abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139553544
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:29 schreef Globali het volgende:
Moslims zijn vaak agressief. En veel moslims niet.
Jaja.
pi_139553581
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:29 schreef Globali het volgende:
Ja. Moslims zijn vaak agressief. Daar ook. Dat is echt mijn ervaring.
Oke :') gelukkig zijn er genoeg mensen die andere ervaringen hebben. Jouw ervaring kun je niet generaliseren naar de hele groep.

quote:
In Thailand kreeg men alle kansen.
Ook dit neem ik niet zomaar van jou aan en moet ik eerst onderzoeken. Maar als hun strijd om land gaat dat van hen is geannexeerd, dan is wat jij zegt sowieso irrelevant.
-
pi_139553590
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jaja.
Zo is het toch echt. Want het is niet zwart wit. Maar waar komen erg veel problemen vandaan?
pi_139553614
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:33 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Oke :') gelukkig zijn er genoeg mensen die andere ervaringen hebben. Jouw ervaring kun je niet generaliseren naar de hele groep.

[..]

Ook dit neem ik niet zomaar van jou aan en moet ik eerst onderzoeken. Maar als hun strijd om land gaat dat van hen is geannexeerd, dan is wat jij zegt sowieso irrelevant.
Vooral gaan onderzoeken. Daar zijn moslims erg goed in.
pi_139553632
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:34 schreef Globali het volgende:
Vooral gaan onderzoeken. Daar zijn moslims erg goed in.
Tja, ik leg je op een logische manier uit waarom jij ongelijk had, maar je bent niet voor rede vatbaar.

:')
-
pi_139553642
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:35 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Tja, ik leg je op een logische manier uit waarom jij ongelijk had, maar je bent niet voor rede vatbaar.

:')
Je legt niets uit volgens mij. Of herhaal het en zet mij voor aap.
pi_139553667
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:36 schreef Globali het volgende:

Je legt niets uit volgens mij. Of herhaal het en zet mij voor aap.
Het mooie aan een forum is dat ik het niet hoef te herhalen aangezien je ook gewoon naar boven kunt scrollen en het kunt teruglezen. Ik laat het oordeel aan de lurkers over.
-
pi_139553693
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:34 schreef Globali het volgende:

[..]

Zo is het toch echt.
In jouw beleving op z'n best, ja.

quote:
Want het is niet zwart wit.
Precies.

quote:
Maar waar komen erg veel problemen vandaan?
Ik denk vooral uit ongelijkheid.
pi_139553769
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

In jouw beleving op z'n best, ja.

[..]

Precies.

[..]

Ik denk vooral uit ongelijkheid.
Dat laatste. Dan je maar opblazen en onschuldige mensen doden? Werkt het? Voor jou? In Thailand is en was dat niet nodig. De enige groep waar Boeddhisten daar niet mee om kunnen gaan zijn bepaalde moslims. Hoe kan dat ook daar zelfs een probleem zijn?
pi_139553811
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef Globali het volgende:
Dat laatste. Dan je maar opblazen en onschuldige mensen doden? Werkt het? Voor jou? In Thailand is en was dat niet nodig. De enige groep waar Boeddhisten daar niet mee om kunnen gaan zijn bepaalde moslims. Hoe kan dat ook daar zelfs een probleem zijn?
Welk punt wil je nou precies maken?
pi_139553884
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welk punt wil je nou precies maken?
Dat er wel degelijk te vaak iets misgaat bij moslims. Dat geeft die moslima vriendin van mij ook gewoon toe.
pi_139553922
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:46 schreef Globali het volgende:

[..]

Dat er wel degelijk te vaak iets misgaat bij moslims.
Oké man.
pi_139553968
Globali wil zeggen dat moslims niet alleen hier maar zelfs in Thailand een probleem vormen want in Thailand worden ze zeer goed behandeld door de vredelievende boeddhisten, maar zelfs daar vormen de moslims een probleem.

