abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139553544
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:29 schreef Globali het volgende:
Moslims zijn vaak agressief. En veel moslims niet.
Jaja.
pi_139553581
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:29 schreef Globali het volgende:
Ja. Moslims zijn vaak agressief. Daar ook. Dat is echt mijn ervaring.
Oke :') gelukkig zijn er genoeg mensen die andere ervaringen hebben. Jouw ervaring kun je niet generaliseren naar de hele groep.

quote:
In Thailand kreeg men alle kansen.
Ook dit neem ik niet zomaar van jou aan en moet ik eerst onderzoeken. Maar als hun strijd om land gaat dat van hen is geannexeerd, dan is wat jij zegt sowieso irrelevant.
-
pi_139553590
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jaja.
Zo is het toch echt. Want het is niet zwart wit. Maar waar komen erg veel problemen vandaan?
pi_139553614
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:33 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Oke :') gelukkig zijn er genoeg mensen die andere ervaringen hebben. Jouw ervaring kun je niet generaliseren naar de hele groep.

[..]

Ook dit neem ik niet zomaar van jou aan en moet ik eerst onderzoeken. Maar als hun strijd om land gaat dat van hen is geannexeerd, dan is wat jij zegt sowieso irrelevant.
Vooral gaan onderzoeken. Daar zijn moslims erg goed in.
pi_139553632
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:34 schreef Globali het volgende:
Vooral gaan onderzoeken. Daar zijn moslims erg goed in.
Tja, ik leg je op een logische manier uit waarom jij ongelijk had, maar je bent niet voor rede vatbaar.

:')
-
pi_139553642
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:35 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Tja, ik leg je op een logische manier uit waarom jij ongelijk had, maar je bent niet voor rede vatbaar.

:')
Je legt niets uit volgens mij. Of herhaal het en zet mij voor aap.
pi_139553667
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:36 schreef Globali het volgende:

Je legt niets uit volgens mij. Of herhaal het en zet mij voor aap.
Het mooie aan een forum is dat ik het niet hoef te herhalen aangezien je ook gewoon naar boven kunt scrollen en het kunt teruglezen. Ik laat het oordeel aan de lurkers over.
-
pi_139553693
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:34 schreef Globali het volgende:

[..]

Zo is het toch echt.
In jouw beleving op z'n best, ja.

quote:
Want het is niet zwart wit.
Precies.

quote:
Maar waar komen erg veel problemen vandaan?
Ik denk vooral uit ongelijkheid.
pi_139553769
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

In jouw beleving op z'n best, ja.

[..]

Precies.

[..]

Ik denk vooral uit ongelijkheid.
Dat laatste. Dan je maar opblazen en onschuldige mensen doden? Werkt het? Voor jou? In Thailand is en was dat niet nodig. De enige groep waar Boeddhisten daar niet mee om kunnen gaan zijn bepaalde moslims. Hoe kan dat ook daar zelfs een probleem zijn?
pi_139553811
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef Globali het volgende:
Dat laatste. Dan je maar opblazen en onschuldige mensen doden? Werkt het? Voor jou? In Thailand is en was dat niet nodig. De enige groep waar Boeddhisten daar niet mee om kunnen gaan zijn bepaalde moslims. Hoe kan dat ook daar zelfs een probleem zijn?
Welk punt wil je nou precies maken?
pi_139553884
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welk punt wil je nou precies maken?
Dat er wel degelijk te vaak iets misgaat bij moslims. Dat geeft die moslima vriendin van mij ook gewoon toe.
pi_139553922
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:46 schreef Globali het volgende:

[..]

Dat er wel degelijk te vaak iets misgaat bij moslims.
Oké man.
pi_139553968
Globali wil zeggen dat moslims niet alleen hier maar zelfs in Thailand een probleem vormen want in Thailand worden ze zeer goed behandeld door de vredelievende boeddhisten, maar zelfs daar vormen de moslims een probleem.

Globali had niet verwacht dat ik door zijn nonsens heen kon prikken en op de hoogte was van het feit dat een deel van de moslims in Thailand voor onafhankelijkheid strijden omdat hun land in het verleden geannexeerd is door de vredelievende boeddhisten (dat is heus geen agressie, het annexeren van andermans land staat gelijk aan het verspreiden van liefde en vrede, aldus Globali).
-
pi_139553988
quote:
10s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oké man.
Maar het toegeven dat er statistisch werkelijk wat te vaak iets misgaat bij moslims....gaat te ver. Iedere niet moslim ziet het. Normale kritische moslims ook.
pi_139554024
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:50 schreef Globali het volgende:

[..]

