Lekker man.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
Ik werd echt een beetje geil van de nieuwe Mario Kart trailer.
Kan nooit zo goed zijn als crash bandicoot team racingquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
Tuurljik wel, aangezien dat spel een slap aftreksel van Mario Kart is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan nooit zo goed zijn als crash bandicoot team racing
Het is dat ik mobiel zit anders was er een tr gemachtquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurljik wel, aangezien dat spel een slap aftreksel van Mario Kart is.
Linkquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
Die komt terug geloof ik in de nieuwequote:
Ik heb geen Wiiquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die komt terug geloof ik in de nieuwe
En of davy en ik hard tegen elkaar gaan racen.
Ik kon mij opgeven voor de reviewversie, maar ik heb geen Wii U.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
Dan koop je er éénquote:
Ja, maar er zitten ook altijd tracks van voorgaande Mario Kart's in, en daar zit deze bij.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Rainbow Road zit toch in iedere Mario Kart?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kon mij opgeven voor de reviewversie, maar ik heb geen Wii U.
heb eventjes gehuild
quote:
rainbow road zit er toch altijd in?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die komt terug geloof ik in de nieuwe
En of davy en ik hard tegen elkaar gaan racen.
Oh ja, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar er zitten ook altijd tracks van voorgaande Mario Kart's in, en daar zit deze bij.
2 Rainbow Roads dus. Deze en een nieuwe
Wind Waker is dan ook 1 van de beste spellen ooitquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt ook een Mario Kart bundel.
Ook al is Zelda ook een must have natuurlijk.
Ik zie het al, jou hoef ik niks meer uit te leggen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wind Waker is dan ook 1 van de beste spellen ooit
quote:Virgil Misidjan heeft de wind in zijn rug staan. De aanvaller deed aan het begin van dit seizoen nog twee competitiewedstrijden mee bij Willem II, dat vorige week kampioen van de Jupiler League werd, en vertrok vervolgens naar het Bulgaarse Ludogorets Razgrad. Die ploeg stevent ook op de landstitel af en Misidjan heeft een behoorlijk aandeel in dat succes.
De twintigjarige Nederlander deed dit seizoen in 25 competitiewedstrijden mee en scoorde 9 keer. Bovendien was hij ook trefzeker in de Europa League, bijvoorbeeld tegen PSV. Misidjan geniet van wat er allemaal gebeurt en durft het zelfs te hebben over het Nederlands elftal. "Je weet maar nooit, al denk ik niet dat ze in Bulgarije kijken", zegt de dribbelaar tegen Voetbal International.
"Ik zou een gat in de lucht springen, je moet ook altijd hoop houden", benadrukt Misidjan. "We hebben PSV in de Europa League twee keer met 2-0 verslagen, dus wie weet. Ik heb het niet helemaal uit mijn hoofd gezet. Het zou ook goed zijn als ze een keer komen kijken in Bulgarije." Misidjan werd nog niet eerder uitgenodigd voor het Nederlands elftal.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.bartsmit.com/n(...)4&s2m_exaffid=623082
Ik zou het wel tof vinden als de SC geld bij elkaar legt en dit voor mijn verjaardag koopt.
Ik check alleen games.fok.quote:
Geen pizza salami nemenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:50 schreef Mansjester het volgende:
Jongens, ik heb net 2 Wagner Big pizza's gekocht. Ik ga vanavond die met Cheese & Onion eten.
Aangezien ik zelden deze pizza eet, weet ik niet precies wat ik van deze pizza kan verwachten. Wat is jullie ervaring met deze pizza? Heb ik waarschijnlijk een goede aankoop gedaan?
Ik heb trouwens voor deze pizza gekozen omdat deze in de aanbieding waren.
Plaatje ter illustratie:
[ afbeelding ]
gr gr Jurrian 1998
Lekker man, niets mis mee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:50 schreef Mansjester het volgende:
Jongens, ik heb net 2 Wagner Big pizza's gekocht. Ik ga vanavond die met Cheese & Onion eten.
Aangezien ik zelden deze pizza eet, weet ik niet precies wat ik van deze pizza kan verwachten. Wat is jullie ervaring met deze pizza? Heb ik waarschijnlijk een goede aankoop gedaan?
Ik heb trouwens voor deze pizza gekozen omdat deze in de aanbieding waren.