Globali had niet verwacht dat ik door zijn nonsens heen kon prikken en op de hoogte was van het feit dat een deel van de moslims in Thailand voor onafhankelijkheid strijden omdat hun land in het verleden geannexeerd is door de vredelievende boeddhisten (dat is heus geen agressie, het annexeren van andermans land staat gelijk aan het verspreiden van liefde en vrede, aldus Globali).
-
pi_139553988
quote:
10s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oké man.
Maar het toegeven dat er statistisch werkelijk wat te vaak iets misgaat bij moslims....gaat te ver. Iedere niet moslim ziet het. Normale kritische moslims ook.
pi_139554024
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:50 schreef Globali het volgende:

[..]

Maar het toegeven dat er statistisch werkelijk wat te vaak iets misgaat bij moslims....gaat te ver. Iedere niet moslim ziet het. Normale kritische moslims ook.
Ik heb vooralsnog alleen statistieken gezien die het tegendeel van je claims bewijzen.
pi_139554047
quote:
10s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:49 schreef Charismatisch het volgende:
Globali wil zeggen dat moslims niet alleen hier maar zelfs in Thailand een probleem vormen want in Thailand worden ze zeer goed behandeld door de vredelievende boeddhisten, maar zelfs daar vormen de moslims een probleem.

Globali had niet verwacht dat ik door zijn nonsens heen kon prikken en op de hoogte was van het feit dat een deel van de moslims in Thailand voor onafhankelijkheid strijden omdat hun land in het verleden geannexeerd is door de vredelievende boeddhisten (dat is heus geen agressie, het annexeren van andermans land staat gelijk aan het verspreiden van liefde en vrede, aldus Globali).
Globali woonde daar en jij niet. En men wil best normaal samenleven met moslims. Dat zit in de natuur daar. Men wil als moslims zelf niet. Geef dat puntje aan moslims. Dan sterft men van armoede.
pi_139554062
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik heb vooralsnog alleen statistieken gezien die het tegendeel van je claims bewijzen.
Dan moet je misschien wat meer het nieuws volgen.
pi_139554083
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:52 schreef Globali het volgende:
Globali woonde daar en jij niet.
En er zijn genoeg toeristen die meer van Nederland hebben gezien dan Nederlanders die al decennialang in Nederland wonen. Je punt is?

quote:
En men wil best normaal samenleven met moslims. Dat zit in de natuur daar. Men wil als moslims zelf niet. Geef dat puntje aan moslims. Dan sterft men van armoede.
Zijn ze bereid om een referendum te houden over de onafhankelijkheid van het islamitische zuiden van Thailand?
-
pi_139554119
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:54 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

En er zijn genoeg toeristen die meer van Nederland hebben gezien dan Nederlanders die al decennialang in Nederland wonen. Je punt is?

[..]

Zijn ze bereid om een referendum te houden over de onafhankelijkheid van het islamitische zuiden van Thailand?
Dat ik er woonde en jij niet.

Lijkt mij niet. Van mij mag men het doen. Dan verliest men als moslims. Is het dan over?
pi_139554155
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:55 schreef Globali het volgende:
Dat ik er woonde en jij niet.
Je hebt eerder in het topic al toegegeven dat dit jou geen expert maakt. Waarom herhaal je dit punt? Last van alzheimer?

quote:
Lijkt mij niet. Van mij mag men het doen. Dan verliest men als moslims. Is het dan over?
"Lijkt mij niet" :') Van jou mag het, van "de boeddhisten" vast niet. Waar twee vechten, hebben twee schuld.
-
pi_139554240
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:57 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Je hebt eerder in het topic al toegegeven dat dit jou geen expert maakt. Waarom herhaal je dit punt? Last van alzheimer?

[..]

"Lijkt mij niet" :') Grote kans dat je weer slap lult. Van jou mag het, van "de boeddhisten" vast niet.
Ik woonde er. Jij niet. Ik heb familie daar. jij niet. Nergens zeg ik dat ik de expert ben. Ik weet wel meer dan veel anderen.

