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 03-05-2014 16:29:41 ]
pi_139523217
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 15:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De nauwste banden? Nou, dan zijn we er snel uit. Ze hanteren Marokkaanse normen en waarden, ze voelen zich Marokkaan, ze uiten zich als Marokkaan (o.a. met vlaggetjes en door zichzelf nadrukkelijk zo te noemen en te profileren). Eén of meerdere keren per jaar gaan ze op bezoek in hun thuisland. Nederland is slechts een verblijfplaats. En - o ja - de plek met een iets te goed sociaal vangnet.
Er wordt objectief naar gekeken, vanuit meetbare zaken zoals:

- waar woon je;
- waar breng je de meeste tijd door;
- waar onderhoud je je sociale bezigheden (rappen);
- waar werk je;
- waar wonen je naaste familie en vrienden (gezin voorop);
- waar heb je je eigendom (persoonlijke bezittingen/auto/woning).

Derhalve als je objectief meet, zul je al snel tot de conclusie komen dat deze jongen gewoon een Nederlander is.

Als je bijna al de bovenstaande vragen met ja moet beantwoorden, dan kom jij niet weg door te stellen dat Nederland een kortstondige verblijfplaats is.

quote:
Je laatste voorbeeld is natuurlijk absurd; dat weet je zelf ook wel. We hebben het hier niet over verkeersovertredingen, maar over haatzaaiend, discriminerend gedrag.
Niet mijn voorbeeld is absurd, maar de uitkomst ervan als je jouw regel universeel toepast. De wet is gelijk, ongeacht hoeveel nationaliteiten je hebt. Dat is het gelijkheidsbeginsel.
pi_139523292
forum.fok.nl/topic/2096151

[ Bericht 92% gewijzigd door sp3c op 03-05-2014 16:46:01 ]
pi_139523741
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 15:56 schreef Disorder het volgende:

[..]

Doordrenkt met haat. Maar als puntje bij paaltje komt zo laf als een hond.
Moet hij ook kunnen zeggen.....maar hij is en blijft natuurlijk een gigantische loser. slotje.
pi_139524346
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 16:32 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Er wordt objectief naar gekeken, vanuit meetbare zaken zoals:

- waar woon je;
- waar breng je de meeste tijd door;
- waar onderhoud je je sociale bezigheden (rappen);
- waar werk je;
- waar wonen je naaste familie en vrienden (gezin voorop);
- waar heb je je eigendom (persoonlijke bezittingen/auto/woning).

Derhalve als je objectief meet, zul je al snel tot de conclusie komen dat deze jongen gewoon een Nederlander is.

Als je bijna al de bovenstaande vragen met ja moet beantwoorden, dan kom jij niet weg door te stellen dat Nederland een kortstondige verblijfplaats is.

[..]

Niet mijn voorbeeld is absurd, maar de uitkomst ervan als je jouw regel universeel toepast. De wet is gelijk, ongeacht hoeveel nationaliteiten je hebt. Dat is het gelijkheidsbeginsel.
Wat wonen en tijd doorbrengen betreft: er zijn wel meer mensen die hier wonen, maar geen Nederlander zijn.

De genoemde "sociale bezigheden" kun je beter asociale bezigheden noemen.

Werken? Iets zegt mij dat deze rapper en zijn vriendjes van het type voortijdig schoolverlater zijn. Van het type dat maar één ding goed kan: de hand ophouden voor een uitkering.

Ik weet niet wat jij "objectief" vindt, maar ik vind Marokkanen die hier wonen en zich misdragen niet per definitie "Nederlander". Vooral niet als ze zichzelf ook maar wat graag als Marokkaan profileren.

Voor de rest praten we langs elkaar heen en bekijk ik dit soort zaken compleet anders dan jij. Het heeft geen zin om vorige posts gewoon weer integraal te herhalen. Wat betreft die rapper en zijn vriendjes is mijn mening: hoe minder van dit soort volk in Nederland, des te beter.

Ze moeten daar maar mee leren leven.
pi_139525360
Ja, whatever. De effectieve nationaliteit is de Nederlandse, daar kun je niet omheen. Jouw verzonnen criterium dat je pas Nederlander bent als je je aan de normen en waarden van Nederland houdt, is een persoonlijke opvatting. Hierbij hanteer je ook nog eens dubbele standaard op basis van afkomst, welke handelswijze tegen Nederlandse normen en waarden van gelijkheid ingaat. Hypocrisie ten top.

Iemand met etnische Nederlanders als ouders blijft Nederlander zelfs als hij haatzaait, maar iemand met ouders of grootouders uit het buitenland is geen Nederlander meer als hij haatzaait. Kromme redenering die je niet recht kan lullen.

Lijkt me inderdaad goed om het hierbij te laten.
  Moderator zaterdag 3 mei 2014 @ 18:11:04 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_139525674
komt bij dat 'de nederlandse normen en waarden' nogal een subjectief criterium zijn

jouw normen en waarden verschillen gegarandeers van de mijne en die van ons verschillen met die zowel die van elf als die van de rapper in kwestie

toch zijn we allevier nederlanders
  zondag 4 mei 2014 @ 12:46:23 #44
351780 Piye
King of Kush
pi_139546669
Ik heb vaak het idee dat een bevooroordeelde haat jegens mensen van een andere afkomst nu juist behoort tot de Nederlandse waarden. Goed geïntegreerde jongeman dus. Hij heeft zelfs al geleerd hoe hij het kan verwoorden om niet strafbaar te zijn.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_139546691
quote:
11s.gif Op zondag 4 mei 2014 12:46 schreef Piye het volgende:
Ik heb vaak het idee dat een bevooroordeelde haat jegens mensen van een andere afkomst nu juist behoort tot de Nederlandse waarden. Goed geïntegreerde jongeman dus. Hij heeft zelfs al geleerd hoe hij het kan verwoorden om niet strafbaar te zijn.
Maar zie je dat werkelijk in jouw omgeving? Dat Nederlanders mensen van andere afkomst heel raar behandelen? Ik niet namelijk.
pi_139546811
Mensen die praten en zingen over haat (behalve als je hele vreselijke gingen zelf hebt meegemaakt) zijn sowieso krankzinnig.
pi_139546994
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 12:53 schreef Globali het volgende:
Mensen die praten en zingen over haat (behalve als je hele vreselijke gingen zelf hebt meegemaakt) zijn sowieso krankzinnig.
pi_139547047
quote:
Er zijn vast betere nummers gezongen over dit onderwerp.
  zondag 4 mei 2014 @ 13:10:34 #49
351780 Piye
King of Kush
pi_139547106
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 12:47 schreef Globali het volgende:

[..]

Maar zie je dat werkelijk in jouw omgeving? Dat Nederlanders mensen van andere afkomst heel raar behandelen? Ik niet namelijk.
Wat is 'heel raar'? De groep kaalgeschoren bomberjacks, die het liefst alles dat een weekje in de zon heeft gelegen het land uit wil, is naar mijn idee niet heel groot. Het valt me echter vaak op dat, wanneer je wat dieper op een onderwerp ingaat, meer mensen een speciale behandeling, aan de hand van iemands afkomst, voorstaan dan je op het eerste gezicht zou denken.
pi_139547152
quote:

[..]

[..]

Precies! mensen met een afwijkende mening moeten onze samenleving uit!

Brr, wat een enge gedachte.
"Pools are perfect for holding water"
pi_139547295
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:10 schreef Piye het volgende:

[..]

Wat is 'heel raar'? De groep kaalgeschoren bomberjacks, die het liefst alles dat een weekje in de zon heeft gelegen het land uit wil, is naar mijn idee niet heel groot. Het valt me echter vaak op dat, wanneer je wat dieper op een onderwerp ingaat, meer mensen een speciale behandeling, aan de hand van iemands afkomst, voorstaan dan je op het eerste gezicht zou denken.
Die groep lijkt mij ook erg klein. Dat laatste valt mij niet op. Wat mij dan weer opvalt is dat men eerder een voorkeursbehandeling krijgt. We hebben ook nog een tijd gehad dat werd gezegd dat je Marokkanen wel de tijd moest gunnen in te burgeren.
  zondag 4 mei 2014 @ 13:30:10 #52
351780 Piye
King of Kush
pi_139547449
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:21 schreef Globali het volgende:

[..]

Die groep lijkt mij ook erg klein. Dat laatste valt mij niet op. Wat mij dan weer opvalt is dat men eerder een voorkeursbehandeling krijgt. We hebben ook nog een tijd gehad dat werd gezegd dat je Marokkanen wel de tijd moest gunnen in te burgeren.
Dat klopt, vorige eeuw. :P
pi_139547492
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:30 schreef Piye het volgende:

[..]

Dat klopt, vorige eeuw. :P
Dat klinkt wel heel erg..... Ik ben geboren en getogen in de vorige eeuw. Klinkt ook niet best.
  zondag 4 mei 2014 @ 13:34:13 #54
351780 Piye
King of Kush
pi_139547518
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:32 schreef Globali het volgende:

[..]

Dat klinkt wel heel erg..... Ik ben geboren en getogen in de vorige eeuw. Klinkt ook niet best.
Ik wilde eerst 'het vorige millennium' zeggen, maar dat klonk weer zo dramatisch.
pi_139547557
quote:
10s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:34 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik wilde eerst 'het vorige millennium' zeggen, maar dat klonk weer zo dramatisch.
Klinkt voor mij beter. Maar je kan ook geen kant op als je uit die eeuw komt. Of je moet trouwen met iemand van 14. "papa komt uit de vorige eeuw.....die begrijpt dit niet". Dan heb je in elk geval een moeder van deze tijd. Die zal dan vast veel twitteren.
pi_139547721
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:13 schreef probeer het volgende:

[..]