Plaatje ter illustratie:
[ afbeelding ]
gr gr Jurrian 1998
Dat is de andere die ik heb genomenquote:
Ik doe het alleen voor typisch. Zijn artikelen heeft altijd maar 20 views.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap niet dat je die kutsite checkt, maar ieder z'n ding.
Ik hou ook wel van variatie hoor begrijp me niet verkeerd. Soms neem ik een Big American salami, en soms een Ristorante salami.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is de andere die ik heb genomen
Voor de afwisseling heb ik 2 verschillende genomen. Mijn score in de autismetest komt hier wel naar voren. Ik ben nooit zo'n grote autist en ga voor de variatie.
Ach, die is nu toch moderator.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe het alleen voor typisch. Zijn artikelen heeft altijd maar 20 views.
"K3 Bengeltjes" klinkt wel erg geil moet ik zeggen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:13 schreef TwenteFC het volgende:
Ze denken dat die kinders geen addblock hebben.
Zou het best op K3 kunnen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"K3 Bengeltjes" klinkt wel erg geil moet ik zeggen.
WTFquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:13 schreef TwenteFC het volgende:
Ze denken dat die kinders geen addblock hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van variatie hoor begrijp me niet verkeerd. Soms neem ik een Big American salami, en soms een Ristorante salami.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:35 schreef Heeinz het volgende:
BREAKINGwelke en waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o moest je niet werkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima, al begon het wat zwaar met een 6/10 kater.
Die zwartharige van K3quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"K3 Bengeltjes" klinkt wel erg geil moet ik zeggen.
o ik moest in de middag tot net werkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Arbeidersleef jwz
Telefoon of in een webbrowserquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
wat gaan we vanavond op togethertube kijken
baantjer was gister topshow kan ik je vertellenquote:
HOU OP HEKS HOU OP!!!!quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
baantjer was gister topshow kan ik je vertellen
Hoe laat beginnen wequote:Op donderdag 1 mei 2014 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de boom heeft pijn
de tak vermoord de boom
*vermoordtquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de boom heeft pijn
de tak vermoord de boom
was genieten gister de tune becomentariserenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:57 schreef Pascalus het volgende:
Om alvast in de stemming te komen.
tututuduuu
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De Cock en de eend met de rode snavel![]()
johannes
quote:
eergisterenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer genoeg hersteld voor pe muhren
Broccoli.. soep? Wat?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:22 schreef Typisch het volgende:
ik heb broccolisoep gemaakt en gegeten vandaag
Dat klinkt heel ranzig.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:22 schreef Typisch het volgende:
ik heb broccolisoep gemaakt en gegeten vandaag
0.1 centiliter?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
drinkt alleen mega makkelijk weg, wel 5% Dus na 10-12 jillz ben je wel aangeschoten
Nooit gehad eigenlijk. Vriend van mij heeft het weleens.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
drinkt alleen mega makkelijk weg, wel 5% Dus na 10-12 jillz ben je wel aangeschoten
proberen dan!quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nooit gehad eigenlijk. Vriend van mij heeft het weleens.
snert is niet te eten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:31 schreef Typisch het volgende:
Snert ziet er ook niet lekker uit, maar dat is ook goddelijk.
Nee dat is ook viesquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:31 schreef Typisch het volgende:
Snert ziet er ook niet lekker uit, maar dat is ook goddelijk.
quote:
ga weg mafkezenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee dat is ook vies
Maar ik lust dan ook alleen maar groenten- en tomatensoep
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij denkt 'ik ben cool'
ik sla je op je smoel
elke keer dat jij je mond open doet
denk ik 'ha, jij bent niet goed'
sunny beach is een goddelijk oord
Evert ten Napel zegt; 'aanval in de kiem gesmoord'
Ik weet niks meer te verzinnen,
daarom zeg ik Dven, hier moet je mee beginnen
met die stoere babbels heeft nog nooit iemand iets bereikt
zorg nou maar dat je een keer niet van je pad afwijkt!!!!!!!
Anders de eerste keer dat ik om een tyfusjeaud moet lachenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:50 schreef Heeinz het volgende:
Ik krijg de indruk dat anderen mijn gedicht voor Dven minder leuk vinden dan ik
[..]
Dat was wel een groot compliment jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Anders de eerste keer dat ik om een tyfusjeaud moet lachen
De Haxball hype, de Curve Fever hype.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
Haxball is z'n charme ook wel verloren. Dat wilde ik even kwijt.
Teveel plebs dat erin meegaat. Was leuker met een mannetje of zes/zeven/acht. Tegenwoordig sta je met 406 man op een kluitje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Haxball hype, de Curve Fever hype.