Ja. Bijna alles kan daar. Thaise Boeddhisten zijn zeer relaxed. Ik kan mij niet herinneren dat iemand mij ooit heeft gevraagd of ik gelovig was. Dat speelt niet. Moslims maken daar wel een probleem van.
pi_139554249
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:53 schreef Globali het volgende:

[..]

Dan moet je misschien wat meer het nieuws volgen.
Als je je wereldbeeld op het nieuws baseert snap ik dat je er wat verwrongen ideeën op nahoudt.
pi_139554326
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je je wereldbeeld op het nieuws baseert snap ik dat je er wat verwrongen ideeën op nahoudt.
Ik baseer het op dingen die ik werkelijk zie en zag.
pi_139554394
Maar we gaan nu te ver off. Ik val nu aan. Niet direct de bedoeling. Ik heb mensen waar ik om geef die moslim zijn. Die verdedig ik ook.
pi_139554412
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:03 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik baseer het op dingen die ik werkelijk zie en zag.
Je hebt in Thailand boze moslims gezien dus nu zijn moslims vaak boos?
pi_139554448
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:00 schreef Globali het volgende:
Ik woonde er. Jij niet. Ik heb familie daar. jij niet. Nergens zeg ik dat ik de expert ben. Ik weet wel meer dan veel anderen.
Je hoeft er niet te wonen om iets over dat gebied te weten. Ik ben op de hoogte van het conflict in het zuiden van dat land, dus zoals Xa1pt je eerder vroeg, wat is je punt door naar Thailand te wijzen? Want het is duidelijk niet waar dat de boeddhisten de moslims helemaal niets hebben aangedaan in dat gebied en dat ze totaal geen redenen hebben om boos te zijn.

quote:
Ja. Bijna alles kan daar. Thaise Boeddhisten zijn zeer relaxed.
Alles behalve een referendum (enige manier om het conflict zonder geweld op te lossen). De boeddhisten zijn toch vredelievend, maar hun regering duidelijk niet als ze geen referendum willen houden.

quote:
Ik kan mij niet herinneren dat iemand mij ooit heeft gevraagd of ik gelovig was. Dat speelt niet. Moslims maken daar wel een probleem van.
Wel vreemd aangezien er dit soort verzen in de Koran te vinden zijn: "For you is your religion, and for me is my religion" & "There shall be no compulsion in [acceptance of] the religion".
-
pi_139554523
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:07 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Je hoeft er niet te wonen om iets over dat gebied te weten. Ik ben op de hoogte van het conflict in het zuiden van dat land, dus zoals Xa1pt je eerder vroeg, wat is je punt door naar Thailand te wijzen? Want het is duidelijk niet waar dat de boeddhisten de moslims helemaal niets hebben aangedaan in dat gebied en dat ze totaal geen redenen hebben om boos te zijn.

[..]

Alles behalve een referendum (enige manier om het conflict zonder geweld op te lossen). De boeddhisten zijn toch vredelievend, maar hun regering duidelijk niet als ze geen referendum willen houden.

[..]

Wel vreemd aangezien er dit soort versen in de Koran te vinden zijn: "For you is your religion, and for me is my religion"& There shall be no compulsion in [acceptance of] the religion.
Er gebeuren gewoon dingen. Ook met land inpikken. Je kent het gebied? Wat zou natuurlijk zijn denk je zelf?

Een referendum verliest men als moslims. Men maakt een zeer klein deel uit van de bevolking.
pi_139554542
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:07 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wel vreemd aangezien er dit soort verzen in de Koran te vinden zijn: "For you is your religion, and for me is my religion" & "There shall be no compulsion in [acceptance of] the religion".
Dat laatste. Heel vreemd. Maar ik ken het niet van Boeddhisten in elk geval.
pi_139554568
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:10 schreef Globali het volgende:
Er gebeuren gewoon dingen. Ook met land inpikken. Je kent het gebied? Wat zou natuurlijk zijn denk je zelf?

Een referendum verliest men als moslims. Men maakt een zeer klein deel uit van de bevolking.
Land inpikken kan tot agressieve moslims leiden. Waarom verbaasd doen?