Precies! mensen met een afwijkende mening moeten onze samenleving uit!

Brr, wat een enge gedachte.
Ik vind het een veel engere gedachte dat er in Nederland mensen rondlopen die Joden- en homohaat verkondigen en propageren. Ik knal er maar even een Godwin in, maar er is geen woord aan gelogen als ik erop wijs dat zulke gedachten in de jaren '30 ook erg populair waren in Duitsland. Of beter gezegd: populair konden worden, omdat te weinig mensen er écht iets tegen ondernamen.

Wat "de samenleving uit moeten" betreft, twee dingen:
1) Deze mensen maken helemaal geen deel uit van onze samenleving, maar staan daar buiten. Lees: ze plaatsen zichzelf daar nadrukkelijk buiten.
2) Ik heb nergens gezegd dat ze weg moeten uit dit land. Ik zie ze graag vertrekken, maar dat is wat anders dan moeten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2014 13:44:29 ]
pi_139547730
gewoon goed nummer
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_139547778
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:44 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon goed nummer
Muziek goed of niet goed vinden is heel persoonlijk. Je kan dom haat geroep wel gewoon afkeuren als normaal mens.
pi_139547788
quote:
15s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:44 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vind het een veel engere gedachte dat er in Nederland mensen rondlopen die Joden- en homohaat verkondigen en propageren. Ik knal er maar even een Godwin in, maar er is geen woord aan gelogen als ik erop wijs dat zulke gedachten in de jaren '30 ook erg populair waren in Duitsland. Of beter gezegd: populair konden worden, omdat te weinig mensen er écht iets tegen ondernamen.

1) Deze mensen maken helemaal geen deel uit van onze samenleving, maar staan daar buiten. Lees: ze plaatsen zichzelf daar nadrukkelijk buiten.
2) Ik heb nergens gezegd dat ze weg moeten uit dit land. Ik zie ze graag vertrekken, maar dat is wat anders dan moeten.
Ok, dus je zou ze niet dwingen te verlaten / uitzetten?

Dan mag jij jouw mening hebben, en hij de zijne. Zolang jullie er beiden niet naar handelen. Tada, opgelost!
pi_139547813
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:46 schreef probeer het volgende:

[..]

Ok, dus je zou ze niet dwingen te verlaten / uitzetten?

Dan mag jij jouw mening hebben, en hij de zijne. Zolang jullie er beiden niet naar handelen. Tada, opgelost!
Nee, het is niet "opgelost". Zo lang we in Nederland mensen hebben met zulke zieke gedachten - die ze ook nog eens verkondigen - hebben we een strijd te strijden.
pi_139547814
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:46 schreef Globali het volgende:

[..]

Muziek goed of niet goed vinden is heel persoonlijk. Je kan dom haat geroep wel gewoon afkeuren als normaal mens.
nee ik beoordeel anderen niet
pi_139547836
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

nee ik beoordeel anderen niet
Ik wel. Ik heb een hekel aan mensen die haten.
pi_139547943
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:48 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik ook.

Ik haat nooit zomaar complete groepen mensen. Maar als je door een onophoudelijke stroom negatieve gebeurtenissen een bepaalde mate van hekel / haat begint te ontwikkelen, krijg jij (niet zij) de zwarte piet toegespeeld.
pi_139547945
quote:
15s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:47 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, het is niet "opgelost". Zo lang we in Nederland mensen hebben met zulke zieke gedachten - die ze ook nog eens verkondigen - hebben we een strijd te strijden.
Ik vind jouw mening een stuk zorgelijker dan de zijne. Hij zegt niets meer dan dat hij bepaalde anderen stom vindt. Jij wil andersdenkenden het liefste weg hebben.

Zulke zieke gedachten mag je hebben, en zelfs uitdrukken. Je mag er echter niet naar handelen. Zolang hij, of ieder ander, niet over die grens stapt (en daar gaat je vergelijking met WOII) mogen ze zeggen wat ze willen.

Problemen mee? Er zijn genoeg landen waar je niet alles mag zeggen .. misschien daar eens heen gaan ..?
pi_139547968
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:51 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ook.

Ik haat nooit zomaar complete groepen mensen. Maar als je door een onophoudelijke stroom negatieve gebeurtenissen een bepaalde mate van hekel / haat begint te ontwikkelen, krijg jij (niet zij) de zwarte piet toegespeeld.
Je haat mensen die anderen haten. Zelfhaat much?
pi_139547989
quote:

[..]

Ik ook.

Marokkanen bedoel je? Die hebben het zelf over zich afgeroepen. Niet elke Marokkaan. Wel als geheel en groep. Dat gaf ik vele jaren geleden al aan op Marokko.nl. Dan moet men nu niet verbaasd zijn.
pi_139548001
Vrijheid van meningsuiting is absoluut. Anders is het geen vrijheid.

Let wel, dat staat compleet los van het handelen op basis van een mening. Daar trekken we, terecht, de grens.
pi_139548061
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:54 schreef probeer het volgende:

Let wel, dat staat compleet los van het handelen op basis van een mening. Daar trekken we, terecht, de grens.
Klopt. Daarom moet de man dit ook mogen zingen.
pi_139548176
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:48 schreef Globali het volgende:

[..]

only god can judge me
pi_139548195
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

only god can judge me
Je bent vast een moslim. Ik beoordeel mijzelf dagelijks.
  zondag 4 mei 2014 @ 14:04:05 #71
351780 Piye
King of Kush
pi_139548255
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:54 schreef probeer het volgende:

In Nederland is de vrijheid van meningsuiting helemaal niet absoluut.
pi_139548351
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:04 schreef Piye het volgende:

[..]

Wat is absoluut op dat gebied? Niets. Maar je kan hier alles zeggen behalve als je werkelijk oproept tot geweld.
pi_139548425
quote:
Maar als je door een onophoudelijke stroom negatieve gebeurtenissen een bepaalde mate van hekel / haat begint te ontwikkelen, krijg jij (niet zij) de zwarte piet toegespeeld.
Terecht.
  zondag 4 mei 2014 @ 14:12:40 #74
351780 Piye
King of Kush
pi_139548471
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:07 schreef Globali het volgende:

[..]

Wat is absoluut op dat gebied? Niets. Maar je kan hier alles zeggen behalve als je werkelijk oproept tot geweld.
Nou oproepen tot geweld is al een uitzondering, maar zo ook haat zaaien en beledigen. Vervelende hiervan is dat het vrij subjectief is.
pi_139548524
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:04 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik weet het. En dát vind ik een stuk zorgwekkender dan een of andere gek die een groep mensen beledigt.
pi_139548575
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:12 schreef Piye het volgende:

[..]

Nou oproepen tot geweld is al een uitzondering, maar zo ook haat zaaien en beledigen. Vervelende hiervan is dat het vrij subjectief is.
Oproepen tot geweld zou je kunnen zien (en dat wordt ook gedaan denk ik?) als het omzetten van woorden in daden. En daar trekken we terecht een grens.

Haat zaaien en beledigen daarentegen ..
pi_139548594
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:12 schreef Piye het volgende:

[..]

Dat is het ook. Dus niet werkelijk absoluut. Maar met haat zaaien en beledigen kan je erg ver gan in dit land. Het lijkt mij niet nodig.
pi_139548633
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:02 schreef Globali het volgende:

[..]

Je bent vast een moslim. Ik beoordeel mijzelf dagelijks.
je moet jezelf beoordelen aan de hand van gods visie
pi_139548636
maar het eindoordeel ligt natuurlijk zeker niet bij ons
pi_139548732
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

je moet jezelf beoordelen aan de hand van gods visie
Ik heb niets met god of welke religie dan ook. Ik bepaal zelf wel wat ik normaal vind.
pi_139548743
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:20 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik heb niets met god of welke religie dan ook. Ik bepaal zelf wel wat ik normaal vind.
sterkte in de hel
pi_139548763
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

sterkte in de hel
Dank je wel. Je bent moslim?
pi_139548776
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:21 schreef Globali het volgende:

[..]

Dank je wel. Je bent moslim?
nee man
maar was grapje, misschien beetje erge
alleen aan god om te beslissen niet aan mij :)
pi_139548827
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

nee man
maar was grapje, misschien beetje erge
alleen aan god om te beslissen niet aan mij :)
Ik zat net via Google op te zoeken hoe de hel eigenlijk is. Maar ben je gelovig?
  zondag 4 mei 2014 @ 14:33:22 #85
351780 Piye
King of Kush
pi_139549088
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:14 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik weet het. En dát vind ik een stuk zorgwekkender dan een of andere gek die een groep mensen beledigt.
Ik eigenlijk ook.
pi_139549175
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:24 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik zat net via Google op te zoeken hoe de hel eigenlijk is. Maar ben je gelovig?
Tuurlijk
pi_139549200
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Tuurlijk
Ik vanuit natuur niet.
pi_139549322
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:33 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook.
En nog een stukje erger zijn de mensen die roepen dat mensen met een impopulaire mening het liefste de samenleving uit moeten.

En er dan ook nog eventjes Hitler bij halen om te benadrukken dat haat zaaien niet mag omdat het kan leiden tot uitsluiting en meer van dat soort nazi-praktijken.

En dan het stukje zelfreflectie missen om te zien dat ze zelf precies hetzelfde doen. Iemand willen uitsluiten (op basis van hun mening).

Elfletterig, lees je mee?

quote:

[..]