2vs2 is nog wel leukquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Teveel plebs dat erin meegaat. Was leuker met een mannetje of zes/zeven/acht. Tegenwoordig sta je met 406 man op een kluitje.
Hoi Rens,quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zit na de vakantie in hetzelfde gebouw als haar dus dan kom ik haar in de gangen vast wel tegen.
Een quote van 26 april?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoi Rens,
Die kans is er.
Maar nihil.
Groeten.
Zou je wel moeten doenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, sherlock nou ook weer niet elke dag.
Nee. Zo interessant ben ik niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen
Kijk jij ook Harry Potter?
Harry Potter is toch veel leukerquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Zo interessant ben ik niet.
Nu? Nee. Even pow news kijken zo. Ze interviewen mensen in mijn stad.
Sorry zo rijk ben ik nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:05 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand hier met een Macbook Pro 13" Retina? En werkt het een beetje met 13"?
quote:
Wat kost zo een ding? En wat is het voordeel boven een ander merk?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik moet ook even goed nadenken of ik hier mijn geld wel aan uit wil geven. Loop al meer dan een week research te doen
1400 euro, grootste voordelen voor mij zijn de linuxkernel en de lange accuduurquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat kost zo een ding? En wat is het voordeel boven een ander merk?
Hallo wat een geld! Ja dan zou ik er maar eventjes goed over nadenken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
1400 euro, grootste voordelen voor mij zijn de linuxkernel en de lange accuduur
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
helemaal geen linuxkernel, heeft als basis openbsdquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Unix ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:19 schreef Adames het volgende:
[..]
helemaal geen linuxkernel, heeft als basis openbsd
ja goed, bsd is gebaseerd op unix waar dan een variant van is met openbsd waar dan weer de darwin kernel van os x is afgeleid. linus heeft er in ieder geval weinig mee van doenquote:
Klopt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:22 schreef Adames het volgende:
[..]
ja goed, bsd is gebaseerd op unix waar dan een variant van is met openbsd waar dan weer de darwin kernel van os x is afgeleid. linus heeft er in ieder geval weinig mee van doen
Maar die prijsquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:25 schreef Adames het volgende:
verder wel een mooi ding daar niet van, retina
Ik wil wel minimaal 8gb geheugen, dan zit ik met korting op ¤ 1.407,23quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:31 schreef Adames het volgende:
[..]
1300 dollar en gaat ook nog eens 8% studentenkorting af. zit je op nog geen 900 euro
dat geheugen koop je maar lekker zelf, zoiets moet je nooit laat bij prikken door zo'n bedrijfquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik wil wel minimaal 8gb geheugen, dan zit ik met korting op ¤ 1.407,23
De 128gb extra ruimte is ook fijn natuurlijk. En het ramgeheugen was nu toch vast gesoldeerd?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:33 schreef Adames het volgende:
[..]
dat geheugen koop je maar lekker zelf, zoiets moet je nooit laat bij prikken door zo'n bedrijf
ik zie het, is waar ja. maar ook dan is het geen 1400 euro. zoiets koop je direct van hun store, niet bij een dure APRquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De 128gb extra ruimte is ook fijn natuurlijk. En het ramgeheugen was nu toch vast gesoldeerd?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:35 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zie het, is waar ja. maar ook dan is het geen 1400 euro. zoiets koop je direct van hun store, niet bij een dure APR
oh wist ik nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De 128gb extra ruimte is ook fijn natuurlijk. En het ramgeheugen was nu toch vast gesoldeerd?
Karina. Ik heb het livetopic vandaag dusdanig goed gemod dat ik spoedig collega af ben denk ik. Dit wordt een enkeltje promotie tot FA.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg het nog een keer, wat een geld man. Kolere.
Volgens mij klopt deze berekening nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:31 schreef Adames het volgende:
[..]
1300 dollar en gaat ook nog eens 8% studentenkorting af. zit je op nog geen 900 euro
Wat goed van je. Waren ze erg lastig? Ik was de tijd vergeten door haxballquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina. Ik heb het livetopic vandaag dusdanig goed gemod dat ik spoedig collega af ben denk ik. Dit wordt een enkeltje promotie tot FA.
ik had het wat verkeerd, maar je zit en met 8% en met usd naar eurquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens mij klopt deze berekening niet
Of begrijp ik het verkeerd
Ik heb ze zelfs toegesproken doormiddel van Vocaroo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat goed van je. Waren ze erg lastig? Ik was de tijd vergeten door haxball![]()
genoeg studenten die er een hebben. als je dagelijk je laptop gebruikt is het ook wel te verantwoordenquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg het nog een keer, wat een geld man. Kolere.