Maar het toegeven dat er statistisch werkelijk wat te vaak iets misgaat bij moslims....gaat te ver. Iedere niet moslim ziet het. Normale kritische moslims ook.
Ik heb vooralsnog alleen statistieken gezien die het tegendeel van je claims bewijzen.
pi_139554047
quote:
10s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:49 schreef Charismatisch het volgende:
Globali wil zeggen dat moslims niet alleen hier maar zelfs in Thailand een probleem vormen want in Thailand worden ze zeer goed behandeld door de vredelievende boeddhisten, maar zelfs daar vormen de moslims een probleem.

Globali had niet verwacht dat ik door zijn nonsens heen kon prikken en op de hoogte was van het feit dat een deel van de moslims in Thailand voor onafhankelijkheid strijden omdat hun land in het verleden geannexeerd is door de vredelievende boeddhisten (dat is heus geen agressie, het annexeren van andermans land staat gelijk aan het verspreiden van liefde en vrede, aldus Globali).
Globali woonde daar en jij niet. En men wil best normaal samenleven met moslims. Dat zit in de natuur daar. Men wil als moslims zelf niet. Geef dat puntje aan moslims. Dan sterft men van armoede.
pi_139554062
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik heb vooralsnog alleen statistieken gezien die het tegendeel van je claims bewijzen.
Dan moet je misschien wat meer het nieuws volgen.
pi_139554083
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:52 schreef Globali het volgende:
Globali woonde daar en jij niet.
En er zijn genoeg toeristen die meer van Nederland hebben gezien dan Nederlanders die al decennialang in Nederland wonen. Je punt is?

quote:
En men wil best normaal samenleven met moslims. Dat zit in de natuur daar. Men wil als moslims zelf niet. Geef dat puntje aan moslims. Dan sterft men van armoede.
Zijn ze bereid om een referendum te houden over de onafhankelijkheid van het islamitische zuiden van Thailand?
-
pi_139554119
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:54 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

En er zijn genoeg toeristen die meer van Nederland hebben gezien dan Nederlanders die al decennialang in Nederland wonen. Je punt is?

[..]

Zijn ze bereid om een referendum te houden over de onafhankelijkheid van het islamitische zuiden van Thailand?
Dat ik er woonde en jij niet.

Lijkt mij niet. Van mij mag men het doen. Dan verliest men als moslims. Is het dan over?
pi_139554155
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:55 schreef Globali het volgende:
Dat ik er woonde en jij niet.
Je hebt eerder in het topic al toegegeven dat dit jou geen expert maakt. Waarom herhaal je dit punt? Last van alzheimer?

quote:
Lijkt mij niet. Van mij mag men het doen. Dan verliest men als moslims. Is het dan over?
"Lijkt mij niet" :') Van jou mag het, van "de boeddhisten" vast niet. Waar twee vechten, hebben twee schuld.
-
pi_139554240
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:57 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Je hebt eerder in het topic al toegegeven dat dit jou geen expert maakt. Waarom herhaal je dit punt? Last van alzheimer?

[..]

"Lijkt mij niet" :') Grote kans dat je weer slap lult. Van jou mag het, van "de boeddhisten" vast niet.
Ik woonde er. Jij niet. Ik heb familie daar. jij niet. Nergens zeg ik dat ik de expert ben. Ik weet wel meer dan veel anderen.

Ja. Bijna alles kan daar. Thaise Boeddhisten zijn zeer relaxed. Ik kan mij niet herinneren dat iemand mij ooit heeft gevraagd of ik gelovig was. Dat speelt niet. Moslims maken daar wel een probleem van.
pi_139554249
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:53 schreef Globali het volgende:

[..]

Dan moet je misschien wat meer het nieuws volgen.
Als je je wereldbeeld op het nieuws baseert snap ik dat je er wat verwrongen ideeën op nahoudt.
pi_139554326
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je je wereldbeeld op het nieuws baseert snap ik dat je er wat verwrongen ideeën op nahoudt.
Ik baseer het op dingen die ik werkelijk zie en zag.
pi_139554394
Maar we gaan nu te ver off. Ik val nu aan. Niet direct de bedoeling. Ik heb mensen waar ik om geef die moslim zijn. Die verdedig ik ook.
pi_139554412
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:03 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik baseer het op dingen die ik werkelijk zie en zag.
Je hebt in Thailand boze moslims gezien dus nu zijn moslims vaak boos?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')