[..]

quote:
15s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:44 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

pi_139549331
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:38 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik vanuit natuur niet.
Apart
pi_139549373
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Apart
Dat is volgens mij natuurlijk. Wat niet natuurlijk is, volgens mij, is iemand gedwongen iets laten geloven vanaf geboorte.
pi_139549444
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Apart
Geloof is aangeleerd. Als er iets 'onnatuurlijk' is is het wel geloof.
pi_139549464
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:47 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Daarom is het grootste deel van de wereldbevolking religieus en zijn volkeren zolang wij weten vrijwel altijd religieus geweest
pi_139549478
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Daarom is het grootste deel van de wereldbevolking religieus en zijn volkeren zolang wij weten vrijwel altijd religieus geweest
Geloof=/religieus.
pi_139549479
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:47 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Net zoals normen en waarden, cultuur, etc etc. So what? Geen enkele opvoeding is waardevrij.
pi_139549502
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:49 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Geloof=/religieus.
Het neemt niet weg dat het allergrootste gedeelte van de bevolking nu en door de hele historie gelooft in een of meerdere goden.
pi_139549524
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Het neemt niet weg dat het allergrootste gedeelte van de bevolking nu en door de hele historie gelooft in een of meerdere goden.
Dat ontken ik ook niet. Zo te zien heb je mijn post misverstaan.
pi_139549542
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:51 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook niet. Zo te zien heb je mijn post misverstaan.
maar dat is dus allemaal tegennatuurlijk geweest
  zondag 4 mei 2014 @ 14:54:04 #98
351780 Piye
King of Kush
pi_139549580
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:43 schreef probeer het volgende:

[..]

En nog een stukje erger zijn de mensen die roepen dat mensen met een impopulaire mening het liefste de samenleving uit moeten.

En er dan ook nog eventjes Hitler bij halen om te benadrukken dat haat zaaien niet mag omdat het kan leiden tot uitsluiting en meer van dat soort nazi-praktijken.

En dan het stukje zelfreflectie missen om te zien dat ze zelf precies hetzelfde doen. Iemand willen uitsluiten (op basis van hun mening).

[..]

[..]

Daarom zijn zulke verboden ook zo fout. Het is tekenend dat mensen die vinden dat uitspraken over minder Marokkanen niet door de beugel kunnen, deze rapper verdedigen en vice versa. Het kan haast niet anders dan dat er ook rechters zijn die, bij hun keuze tot een eventuele straf, mee laten wegen of ze het met de uitspraken eens zijn.
pi_139549656
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

maar dat is dus allemaal tegennatuurlijk geweest
De neiging tot religieus gedrag is aangeboren, en kan in die zin natuurlijk worden genoemd. De concrete invulling, dwz het geloof, is niet aangeboren, maar zelf verzonnen en ingebracht bij ontvankelijke kinderhersentjes. Zonder behulpzame volwassen reeds gelovigen is het geloof morgen verdwenen, de neiging tot religieus gedrag blijft echter bestaan. Een cruciaal verschil.
pi_139549661
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:54 schreef Piye het volgende:

[..]

Daarom zijn zulke verboden ook zo fout. Het is tekenend dat mensen die vinden dat uitspraken over minder Marokkanen niet door de beugel kunnen, deze rapper verdedigen en vice versa. Het kan haast niet anders dan dat er ook rechters zijn die, bij hun keuze tot een eventuele straf, mee laten wegen of ze het met de uitspraken eens zijn.
Geen enkel mens is geheel objectief.

Als je Wilders 1000x laat veroordelen door een Marokkaanse rechter, zal de gemiddelde straf vast en zeker hoger uitpakken dan bij 1000x een Nederlandse rechter.

En mede om die niet-bestaande-totale-objectiviteit, is het mbt de vrijheid van meningsuiting, alles of niets.

Want he, wie bepaalt? (hopelijk niet elfletterig ..)
pi_139549667
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Mensen ontwikkelen ook. Niet voor niets zijn vooral hele domme en niet ontwikkelde mensen en landen vaak erg religieus.
pi_139549710
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:57 schreef Globali het volgende:

[..]

Mensen ontwikkelen ook. Niet voor niets zijn vooral hele domme en niet ontwikkelde mensen en landen vaak erg religieus.
pi_139549731
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Zo is het wel. Kijk naar Pakistan.
  zondag 4 mei 2014 @ 15:00:04 #104
351780 Piye
King of Kush
pi_139549732
quote:

[..]

Zo zo, dat is een nogal boude uitspraak die u hier doet.
pi_139549750
quote:
11s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:00 schreef Piye het volgende:

[..]

Zo zo, dat is een nogal boude uitspraak die u hier doet.
Geef maar aan welk islamitisch land werkelijk ontwikkeld is.
pi_139549754
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:00 schreef Globali het volgende:

[..]

Zo is het wel. Kijk naar Pakistan.
En religieuzen worden vaak als closeminded gezien door atheisten. :')
pi_139549779
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

En religieuzen worden vaak als closeminded gezien door atheisten. :')
Dat is men vaak ook. Of ken jij een atheistisch land zoals Pakistan? Van mij mag iedereen van alles geloven.
  zondag 4 mei 2014 @ 15:04:21 #108
351780 Piye
King of Kush
pi_139549822
quote:

[..]

Wat bepaalt de mate van ontwikkeling? Het BBP? Of misschien het percentage wetten waar jij het mee eens bent?
pi_139549843
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:04 schreef Piye het volgende:

[..]

Wat bepaalt de mate van ontwikkeling? Het BBP? Of misschien het percentage wetten waar jij het mee eens bent?
Gewoon levensstandaard. Maar jij denkt dat dat in bijv. Pakistan wel par ligt?
pi_139549913
quote:

[..]

Want islam is de enige religie?
  zondag 4 mei 2014 @ 15:11:48 #111
351780 Piye
King of Kush
pi_139550011
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:05 schreef Globali het volgende:

[..]

Dan wil ik Qatar graag aanvoeren als een islamitisch land dat meer ontwikkeld is dan Nederland.
pi_139550513
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:05 schreef Globali het volgende:

[..]

Want zonder islam zou Pakistan een welvarend en veilig land geweest zijn?
pi_139550528
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Want zonder islam zou Pakistan een welvarend en veilig land geweest zijn?
Niemand zal het weten. Maar noem een succesvol islamitisch land op.
pi_139550551
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:30 schreef Globali het volgende:

[..]

Niemand zal het weten. Maar noem een succesvol islamitisch land op.
Turkije
pi_139550560
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Turkije
Redelijk instabiel.
  zondag 4 mei 2014 @ 15:32:37 #116
351780 Piye
King of Kush
pi_139550584
Wat is er mis met Qatar?
  zondag 4 mei 2014 @ 15:33:36 #117
46494 Morrigan
||||||||
pi_139550608
quote:

[..]

Of mensen in minder ontwikkelde landen hebben sneller de neiging om zich terug te trekken op religie, omdat dat hun enige houvast is. Overigens kun je je dan afvragen wat je onder een ontwikkeld land verstaat. Een land weer iedereen gelijkwaardig is, ongeacht etnische achtergrond, religie, handicap, geslacht of geaardheid of een land dat qua techniek behoorlijk vooruit is.
ROBODEMONS..................|:(
pi_139550619
quote:
5s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:32 schreef Piye het volgende:
Wat is er mis met Qatar?
Daar heeft men geld door olie. Ik heb er familie wonen. Rechten zijn er voor de rijken.
pi_139550662
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:33 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Of mensen in minder ontwikkelde landen hebben sneller de neiging om zich terug te trekken op religie, omdat dat hun enige houvast is. Overigens kun je je dan afvragen wat je onder een ontwikkeld land verstaat. Een land weer iedereen gelijkwaardig is, ongeacht etnische achtergrond, religie, handicap, geslacht of geaardheid of een land dat qua techniek behoorlijk vooruit is.
Daar gaat het ook over. Maar denk je werkelijk dat een arme Afrikaan vrijwillig zou kiezen voor islam als hij/zij in het westen was geboren? Nee. Die mensen zijn vaak ook niet echt serieus bezig met religie.
pi_139550723
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:34 schreef Globali het volgende:

[..]

Daar heeft men geld door olie. Ik heb er familie wonen. Rechten zijn er voor de rijken.
Het gaat dus gewoon om welk land de meeste wetten heeft waar jij het mee eens bent. _O-
  zondag 4 mei 2014 @ 15:38:57 #121
351780 Piye
King of Kush
pi_139550748
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:34 schreef Globali het volgende:

[..]

Daarom vroeg ik je vooraf hoe mate van ontwikkeling bepaald werd. Jij zei 'levensstandaard', maar ik krijg nu het idee dat wetgeving waar jij het mee eens bent toch ook een grote rol speelt.
pi_139550770
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Het gaat dus gewoon om welk land de meeste wetten heeft waar jij het mee eens bent. _O-
Niet echt. Het valt op bij reizen dat moslims gewoon vaak in arme landen wonen. En dat die mensen in werkelijkheid niet heel erg bezig zijn met religie. Ook dat mannen hun macht misbruiken.
pi_139550794
quote:
12s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:38 schreef Piye het volgende:

[..]

Daarom vroeg ik je vooraf hoe mate van ontwikkeling bepaald werd. Jij zei 'levensstandaard', maar ik krijg nu het idee dat wetgeving waar jij het mee eens bent toch ook een grote rol speelt.
Als je niet normaal met het volk omgaat..... Zegt dat toch iets?
  zondag 4 mei 2014 @ 15:45:41 #124
351780 Piye
King of Kush
pi_139550903
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:40 schreef Globali het volgende:

[..]