Referendum houd je natuurlijk in de islamitische provincies van Thailand waar de moslims in de meerderheid zijn, net als in de Krim.
-
pi_139554631
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:12 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Land inpikken kan tot agressieve moslims leiden. Waarom verbaasd doen?

Referendum houd je natuurlijk in de islamitische provincies van Thailand waar de moslims in de meerderheid zijn, net als in de Krim.
Dat je gewoon moet gaan inzien dat het op heel natuurlijke manier bij een ander land hoort en die mensen niets tegen je hebben.

Ja. Laten we ook in pvv gebieden een stemming houden.
pi_139554690
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:14 schreef Globali het volgende:
Dat je gewoon moet gaan inzien dat het op heel natuurlijke manier bij een ander land hoort en die mensen niets tegen je hebben.
"Op heel natuurlijke manier bij een ander land hoort" = annexatie? :')

quote:
Ja. Laten we ook in pvv gebieden een stemming houden.
Je wilt van de moslims weten of ze bij de boeddhistische meerderheid willen horen of onafhankelijkheid willen. Dus het is heel logisch om een referendum in de islamitische provincies van Thailand te houden.
-
pi_139554738
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:16 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

"Op heel natuurlijke manier bij een ander land hoort" = annexatie? :')

[..]

Je wilt van de moslims weten of ze bij de boeddhistische meerderheid willen horen of onafhankelijkheid willen. Dus het is heel logisch om een referendum in de islamitische provincies van Thailand te houden.
Nee. Het hoort duidelijk bij Thailand.

Natuurlijk gaat men als moslims niet voor stemmen. Je gaat toch niet alleen de groep waar het over gaat hun mening vragen.
pi_139554753
Straks krijgen we nog Sjaak en Anita stemmingen in dit land.
pi_139554825
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:17 schreef Globali het volgende:
Nee. Het hoort duidelijk bij Thailand.
Niet volgens de geschiedenis en volgens degenen die strijden tegen de Thaise centrale regering.

quote:
Natuurlijk gaat men als moslims niet voor stemmen. Je gaat toch niet alleen de groep waar het over gaat hun mening vragen.
Je vraagt de inwoners van de provincies die zich willen afscheiden van de rest van het land. Moslims en boeddhisten etc. die daar wonen.

quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:18 schreef Globali het volgende:
Straks krijgen we nog Sjaak en Anita stemmingen in dit land.
Ik heb eerlijk gezegd het gevoel dat ik met een Sjonnie aan het discussiëren ben.

Peace out. :W
-
pi_139554943
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:20 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Niet volgens de geschiedenis en volgens degenen die strijden tegen de Thaise centrale regering.

[..]

Je vraagt de inwoners van de provincies die zich willen afscheiden van de rest van het land. Moslims en boeddhisten etc. die daar wonen.

[..]

Ik heb eerlijk gezegd het gevoel dat ik met een Sjonnie aan het discussiëren ben.

Peace out. :W
Vooral blijven strijden. Kijken wat dat gaat opleveren. Zo kan ik ook nog wel oude dingen gaan oplossen binnen de kring van familie.

In dat puntje zijn de meeste mensen moslim. De mensen die er werken niet trouwens. Wat zegt dat dan?

Dat gevoel mag je hebben. Dan zit je er zeer naast.
pi_139555085
Bepaalde mensen moeten gewoon niet hele rare zaken gaan roepen. Daar begon het over. Het lost niets op en komt enorm dom over.
  zondag 4 mei 2014 @ 19:42:32 #187
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_139557947
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 15:00 schreef Ludd het volgende:

[..]

Hij heeft niets tegen joden, maar tegen zionisten. Dat is iets anders, ook meer politiek dan religieus.
Categorisch tegen zionisten zijn is net zo dom als categorisch tegen Moslims zijn. Bovendien geloof ik niet dat 'ie ze goed van elkaar kan scheiden. Iemand die zijn enemies jaloers wil maken met doekoes heeft toch al weinig van de Koran begrepen, en die zegt hij toch blindelings te geloven.