Als je niet normaal met het volk omgaat..... Zegt dat toch iets?
Dat klopt, maar dat is natuurlijk weer hartstikke subjectief. De één vindt het normaal dat een dief zijn hand verliest, de ander verkiest een taakstraf.
pi_139550931
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:45 schreef Piye het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat is natuurlijk weer hartstikke subjectief. De één vindt het normaal dat een dief zijn hand verliest, de ander verkiest een taakstraf.
En de een helpt zijn volk niet bij armoede en de ander wel.
  zondag 4 mei 2014 @ 15:48:04 #126
351780 Piye
King of Kush
pi_139550967
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:46 schreef Globali het volgende:

[..]

En de een helpt zijn volk niet bij armoede en de ander wel.
In het ene land is armoede vrijwel non-existent en in het andere niet.
pi_139551007
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:45 schreef Piye het volgende:

[..]

Ga eens naar bijv. Maleisie of West Afrika kijken bij arme moslims. Dan praten we verder. Ik ben niet tegen de mensen zelf. Wel tegen wat het geloof daar brengt. hetzelfde bij moslim Thai uit het zuiden van Thailand trouwens.
pi_139551070
quote:
12s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:48 schreef Piye het volgende:

[..]

In het ene land is armoede vrijwel non-existent en in het andere niet.
Je moet er wel iets voor doen! Rijkdom verdelen kost ook iets. Een ziekte als malaria tropica (de dodelijke variant) is voor 3 euro op te lossen pp. Om de hoek gaan mensen dood terwijl je met iemand uit de regering rustig aan bier zit van 8 euro per glas. En de man wil graag meer hulp uit het westen.
  zondag 4 mei 2014 @ 15:56:08 #129
351780 Piye
King of Kush
pi_139551175
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:49 schreef Globali het volgende:

[..]

Ga eens naar bijv. Maleisie of West Afrika kijken bij arme moslims. Dan praten we verder. Ik ben niet tegen de mensen zelf. Wel tegen wat het geloof daar brengt. hetzelfde bij moslim Thai uit het zuiden van Thailand trouwens.
Ik twijfel eraan dat de islam ze hun armoede heeft gebracht.
pi_139551243
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:56 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik twijfel eraan dat de islam ze hun armoede heeft gebracht.
Het gaat niet over het brengen. Het in stand houden. Nergens werkt de islam als het neerkomt op ontwikkeling en vooruitgang. Een deel van mijn familie komt uit zo'n land en is islamitisch. Die komen verder omdat men lak heeft aan veel islamitische zaken. Maar opa is wel de belangrijkste man in de moskee. Omdat hij geld heeft. Niets meer en niets minder.
  zondag 4 mei 2014 @ 16:04:18 #131
351780 Piye
King of Kush
pi_139551374
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:58 schreef Globali het volgende:

[..]

Het gaat niet over het brengen. Het in stand houden. Nergens werkt de islam als het neerkomt op ontwikkeling en vooruitgang. Een deel van mijn familie komt uit zo'n land en is islamitisch. Die komen verder omdat men lak heeft aan veel islamitische zaken. Maar opa is wel de belangrijkste man in de moskee. Omdat hij geld heeft. Niets meer en niets minder.
Ik geloof best dat zware religiositeit niet bevorderlijk is voor het ontstijgen van armoede.
pi_139551415
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 16:04 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik geloof best dat zware religiositeit niet bevorderlijk is voor het ontstijgen van armoede.
Zijn we dat punt voorbij. Misschien was ik wat te fel ook. Ik denk ook niet al te best over zeer zware christenen trouwens. Die ken ik ook uit Afrika. De bijbel gaan vertalen voor een hele kleine islamitische stam met eigen taal.
pi_139552679
quote:
Waarom islamitisch? Jij had het over gelovigen in het algemeen. Volgens Human Development Index staat Noorwegen op #1 qua ontwikkeling. Volgens CIA World Factbook zijn 92,5% van de Noren gelovigen.
-
pi_139552708
quote:
Ben jij de advocaat van de rapper?
-
pi_139552729
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 16:59 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Waarom islamitisch? Jij had het over gelovigen in het algemeen. Volgens Human Development Index staat Noorwegen op #1 qua ontwikkeling. Volgens CIA World Factbook zijn 92,5% van de Noren gelovigen.
Omdat islamitische landen het minst goed scoren.
  zondag 4 mei 2014 @ 17:01:47 #136
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_139552742
quote:

Niet plausibel. Van iemand die het verschil tussen "me" en "mijn" niet kent verwacht ik ook geen onderscheid in "de" en "die" joden.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_139552782
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:01 schreef Globali het volgende:
Omdat islamitische landen het minst goed scoren.
Selectief aan het shoppen in de statistieken om jouw gelijk te bewijzen? Zo werkt het natuurlijk niet.
-
pi_139552845
quote:
5s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:03 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Selectief aan het shoppen in de statistieken om jouw gelijk te bewijzen? Zo werkt het natuurlijk niet.
Nee. Zo is het feitelijk. Zelfs in niet islamitische landen doen bepaalde moslims moeilijk. Men wil gewoon hun gelijk halen op gebied van geloof ten koste van alles. Neem Thailand. Ik woonde daar enige tijd in een islamitische buurt. Agressief en naar. Ik was in die tijd niet eens bezig met de islam.
pi_139552893
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:05 schreef Globali het volgende:
Nee. Zo is het feitelijk. Zelfs in niet islamitische landen doen bepaalde moslims moeilijk. Men wil gewoon hun gelijk halen op gebied van geloof ten koste van alles. Neem Thailand. Ik woonde daar enige tijd in een islamitische buurt. Agressief en naar. Ik was in die tijd niet eens bezig met de islam.
Ik heb al aangegeven waarom jij ongelijk hebt wat betreft gelovigen in het algemeen, dus niet feitelijk.

In het zuiden van Thailand streven de moslims naar onafhankelijkheid omdat hun oude staat geannexeerd is door Thailand.
-
pi_139552963
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:07 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ik heb al aangegeven waar jij ongelijk hebt wat betreft gelovigen in het algemeen, dus niet feitelijk.

In het zuiden van Thailand streven de moslims naar onafhankelijkheid omdat hun oude staat geannexeerd is door Thailand.
Of ik zit feitelijk fout of niet.

Waar wil men dan ineens bij gaan horen? Maleisië? Sommige dingen moet je maar gewoon accepteren op een gegeven ogenblik. Zeker als je alle kansen krijgt van een land. De oplossing is in elk geval nooit agressie.
pi_139553016
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:10 schreef Globali het volgende:
Waar wil men dan ineens bij gaan horen? Maleisië? Sommige dingen moet je maar gewoon accepteren op een gegeven ogenblik. Zeker als je alle kansen krijgt van een land. De oplossing is in elk geval nooit agressie.
Ik denk een onafhankelijke staat net als in het verleden.

Nederland heeft een 80-jarige oorlog gevochten tegen Spanje. Gewoon niet agressief doen en accepteer maar dat jij een Spanjaard bent. Zeker als je alle kansen krijgt van een land. De oplossing is in elk geval nooit agressie.
-
pi_139553063
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:12 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ik denk een onafhankelijke staat net als in het verleden.

Nederland heeft een 80-jarige oorlog gevochten tegen Spanje. Gewoon niet agressief doen en accepteer maar dat jij een Spanjaard bent. Zeker als je alle kansen krijgt van een land. De oplossing is in elk geval nooit agressie.
Dat kan niet. Financieel al niet. Waarom doet men zo moeilijk? Thai doen helemaal niet zo moeilijk over Islam. Wat is dan het probleem?

Men zoekt een probleem.
pi_139553082
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:14 schreef Globali het volgende:
Dat kan niet. Financieel al niet. Waarom doet men zo moeilijk? Thai doen helemaal niet zo moeilijk over Islam. Wat is dan het probleem?

Men zoekt een probleem.
Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Als zij willen strijden voor hun eigen zaak, laat ze dan. Of zoek je problemen?
-
pi_139553116
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:15 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Als zij willen strijden voor hun eigen zaak, laat ze dan. Of zoek je problemen?
Ik woonde daar vele jaren en mijn ex is een Thai. Waar bemoei jij je mee? Of ben je een Thaise moslim?
pi_139553155
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:16 schreef Globali het volgende:
Ik woonde daar vele jaren en mijn ex is een Thai. Waar bemoei jij je mee? Of ben je een Thaise moslim?
En dat maakt jou een expert? Dacht het niet. Je had ongelijk wat betreft gelovigen in het algemeen, en ook wat betreft de moslims in het zuiden van Thailand.
-
pi_139553208
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:18 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

En dat maakt jou een expert? Dacht het niet. Je had ongelijk wat betreft gelovigen in het algemeen, en ook wat betreft de moslims in het zuiden van Thailand.
Ik zeg nergens dat ik een expert ben. Jij vraagt mij waar ik mij mee bemoei. Welke connectie heb jij met dat land dan? En waar heb ik ongelijk over gelovigen in het algemeen?
pi_139553260
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:19 schreef Globali het volgende:
Welke connectie heb jij met dat land dan?
Geen connectie, maar jij lult slap over de moslims in Thailand, en ik reageer op je onzin.

quote:
En waar heb ik ongelijk over gelovigen in het algemeen?
Scroll naar boven en lees het maar.

@Piye: Brunei (sinds kort Sharia ingevoerd) staat hoger op de lijst van meest ontwikkelde landen dan Qatar.
-
pi_139553382
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:21 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Geen connectie, maar jij lult slap over de moslims in Thailand, en ik reageer op je onzin.

[..]

Scroll naar boven en lees het maar.

@Piye: Brunei (sinds kort Sharia ingevoerd) staat hoger op de lijst van meest ontwikkelde landen dan Qatar.
Ik praat er niet slap over. Zo is het. Men kan niet zelfstandig verder. Men wil niets. En men is agressief. Dat herken ik zelfs uit de tijd dat de islam mij erg weinig zei.

Ik vind dat je heel rustig en zelf je godsdienst moet beleven. Op welke manier dan ook. Een van de meest indrukwekkende vrouwen in mijn leven is een zwarte moslima die woont in Afrika. Haar geloof maakt mij niets uit.
pi_139553440
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:26 schreef Globali het volgende:
Ik praat er niet slap over. Zo is het. Men kan niet zelfstandig verder. Men wil niets. En men is agressief. Dat herken ik zelfs uit de tijd dat de islam mij erg weinig zei.
Waarom niet? Er zijn landen met maar een paar duizend inwoners. Het is heel goed mogelijk om onafhankelijk verder te gaan.

Zonder de islam waren ze niet agressief? Er zijn geen niet-moslims die agressief zijn? Dom gelul.

quote:
Ik vind dat je heel rustig en zelf je godsdienst moet beleven. Op welke manier dan ook. Een van de meest indrukwekkende vrouwen in mijn leven is een zwarte moslima die woont in Afrika. Haar geloof maakt mij niets uit.
Boeiend.
-
pi_139553482
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:28 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Waarom niet? Er zijn landen met maar een paar duizend inwoners. Het is heel goed mogelijk om onafhankelijk verder te gaan.

Zonder de islam waren ze niet agressief? Er zijn geen niet-moslims die agressief zijn? Dom gelul.

[..]

Boeiend.
Ja. Moslims zijn vaak agressief. Daar ook. Dat is echt mijn ervaring. En veel moslims niet. In Thailand kreeg men alle kansen.
pi_139553544
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:29 schreef Globali het volgende:
Moslims zijn vaak agressief. En veel moslims niet.
Jaja.
pi_139553581
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:29 schreef Globali het volgende:
Ja. Moslims zijn vaak agressief. Daar ook. Dat is echt mijn ervaring.
Oke :') gelukkig zijn er genoeg mensen die andere ervaringen hebben. Jouw ervaring kun je niet generaliseren naar de hele groep.

quote:
In Thailand kreeg men alle kansen.
Ook dit neem ik niet zomaar van jou aan en moet ik eerst onderzoeken. Maar als hun strijd om land gaat dat van hen is geannexeerd, dan is wat jij zegt sowieso irrelevant.
-
pi_139553590
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jaja.
Zo is het toch echt. Want het is niet zwart wit. Maar waar komen erg veel problemen vandaan?
pi_139553614
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:33 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Oke :') gelukkig zijn er genoeg mensen die andere ervaringen hebben. Jouw ervaring kun je niet generaliseren naar de hele groep.

[..]

Ook dit neem ik niet zomaar van jou aan en moet ik eerst onderzoeken. Maar als hun strijd om land gaat dat van hen is geannexeerd, dan is wat jij zegt sowieso irrelevant.
Vooral gaan onderzoeken. Daar zijn moslims erg goed in.
pi_139553632
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:34 schreef Globali het volgende:
Vooral gaan onderzoeken. Daar zijn moslims erg goed in.
Tja, ik leg je op een logische manier uit waarom jij ongelijk had, maar je bent niet voor rede vatbaar.

-
pi_139553642
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:35 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Tja, ik leg je op een logische manier uit waarom jij ongelijk had, maar je bent niet voor rede vatbaar.

Je legt niets uit volgens mij. Of herhaal het en zet mij voor aap.
pi_139553667
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:36 schreef Globali het volgende:

Je legt niets uit volgens mij. Of herhaal het en zet mij voor aap.
Het mooie aan een forum is dat ik het niet hoef te herhalen aangezien je ook gewoon naar boven kunt scrollen en het kunt teruglezen. Ik laat het oordeel aan de lurkers over.
-
pi_139553693
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:34 schreef Globali het volgende:

[..]

Zo is het toch echt.
In jouw beleving op z'n best, ja.

quote:
Want het is niet zwart wit.
Precies.

quote:
Maar waar komen erg veel problemen vandaan?
Ik denk vooral uit ongelijkheid.
pi_139553769
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

In jouw beleving op z'n best, ja.

[..]

Precies.

[..]

Ik denk vooral uit ongelijkheid.
Dat laatste. Dan je maar opblazen en onschuldige mensen doden? Werkt het? Voor jou? In Thailand is en was dat niet nodig. De enige groep waar Boeddhisten daar niet mee om kunnen gaan zijn bepaalde moslims. Hoe kan dat ook daar zelfs een probleem zijn?
pi_139553811
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef Globali het volgende:
Dat laatste. Dan je maar opblazen en onschuldige mensen doden? Werkt het? Voor jou? In Thailand is en was dat niet nodig. De enige groep waar Boeddhisten daar niet mee om kunnen gaan zijn bepaalde moslims. Hoe kan dat ook daar zelfs een probleem zijn?
Welk punt wil je nou precies maken?
pi_139553884
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welk punt wil je nou precies maken?
Dat er wel degelijk te vaak iets misgaat bij moslims. Dat geeft die moslima vriendin van mij ook gewoon toe.
pi_139553922
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:46 schreef Globali het volgende:

[..]

Dat er wel degelijk te vaak iets misgaat bij moslims.
Oké man.
pi_139553968
Globali wil zeggen dat moslims niet alleen hier maar zelfs in Thailand een probleem vormen want in Thailand worden ze zeer goed behandeld door de vredelievende boeddhisten, maar zelfs daar vormen de moslims een probleem.

Globali had niet verwacht dat ik door zijn nonsens heen kon prikken en op de hoogte was van het feit dat een deel van de moslims in Thailand voor onafhankelijkheid strijden omdat hun land in het verleden geannexeerd is door de vredelievende boeddhisten (dat is heus geen agressie, het annexeren van andermans land staat gelijk aan het verspreiden van liefde en vrede, aldus Globali).
-
pi_139553988
quote:
10s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oké man.
Maar het toegeven dat er statistisch werkelijk wat te vaak iets misgaat bij moslims....gaat te ver. Iedere niet moslim ziet het. Normale kritische moslims ook.
pi_139554024
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:50 schreef Globali het volgende:

[..]

Maar het toegeven dat er statistisch werkelijk wat te vaak iets misgaat bij moslims....gaat te ver. Iedere niet moslim ziet het. Normale kritische moslims ook.
Ik heb vooralsnog alleen statistieken gezien die het tegendeel van je claims bewijzen.
pi_139554047
quote:
10s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:49 schreef Charismatisch het volgende:
Globali wil zeggen dat moslims niet alleen hier maar zelfs in Thailand een probleem vormen want in Thailand worden ze zeer goed behandeld door de vredelievende boeddhisten, maar zelfs daar vormen de moslims een probleem.

Globali had niet verwacht dat ik door zijn nonsens heen kon prikken en op de hoogte was van het feit dat een deel van de moslims in Thailand voor onafhankelijkheid strijden omdat hun land in het verleden geannexeerd is door de vredelievende boeddhisten (dat is heus geen agressie, het annexeren van andermans land staat gelijk aan het verspreiden van liefde en vrede, aldus Globali).
Globali woonde daar en jij niet. En men wil best normaal samenleven met moslims. Dat zit in de natuur daar. Men wil als moslims zelf niet. Geef dat puntje aan moslims. Dan sterft men van armoede.
pi_139554062
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik heb vooralsnog alleen statistieken gezien die het tegendeel van je claims bewijzen.
Dan moet je misschien wat meer het nieuws volgen.
pi_139554083
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:52 schreef Globali het volgende:
Globali woonde daar en jij niet.
En er zijn genoeg toeristen die meer van Nederland hebben gezien dan Nederlanders die al decennialang in Nederland wonen. Je punt is?

quote:
En men wil best normaal samenleven met moslims. Dat zit in de natuur daar. Men wil als moslims zelf niet. Geef dat puntje aan moslims. Dan sterft men van armoede.
Zijn ze bereid om een referendum te houden over de onafhankelijkheid van het islamitische zuiden van Thailand?
-
pi_139554119
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:54 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

En er zijn genoeg toeristen die meer van Nederland hebben gezien dan Nederlanders die al decennialang in Nederland wonen. Je punt is?

[..]

Zijn ze bereid om een referendum te houden over de onafhankelijkheid van het islamitische zuiden van Thailand?
Dat ik er woonde en jij niet.

Lijkt mij niet. Van mij mag men het doen. Dan verliest men als moslims. Is het dan over?
pi_139554155
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:55 schreef Globali het volgende:
Dat ik er woonde en jij niet.
Je hebt eerder in het topic al toegegeven dat dit jou geen expert maakt. Waarom herhaal je dit punt? Last van alzheimer?

quote:
Lijkt mij niet. Van mij mag men het doen. Dan verliest men als moslims. Is het dan over?
"Lijkt mij niet" :') Van jou mag het, van "de boeddhisten" vast niet. Waar twee vechten, hebben twee schuld.
-
pi_139554240
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:57 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Je hebt eerder in het topic al toegegeven dat dit jou geen expert maakt. Waarom herhaal je dit punt? Last van alzheimer?

[..]

"Lijkt mij niet" :') Grote kans dat je weer slap lult. Van jou mag het, van "de boeddhisten" vast niet.
Ik woonde er. Jij niet. Ik heb familie daar. jij niet. Nergens zeg ik dat ik de expert ben. Ik weet wel meer dan veel anderen.

Ja. Bijna alles kan daar. Thaise Boeddhisten zijn zeer relaxed. Ik kan mij niet herinneren dat iemand mij ooit heeft gevraagd of ik gelovig was. Dat speelt niet. Moslims maken daar wel een probleem van.
pi_139554249
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:53 schreef Globali het volgende:

[..]