[ Bericht 14% gewijzigd door TitusPullo op 04-05-2014 19:49:06 ]
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zondag 4 mei 2014 @ 19:58:00 #188
351780 Piye
King of Kush
pi_139558840
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 19:42 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Categorisch tegen zionisten zijn is net zo dom als categorisch tegen Moslims zijn.
Waarom?
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  zondag 4 mei 2014 @ 20:10:07 #189
235357 TitusPullo
pi_139559581
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 19:58 schreef Piye het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat het voorstaan van een Joodse staat op zichzelf niet kwalijk is. Aandringen op uitbreiding en verdediging van die staat met illegale middelen is dat wel, evenals discriminatie van minderheden binnen de landsgrenzen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_139559711
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:52 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik vind jouw mening een stuk zorgelijker dan de zijne. Hij zegt niets meer dan dat hij bepaalde anderen stom vindt. Jij wil andersdenkenden het liefste weg hebben.

Zulke zieke gedachten mag je hebben, en zelfs uitdrukken. Je mag er echter niet naar handelen. Zolang hij, of ieder ander, niet over die grens stapt (en daar gaat je vergelijking met WOII) mogen ze zeggen wat ze willen.

Problemen mee? Er zijn genoeg landen waar je niet alles mag zeggen .. misschien daar eens heen gaan ..?
Ik ben er inmiddels aan gewend dat mijn mening "zorgwekkender" is dan die van de haatzaaiers, extremisten en ander tuig waartegen ik ageer. Stel je het gedrag van extremisten aan de kaak, dan ben jij de extremist. Dus wanneer je de ziekelijke mening van een rapper en zijn vrienden aan de kaak stelt, bij je zelf de zondebok. Het doet me niks meer, echt niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2014 20:18:44 ]
  zondag 4 mei 2014 @ 20:13:11 #191
351780 Piye
King of Kush
pi_139559754
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:10 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Omdat het voorstaan van een Joodse staat op zichzelf niet kwalijk is. Aandringen op uitbreiding en verdediging van die staat met illegale middelen is dat wel, evenals discriminatie van minderheden binnen de landsgrenzen.
Dat is jouw mening, ik vind dat joden geen recht hebben op een eigen staat op dat grondgebied. Dus ben ik tegen alle zionisten, niet slechts diegenen die de staat nog verder willen uitbreiden.
  zondag 4 mei 2014 @ 20:15:55 #192
235357 TitusPullo
pi_139559948
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:13 schreef Piye het volgende:

[..]

Dat is jouw mening, ik vind dat joden geen recht hebben op een eigen staat op dat grondgebied. Dus ben ik tegen alle zionisten, niet slechts diegenen die de staat nog verder willen uitbreiden.
Die staat bestaat nu en je kunt de huidige inwoners niet stateloos maken. De Palestijnen moeten een levensvatbare staat krijgen.
pi_139560102
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:10 schreef Xa1pt het volgende:
Terecht.
Jij bent niet meer serieus te nemen.

quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:43 schreef probeer het volgende:

En nog een stukje erger zijn de mensen die roepen dat mensen met een impopulaire mening het liefste de samenleving uit moeten.

En er dan ook nog eventjes Hitler bij halen om te benadrukken dat haat zaaien niet mag omdat het kan leiden tot uitsluiting en meer van dat soort nazi-praktijken.

En dan het stukje zelfreflectie missen om te zien dat ze zelf precies hetzelfde doen. Iemand willen uitsluiten (op basis van hun mening).

Elfletterig, lees je mee?
Types als jij en Xa1pt hebben een totaal verknipt wereldbeeld. Jullie ontzien daadwerkelijke daders en gaan lopen inhakken op degenen die tegen die daders en hun gedrag ageren.

Tegen jullie soort stompzinnig geneuzel is geen kruit gewassen, dus dat ga ik ook niet meer doen.