Dan moet je misschien wat meer het nieuws volgen.
Als je je wereldbeeld op het nieuws baseert snap ik dat je er wat verwrongen ideeën op nahoudt.
pi_139554326
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je je wereldbeeld op het nieuws baseert snap ik dat je er wat verwrongen ideeën op nahoudt.
Ik baseer het op dingen die ik werkelijk zie en zag.
pi_139554394
Maar we gaan nu te ver off. Ik val nu aan. Niet direct de bedoeling. Ik heb mensen waar ik om geef die moslim zijn. Die verdedig ik ook.
pi_139554412
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:03 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik baseer het op dingen die ik werkelijk zie en zag.
Je hebt in Thailand boze moslims gezien dus nu zijn moslims vaak boos?
pi_139554448
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:00 schreef Globali het volgende:
Ik woonde er. Jij niet. Ik heb familie daar. jij niet. Nergens zeg ik dat ik de expert ben. Ik weet wel meer dan veel anderen.
Je hoeft er niet te wonen om iets over dat gebied te weten. Ik ben op de hoogte van het conflict in het zuiden van dat land, dus zoals Xa1pt je eerder vroeg, wat is je punt door naar Thailand te wijzen? Want het is duidelijk niet waar dat de boeddhisten de moslims helemaal niets hebben aangedaan in dat gebied en dat ze totaal geen redenen hebben om boos te zijn.

quote:
Ja. Bijna alles kan daar. Thaise Boeddhisten zijn zeer relaxed.
Alles behalve een referendum (enige manier om het conflict zonder geweld op te lossen). De boeddhisten zijn toch vredelievend, maar hun regering duidelijk niet als ze geen referendum willen houden.

quote:
Ik kan mij niet herinneren dat iemand mij ooit heeft gevraagd of ik gelovig was. Dat speelt niet. Moslims maken daar wel een probleem van.
Wel vreemd aangezien er dit soort verzen in de Koran te vinden zijn: "For you is your religion, and for me is my religion" & "There shall be no compulsion in [acceptance of] the religion".
-
pi_139554523
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:07 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Je hoeft er niet te wonen om iets over dat gebied te weten. Ik ben op de hoogte van het conflict in het zuiden van dat land, dus zoals Xa1pt je eerder vroeg, wat is je punt door naar Thailand te wijzen? Want het is duidelijk niet waar dat de boeddhisten de moslims helemaal niets hebben aangedaan in dat gebied en dat ze totaal geen redenen hebben om boos te zijn.

[..]

Alles behalve een referendum (enige manier om het conflict zonder geweld op te lossen). De boeddhisten zijn toch vredelievend, maar hun regering duidelijk niet als ze geen referendum willen houden.

[..]

Wel vreemd aangezien er dit soort versen in de Koran te vinden zijn: "For you is your religion, and for me is my religion"& There shall be no compulsion in [acceptance of] the religion.
Er gebeuren gewoon dingen. Ook met land inpikken. Je kent het gebied? Wat zou natuurlijk zijn denk je zelf?

Een referendum verliest men als moslims. Men maakt een zeer klein deel uit van de bevolking.
pi_139554542
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:07 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wel vreemd aangezien er dit soort verzen in de Koran te vinden zijn: "For you is your religion, and for me is my religion" & "There shall be no compulsion in [acceptance of] the religion".
Dat laatste. Heel vreemd. Maar ik ken het niet van Boeddhisten in elk geval.
pi_139554568
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:10 schreef Globali het volgende:
Er gebeuren gewoon dingen. Ook met land inpikken. Je kent het gebied? Wat zou natuurlijk zijn denk je zelf?

Een referendum verliest men als moslims. Men maakt een zeer klein deel uit van de bevolking.
Land inpikken kan tot agressieve moslims leiden. Waarom verbaasd doen?

Referendum houd je natuurlijk in de islamitische provincies van Thailand waar de moslims in de meerderheid zijn, net als in de Krim.
-
pi_139554631
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:12 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Land inpikken kan tot agressieve moslims leiden. Waarom verbaasd doen?

Referendum houd je natuurlijk in de islamitische provincies van Thailand waar de moslims in de meerderheid zijn, net als in de Krim.
Dat je gewoon moet gaan inzien dat het op heel natuurlijke manier bij een ander land hoort en die mensen niets tegen je hebben.

Ja. Laten we ook in pvv gebieden een stemming houden.
pi_139554690
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:14 schreef Globali het volgende:
Dat je gewoon moet gaan inzien dat het op heel natuurlijke manier bij een ander land hoort en die mensen niets tegen je hebben.
"Op heel natuurlijke manier bij een ander land hoort" = annexatie? :')

quote:
Ja. Laten we ook in pvv gebieden een stemming houden.
Je wilt van de moslims weten of ze bij de boeddhistische meerderheid willen horen of onafhankelijkheid willen. Dus het is heel logisch om een referendum in de islamitische provincies van Thailand te houden.
-
pi_139554738
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:16 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

"Op heel natuurlijke manier bij een ander land hoort" = annexatie? :')

[..]

Je wilt van de moslims weten of ze bij de boeddhistische meerderheid willen horen of onafhankelijkheid willen. Dus het is heel logisch om een referendum in de islamitische provincies van Thailand te houden.
Nee. Het hoort duidelijk bij Thailand.

Natuurlijk gaat men als moslims niet voor stemmen. Je gaat toch niet alleen de groep waar het over gaat hun mening vragen.
pi_139554753
Straks krijgen we nog Sjaak en Anita stemmingen in dit land.
pi_139554825
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:17 schreef Globali het volgende:
Nee. Het hoort duidelijk bij Thailand.
Niet volgens de geschiedenis en volgens degenen die strijden tegen de Thaise centrale regering.

quote:
Natuurlijk gaat men als moslims niet voor stemmen. Je gaat toch niet alleen de groep waar het over gaat hun mening vragen.
Je vraagt de inwoners van de provincies die zich willen afscheiden van de rest van het land. Moslims en boeddhisten etc. die daar wonen.

quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:18 schreef Globali het volgende:
Straks krijgen we nog Sjaak en Anita stemmingen in dit land.
Ik heb eerlijk gezegd het gevoel dat ik met een Sjonnie aan het discussiëren ben.

Peace out. :W
-
pi_139554943
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:20 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Niet volgens de geschiedenis en volgens degenen die strijden tegen de Thaise centrale regering.

[..]

Je vraagt de inwoners van de provincies die zich willen afscheiden van de rest van het land. Moslims en boeddhisten etc. die daar wonen.

[..]

Ik heb eerlijk gezegd het gevoel dat ik met een Sjonnie aan het discussiëren ben.

Peace out. :W
Vooral blijven strijden. Kijken wat dat gaat opleveren. Zo kan ik ook nog wel oude dingen gaan oplossen binnen de kring van familie.

In dat puntje zijn de meeste mensen moslim. De mensen die er werken niet trouwens. Wat zegt dat dan?

Dat gevoel mag je hebben. Dan zit je er zeer naast.
pi_139555085
Bepaalde mensen moeten gewoon niet hele rare zaken gaan roepen. Daar begon het over. Het lost niets op en komt enorm dom over.
  zondag 4 mei 2014 @ 19:42:32 #187
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_139557947
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 15:00 schreef Ludd het volgende:

[..]

Categorisch tegen zionisten zijn is net zo dom als categorisch tegen Moslims zijn. Bovendien geloof ik niet dat 'ie ze goed van elkaar kan scheiden. Iemand die zijn enemies jaloers wil maken met doekoes heeft toch al weinig van de Koran begrepen, en die zegt hij toch blindelings te geloven.

[ Bericht 14% gewijzigd door TitusPullo op 04-05-2014 19:49:06 ]
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zondag 4 mei 2014 @ 19:58:00 #188
351780 Piye
King of Kush
pi_139558840
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 19:42 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Categorisch tegen zionisten zijn is net zo dom als categorisch tegen Moslims zijn.
Waarom?
  zondag 4 mei 2014 @ 20:10:07 #189
235357 TitusPullo
pi_139559581
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 19:58 schreef Piye het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat het voorstaan van een Joodse staat op zichzelf niet kwalijk is. Aandringen op uitbreiding en verdediging van die staat met illegale middelen is dat wel, evenals discriminatie van minderheden binnen de landsgrenzen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_139559711
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:52 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik vind jouw mening een stuk zorgelijker dan de zijne. Hij zegt niets meer dan dat hij bepaalde anderen stom vindt. Jij wil andersdenkenden het liefste weg hebben.

Zulke zieke gedachten mag je hebben, en zelfs uitdrukken. Je mag er echter niet naar handelen. Zolang hij, of ieder ander, niet over die grens stapt (en daar gaat je vergelijking met WOII) mogen ze zeggen wat ze willen.

Problemen mee? Er zijn genoeg landen waar je niet alles mag zeggen .. misschien daar eens heen gaan ..?
Ik ben er inmiddels aan gewend dat mijn mening "zorgwekkender" is dan die van de haatzaaiers, extremisten en ander tuig waartegen ik ageer. Stel je het gedrag van extremisten aan de kaak, dan ben jij de extremist. Dus wanneer je de ziekelijke mening van een rapper en zijn vrienden aan de kaak stelt, bij je zelf de zondebok. Het doet me niks meer, echt niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2014 20:18:44 ]
  zondag 4 mei 2014 @ 20:13:11 #191
351780 Piye
King of Kush
pi_139559754
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:10 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Omdat het voorstaan van een Joodse staat op zichzelf niet kwalijk is. Aandringen op uitbreiding en verdediging van die staat met illegale middelen is dat wel, evenals discriminatie van minderheden binnen de landsgrenzen.
Dat is jouw mening, ik vind dat joden geen recht hebben op een eigen staat op dat grondgebied. Dus ben ik tegen alle zionisten, niet slechts diegenen die de staat nog verder willen uitbreiden.
  zondag 4 mei 2014 @ 20:15:55 #192
235357 TitusPullo
pi_139559948
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:13 schreef Piye het volgende:

[..]

Dat is jouw mening, ik vind dat joden geen recht hebben op een eigen staat op dat grondgebied. Dus ben ik tegen alle zionisten, niet slechts diegenen die de staat nog verder willen uitbreiden.
Die staat bestaat nu en je kunt de huidige inwoners niet stateloos maken. De Palestijnen moeten een levensvatbare staat krijgen.
pi_139560102
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:10 schreef Xa1pt het volgende:
Terecht.
Jij bent niet meer serieus te nemen.

quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:43 schreef probeer het volgende:

Types als jij en Xa1pt hebben een totaal verknipt wereldbeeld. Jullie ontzien daadwerkelijke daders en gaan lopen inhakken op degenen die tegen die daders en hun gedrag ageren.

Tegen jullie soort stompzinnig geneuzel is geen kruit gewassen, dus dat ga ik ook niet meer doen.

Ik vind het overigens PRIMA met dikke vette hoofdletters om mensen met een ziekelijke mening op basis van die mening uit te sluiten, voor zover ze dat zelf al niet actief doen met hun opstelling en de manier waarop ze zich profileren.

Hoe meer Joden- en homohaters, hoe meer religieus extremisten, hoe meer Marokkanen (of andere nationaliteit) die zich geen Nederlander voelen, besluiten om dit land te verlaten, hoe liever het mij is. w/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2014 20:18:50 ]
  zondag 4 mei 2014 @ 20:22:45 #194
351780 Piye
King of Kush
pi_139560396
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:15 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Die staat bestaat nu en je kunt de huidige inwoners niet stateloos maken. De Palestijnen moeten een levensvatbare staat krijgen.
...en vervolgens de Israëlische staat annexeren. :Y
  zondag 4 mei 2014 @ 20:26:52 #195
235357 TitusPullo
pi_139560708
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:22 schreef Piye het volgende:

[..]

...en vervolgens de Israëlische staat annexeren. :Y
Ja, daar zal de regio van opknappen.
pi_139560709
quote:
15s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
Types als jij en Xa1pt hebben een totaal verknipt wereldbeeld. Jullie ontzien daadwerkelijke daders en gaan lopen inhakken op degenen die tegen die daders en hun gedrag ageren.
Meid toch, stel je niet zo meelijwekkend op. :') Als je alleen zou ageren tegen 'daders' zou er niet zo op je 'ingehakt' worden hoor.
pi_139560736
quote:
15s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Jij bent niet meer serieus te nemen.

[..]

Tegen jullie soort stompzinnig geneuzel is geen kruit gewassen, dus dat ga ik ook niet meer doen.

Ik vind het overigens PRIMA met dikke vette hoofdletters om mensen met een ziekelijke mening op basis van die mening uit te sluiten, voor zover ze dat zelf al niet actief doen met hun opstelling en de manier waarop ze zich profileren.

Hoe meer Joden- en homohaters, hoe meer religieus extremisten, hoe meer Marokkanen (of andere nationaliteit) die zich geen Nederlander voelen, besluiten om dit land te verlaten, hoe liever het mij is. w/
Ik vind de mening van die rapper ook belachelijk, kwetsend en verkeerd. Maar hij mag hem van mij wel hebben, en zelfs ook uiten.

Maar in jouw wereldje, wie gaat er dan beslissen of andermans mening ziekelijk of abject is, en die persoon daarom uitgesloten moet worden? Waar wordt dat op gebaseerd?

En nu kan je inderdaad de 'ow jullie mening is stom dus daar reageer ik niet op' kaart spelen, of je kan gewoon normaal antwoord op mijn vraag geven. Want dat is denk ik een nogal belangrijk aspect wanneer je een 'fouten menings-politie' wilt invoeren.

En als er dan zon clubje is die de meningen van anderen controleert en desgewenst verbiedt .. Zet dat niet juist de deur wagenwijd open voor al die nazi-praktijken waar je het een paar posts eerder nog over had?

Volgens mij moet jij eens een stukje Voltaire gaan lezen.

[ Bericht 5% gewijzigd door probeer op 04-05-2014 20:55:56 ]
  zondag 4 mei 2014 @ 20:47:40 #198
351780 Piye
King of Kush
pi_139562009
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:26 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ja, daar zal de regio van opknappen.
Een constante dreiging van een vijandige staat is ook niet alles.
pi_139562227
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Meid toch, stel je niet zo meelijwekkend op. :') Als je alleen zou ageren tegen 'daders' zou er niet zo op je 'ingehakt' worden hoor.
Die jongen snapt het echt niet. Mensen met een discriminerende of beledigende mening willen uitsluiten. Hoe ironisch is dat.
pi_139562542
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:50 schreef probeer het volgende:

[..]

Die jongen snapt het echt niet. Mensen met een discriminerende of beledigende mening willen uitsluiten. Hoe ironisch is dat.
Tja, Elfletterig is een beetje verworden tot wat-ie zo verafschuwt.
pi_139562713
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tja, Elfletterig is een beetje verworden tot wat-ie zo verafschuwt.
Spijtig ..

En hij zal vast niet meer reageren, jammer want ik had graag van hem vernomen hoe hij die 'mening'-politie vorm wil geven, welke criteria er gehanteerd worden om iemand uit te sluiten op basis van zijn/haar mening en wie deze criteria bepaalt.

Als stap 1 zou bestaan uit het uitzetten van mensen die een ander geen gelijke rechten gunnen, kan ie zichzelf toch mooi de grens over zetten.

Maar dat snapt ie niet.
  zondag 4 mei 2014 @ 21:03:26 #202
117098 Hathor
Effe niet
pi_139562975
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:47 schreef Piye het volgende:

[..]

Een constante dreiging van een vijandige staat is ook niet alles.
Die constante dreiging geldt andersom evengoed.
  zondag 4 mei 2014 @ 21:13:45 #203
351780 Piye
King of Kush
pi_139563580
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 21:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die constante dreiging geldt andersom evengoed.
Dat ontken ik niet.
pi_169058343
Toch een veroordeling

ISMO IN HOGER BEROEP ALSNOG VEROORDEELD VOOR ZIJN UITSPRAKEN IN EENMANS

http://www.puna.nl/2017/0(...)-uitspraken-eenmans/
pi_169060652
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:30 schreef riazop het volgende:
Toch een veroordeling

Hoppa, mooi zo ^O^
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_169061298
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 00:04 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Hoppa, mooi zo ^O^
Yep; nu Hans Teeuwen nog, en we hebben politiek correcte kunst
pi_169061311
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:08 schreef riazop het volgende:

[..]

Yep; nu Hans Teeuwen nog, en we hebben politiek correcte kunst
Beetje zoals in Amerika?
pi_169061327
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:10 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Beetje zoals in Amerika?
In de VS mogen artiesten een stuk verder gaan

Zie Cop Killer van Body Count
pi_169061345
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:13 schreef riazop het volgende:

[..]

In de VS mogen artiesten een stuk verder gaan

Zie Cop Killer van Body Count
Juist niet, zo politiek correct als het maar kan.
Eminem legt het goed uit.

Maar ook op tv is het heel erg seks en drugs zijn eng. Geweld is wel weer OK.
pi_169061356
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:16 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Juist niet, zo politiek correct als het maar kan.

In bv Nieuw Zeeland werd het lied verboden
pi_169061365
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:18 schreef riazop het volgende:

[..]

In bv Nieuw Zeeland werd het lied verboden
Kijk jij eens CNN of buzzfeed?
Dan weetje wat ik bedoel.
pi_169061371
Goed dat die lowlife veroordeeld is. Misschien kan hij beter zijn mening gaan verkondigen op de Gazastrook ofzo.
pi_169061403
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Goed dat die lowlife veroordeeld is. Misschien kan hij beter zijn mening gaan verkondigen op de Gazastrook ofzo.
want afwijkende meningen, dat moeten we niet willen, nietwaar?

En zo komt de muilkorf dichterbij
pi_169061414
In zijn nummer Eenmans kwamen twee passages voor die volgens justitie discriminerend zijn: „Flikkers geef ik geen hand” en „Ik haat die fucking joden nog meer dan de nazi’s.” Het hof vindt dat Ismo zijn vrijheid van artistieke expressie heeft misbruikt om beledigingen te uiten.
pi_169061422
Die jochies hebben geen enkel idee waar ze het over hebben, het gaat gewoon om confrontatie zoeken.
Je moet toch wat als kansloze uit Breda.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2017 01:29:59 ]
pi_169061453
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:29 schreef Stien_Struis het volgende:
Die jochies hebben geen enkel idee waar ze het over hebben, het gaat gewoon om confrontatie zoeken.
Je moet toch wat als kansloze uit Breda.
Want meneer Rutte weet wel wat goed voor ons is, nietwaar?
pi_169061460
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:34 schreef riazop het volgende:

[..]

Want meneer Rutte weet wel wat goed voor ons is, nietwaar?
Da's een bolleboos uit Den Haag.
pi_169061484
pi_169061492
Haat in de teksten van muziek wekt haat op.
Een baantje vinden na mislukte rapcarriere gaat lastig worden met al die filmpjes op internet.
pi_169061493
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:26 schreef riazop het volgende:

[..]