Ik vind het overigens PRIMA met dikke vette hoofdletters om mensen met een ziekelijke mening op basis van die mening uit te sluiten, voor zover ze dat zelf al niet actief doen met hun opstelling en de manier waarop ze zich profileren.

Hoe meer Joden- en homohaters, hoe meer religieus extremisten, hoe meer Marokkanen (of andere nationaliteit) die zich geen Nederlander voelen, besluiten om dit land te verlaten, hoe liever het mij is. w/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2014 20:18:50 ]
  zondag 4 mei 2014 @ 20:22:45 #194
351780 Piye
King of Kush
pi_139560396
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:15 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Die staat bestaat nu en je kunt de huidige inwoners niet stateloos maken. De Palestijnen moeten een levensvatbare staat krijgen.
...en vervolgens de Israëlische staat annexeren. :Y
  zondag 4 mei 2014 @ 20:26:52 #195
235357 TitusPullo
pi_139560708
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:22 schreef Piye het volgende:

[..]

...en vervolgens de Israëlische staat annexeren. :Y
Ja, daar zal de regio van opknappen.
pi_139560709
quote:
15s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
Types als jij en Xa1pt hebben een totaal verknipt wereldbeeld. Jullie ontzien daadwerkelijke daders en gaan lopen inhakken op degenen die tegen die daders en hun gedrag ageren.
Meid toch, stel je niet zo meelijwekkend op. :') Als je alleen zou ageren tegen 'daders' zou er niet zo op je 'ingehakt' worden hoor.
pi_139560736
quote:
15s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Jij bent niet meer serieus te nemen.

[..]

Tegen jullie soort stompzinnig geneuzel is geen kruit gewassen, dus dat ga ik ook niet meer doen.

Ik vind het overigens PRIMA met dikke vette hoofdletters om mensen met een ziekelijke mening op basis van die mening uit te sluiten, voor zover ze dat zelf al niet actief doen met hun opstelling en de manier waarop ze zich profileren.

Hoe meer Joden- en homohaters, hoe meer religieus extremisten, hoe meer Marokkanen (of andere nationaliteit) die zich geen Nederlander voelen, besluiten om dit land te verlaten, hoe liever het mij is. w/
Ik vind de mening van die rapper ook belachelijk, kwetsend en verkeerd. Maar hij mag hem van mij wel hebben, en zelfs ook uiten.

Maar in jouw wereldje, wie gaat er dan beslissen of andermans mening ziekelijk of abject is, en die persoon daarom uitgesloten moet worden? Waar wordt dat op gebaseerd?

En nu kan je inderdaad de 'ow jullie mening is stom dus daar reageer ik niet op' kaart spelen, of je kan gewoon normaal antwoord op mijn vraag geven. Want dat is denk ik een nogal belangrijk aspect wanneer je een 'fouten menings-politie' wilt invoeren.

En als er dan zon clubje is die de meningen van anderen controleert en desgewenst verbiedt .. Zet dat niet juist de deur wagenwijd open voor al die nazi-praktijken waar je het een paar posts eerder nog over had?

Volgens mij moet jij eens een stukje Voltaire gaan lezen.

[ Bericht 5% gewijzigd door probeer op 04-05-2014 20:55:56 ]
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 4 mei 2014 @ 20:47:40 #198
351780 Piye
King of Kush
pi_139562009
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:26 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ja, daar zal de regio van opknappen.
Een constante dreiging van een vijandige staat is ook niet alles.
pi_139562227
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Meid toch, stel je niet zo meelijwekkend op. :') Als je alleen zou ageren tegen 'daders' zou er niet zo op je 'ingehakt' worden hoor.
Die jongen snapt het echt niet. Mensen met een discriminerende of beledigende mening willen uitsluiten. Hoe ironisch is dat.
"Pools are perfect for holding water"
pi_139562542
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:50 schreef probeer het volgende:

[..]

Die jongen snapt het echt niet. Mensen met een discriminerende of beledigende mening willen uitsluiten. Hoe ironisch is dat.
Tja, Elfletterig is een beetje verworden tot wat-ie zo verafschuwt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')