Homo's en joden worden structureel geterroriseerd door onaangepast islamitisch tokkievolk en dat wordt in de hand gewerkt door dat soort teksten.
pi_169061501
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Homo's en joden worden structureel geterroriseerd door onaangepast islamitisch tokkievolk en dat wordt in de hand gewerkt door dat soort teksten.
Dat moet kunnen toch? Het is alleen niet vreemd dat je uitgescheten wordt dan.
pi_169061509
Tokkies is NL familie en dat is ook vee van de richel met stemrecht.
pi_169061569
Breda :')
pi_169061599
Krijg ineens inspiratie voor snoeiharde NL dancehall met kill al de bontkraagjes.
  woensdag 22 februari 2017 @ 02:25:46 #225
28033 Pek
je moet wat
pi_169061738
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Breda :')
Arabische rapper :')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_169061740
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:25 schreef Pek het volgende:

[..]

Arabische rapper :')
Nederlands straattuig met YT account
pi_169061751
Er kruist ook nog een staatsgevaarlijk persoon uit Hilversum rond in een Twingo.
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2017 @ 05:39:59 #228
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_169061878
Ik zag vandaag Buma die een klein allochtoon jochie van een jaar of 7 vroeg wat ie later wilde worden, na even nadenken zei ie, rapper, Ik zag Sybrand denken, alsof we daar nog niet genoeg van hebben. _O-
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_169061881
quote:
6s.gif Op woensdag 22 februari 2017 05:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zag vandaag Buma die een klein allochtoon jochie van een jaar of 7 vroeg wat ie later wilde worden, na even nadenken zei ie, rapper, ik zag Sybrand denken, alsof we daar nog niet genoeg van hebben. _O-
Dat is ook beetje wereldvreemd figuur.
pi_169061909
Gewoon even topics uit 2014 bumpen. :')
  woensdag 22 februari 2017 @ 08:04:25 #231
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169062212
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 06:18 schreef Hathor het volgende:
Riazop is emotioneel omdat z'n Jewtube parel is veroordeeld.
  woensdag 22 februari 2017 @ 08:10:03 #232
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169062245
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:28 schreef riazop het volgende:
In zijn nummer Eenmans kwamen twee passages voor die volgens justitie discriminerend zijn: „Flikkers geef ik geen hand” en „Ik haat die fucking joden nog meer dan de nazi’s.” Het hof vindt dat Ismo zijn vrijheid van artistieke expressie heeft misbruikt om beledigingen te uiten.
En hij zegt gewoon eerlijk wat iedereen met zijn culturele achtergrond denkt, toch?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_169062346
quote:
9s.gif Op woensdag 22 februari 2017 08:10 schreef Perrin het volgende:

[..]

En hij zegt gewoon eerlijk wat iedereen met zijn culturele achtergrond denkt, toch?
Gelukkig stem jij Klaver.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_169062348
Moet hij weten.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 22 februari 2017 @ 08:57:29 #235
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169062692
De toekomst van Nederland ziet er zeer rooskleurig uit.
Fade to Black
  woensdag 22 februari 2017 @ 09:20:28 #236
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_169063065
Mohammed, was dit in 2014 gebeurt? Het voelt alsof het gisteren is gebeurt.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_169063834
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:30 schreef riazop het volgende:
Toch een veroordeling

Hey tof dat je nieuws deelt waarvan ik je op de hoogte bracht. Uiteraard blijft jouw mening over dit figuur achterwege, want ja, het ging jou toch om de stats van youtube?
Hey maar deze post gaat niet over statistieken.
Maar goed, hierna zal je wel weer met een voorspellende nietszeggende reactie komen :O
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169064173
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:26 schreef riazop het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:28 schreef riazop het volgende:
Nou, mooi toch. Goed dat het Hof gesproken heeft.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_169065379
pi_169065390
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 06:18 schreef Hathor het volgende:
Dat doet de rechter he
  woensdag 22 februari 2017 @ 11:46:00 #241
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169065414
quote:
Iedereen die joden en flikkers net zoveel haat, RT!!!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_169068133
Ja hoor, riazop is weer kritiekloos screenshots en videoclips van Twitter en YouTube aan het plaatsen. Net zoals -ie heel MUZ onder spamt, gaat -ie hier nu ook lekker tekeer... :')

quote:
Eens een keertje afstand nemen van zo'n dubieus figuur, dat moeten we niet willen, nietwaar? Altijd maar weer dezelfde, dodelijk vermoeiende, kritiekloze lofzang.
pi_169068251
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:44 schreef riazop het volgende:

[..]

Dat doet de rechter he
Oh ja? Ik wist niet dat de rechter hier op fok zat
pi_169068286
quote:
Je zou bijna hopen dat Wilders even tweet dat ie maar lekker moet oprotten.
Dit soort homo- en jodenhatende figuren heeft niemand wat aan.

Waarom staan jouw instellingen eigenlijk op Duits riazop?
pi_169068318
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ja hoor, riazop is weer kritiekloos screenshots en videoclips van Twitter en YouTube aan het plaatsen. Net zoals -ie heel MUZ onder spamt, gaat -ie hier nu ook lekker tekeer... :')

[..]

Eens een keertje afstand nemen van zo'n dubieus figuur, dat moeten we niet willen, nietwaar? Altijd maar weer dezelfde, dodelijk vermoeiende, kritiekloze lofzang.
Het valt dan ook niet onder een "afwijkende mening" het valt gewoon onder haatzaaien. En dat voor iemand die als doelgroep een beinvloedbare groep tieners en jongeren heeft, is dat zeer kwalijk.
pi_169068319
Geen racisme!
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_169068377
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:10 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Het valt dan ook niet onder een "afwijkende mening" het valt gewoon onder haatzaaien. En dat voor iemand die als doelgroep een beinvloedbare groep tieners en jongeren heeft, is dat zeer kwalijk.
Het barst van de rappers die tieners een compleet verknipt wereldbeeld bijbrengen.
pi_169068406
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het barst van de rappers die tieners een compleet verknipt wereldbeeld bijbrengen.
Dat sowieso. Net als sommige vloggers. Andermans bezittingen vernielen voor de youtube clicks... :')
pi_169068419
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:15 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Dat sowieso. Net als sommige vloggers. Andermans bezittingen vernielen voor de youtube clicks... :')
Soms zijn het net mensen.
wooblabalurg
pi_169079273
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:10 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Het valt dan ook niet onder een "afwijkende mening" het valt gewoon onder haatzaaien.
Zeggen ze over Geertje ook
pi_169079281
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:06 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Oh ja? Ik wist niet dat de rechter hier op fok zat
Hij doet een nieuwe uitspraak zodat we het er weer over moeten hebben
pi_169079420
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:49 schreef riazop het volgende:

[..]

Hij doet een nieuwe uitspraak zodat we het er weer over moeten hebben
Oh? Jij hebt het er anders verdacht weinig over. Je spamt alleen die ismo zn rommel. Inhoudelijk zeg je bar weinig.
pi_169079461
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:49 schreef riazop het volgende:

[..]

Zeggen ze over Geertje ook
En die moest toch ook voor de rechter komen?

:W
pi_169079528
#freeismo
pi_169081101
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:57 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

En die moest toch ook voor de rechter komen?

Dat vind je ook terecht?

muilkorven maar?
pi_169081575
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 23:10 schreef riazop het volgende:

[..]

Dat vind je ook terecht?

muilkorven maar?
Haatzaaien is geen vrijheid van meningsuiting meer. Dus ja, dat mag wel bestraft worden ja. En gelukkig hebben wij daar het Nederlands recht voor die daar over oordeelt.
pi_169093172
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 23:27 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Haatzaaien is geen vrijheid van meningsuiting meer. Dus ja, dat mag wel bestraft worden ja. En gelukkig hebben wij daar het Nederlands recht voor die daar over oordeelt.
Dus je wilt én Wilders én rappers muilkorven.

Leuk soort samenleving krijgen we dan
pi_169093385
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 15:44 schreef riazop het volgende:

[..]

Dus je wilt én Wilders én rappers muilkorven.

Leuk soort samenleving krijgen we dan
Dat zeg ik niet. Ik maak een verschil tussen vrijheid van meningsuiting en haatzaaien. Waar dat verschil ligt, daar zullen rechters over moeten oordelen. Iets wat heel normaal is in dit land, waar men gewoon een normale rechtsstaat heeft.

Het feit dat jij het onderscheid niet kan maken, geeft misschien wel de hele kern van het probleem aan bij mensen zoals een Ismo.
pi_169093460
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 15:53 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik maak een verschil tussen vrijheid van meningsuiting en haatzaaien. Waar dat verschil ligt, daar zullen rechters over moeten oordelen.
en deze draad is er nu net voor bedoeld dat je dat ZELF mag beoordelen
pi_169094050
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 15:56 schreef riazop het volgende:

[..]

en deze draad is er nu net voor bedoeld dat je dat ZELF mag beoordelen
_O-
Oh is dat het. Men heeft lak aan onze wetgeving. Ja, dat verklaart wel een hoop.
pi_169096949
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 16:25 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

. Men heeft lak aan onze wetgeving.
in die wet schijnt te staan dat er vrijheid van meningsuiting is. Of geldt dat alleen voor de open deuren van Buma?
pi_169097075
Wat een vrome gelovige. Fijn dat hij zoveel steun heeft aan zijn religie en er zoveel hoop op doekoe, bitches en dode joden en homo's aan ontleent.

Rap haalt zoveel mooie dingen uit mensen. Islam ook. Combineer die twee en je hebt met een absolute maatschappijtopper te pakken.
pi_169098365
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 18:26 schreef riazop het volgende:

[..]

in die wet schijnt te staan dat er vrijheid van meningsuiting is. Of geldt dat alleen voor de open deuren van Buma?
Ben je nou zo dom of doe je alsof? Er is een verschil tussen vrijheid van meningsuiting en haatzaaien. Het liedje van deze kansenparel zit dus volgens de letter van de wet in het laatste. En dat mag niet.

Deal with it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')