Stiekem vermoed ik dat het best meeviel daarquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ze zelfs toegesproken doormiddel van Vocaroo.
Streng doch rechtvaardig als ik was ben ik echt naar de meeste users toegegroeid.
Ik geloof daar helaas niets van.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ze zelfs toegesproken doormiddel van Vocaroo.
Streng doch rechtvaardig als ik was ben ik echt naar de meeste users toegegroeid.
als FA heb je wat meer macht om smoofie terug te krijgenquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina. Ik heb het livetopic vandaag dusdanig goed gemod dat ik spoedig collega af ben denk ik. Dit wordt een enkeltje promotie tot FA.
Ik heb er 2 die bij elkaar niet eens zoveel kostten. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik er 1 ook niet gebruik omdat ik die niet zo lekker vind typenquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:56 schreef Adames het volgende:
[..]
genoeg studenten die er een hebben. als je dagelijk je laptop gebruikt is het ook wel te verantwoorden
zit ik met 2 mooie laptops die ik nauwelijks gebruik
Ah, op die manierquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:55 schreef Adames het volgende:
[..]
ik had het wat verkeerd, maar je zit en met 8% en met usd naar eur
Als je zo doorgaat zeg ik je dinsdag geen gedag hoor!quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Stiekem vermoed ik dat het best meeviel daarEn dat jij gewoon mee zat te trollen
Welk gedeelte precies?quote:
Het was weer gezellig dusquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:57 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond Littlerabbit erg sterk vandaag
Het was een gezellige avond
Tuurlijk doe je dat wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat zeg ik je dinsdag geen gedag hoor!
Ik zou ook wel zo'n woeste baard willen hebbenquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben trots op LR, prima collega en nog cute ook, wat wil je nog meer?
Baard hebben is uit. Niets cute aan dus.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben trots op LR, prima collega en nog cute ook, wat wil je nog meer?
Dat snap ik helemaal.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou ook wel zo'n woeste baard willen hebben
nee man dat is weer helemaal hip!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Baard hebben is uit. Niets cute aan dus.
Jou neem ik helemaal niet meer serieus na je "Kom je uit Brabant". Alsof mijn hart uit het lichaam werd gerukt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Baard hebben is uit. Niets cute aan dus.
Littlerabbit ik heb je op Facebook gezienquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jou neem ik helemaal niet meer serieus na je "Kom je uit Brabant". Alsof mijn hart uit het lichaam werd gerukt.
Het was een grapje.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jou neem ik helemaal niet meer serieus na je "Kom je uit Brabant". Alsof mijn hart uit het lichaam werd gerukt.
Sinds vorige week is het niet meer hip.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal.
[..]
nee man dat is weer helemaal hip!
Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Littlerabbit ik heb je op Facebook gezien
Mmm dat heb ik gemist. Dan moet LR hem maar weer afscheren maar ik denk dat hij dan nog steeds cute is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het was een grapje.
Hug?
[..]
Sinds vorige week is het niet meer hip.
https://www.facebook.com/(...)122094&stream_ref=10quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Oké je hebt mij door.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)122094&stream_ref=10
Op 1:51. Overigens vind ik die hele video fantastisch
Trusten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké je hebt mij door.
[ afbeelding ]
Tot zover mijn FOK!-avonturen van vandaag. Ik vond het een geslaagde dag.
Leuk hequote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is net in Amsterdam, ze praten allemaal net als jij.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is net in Amsterdam, ze praten allemaal net als jij.
"loge"quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk heIk herkende ook altijd plekjes als ik Baantjer keek dat maakte het dubbel leuk.
Maar ik wil niet zo laat op, krijg morgen weer een loge.
I'm rooting for you two to get together!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een idee, kan ik nog wat bijverdienen.
Het is dezelfde trouwens.
Ah dat is lief van jequote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
I'm rooting for you two to get together!
Jullie hebben een relatie alleen in het weekend?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat is lief van je
Zijn we al hoor, alleen niet de hele week, irl dan.
Welke FOK!ker is de gelukkige?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat is lief van je
Zijn we al hoor, alleen niet de hele week, irl dan.
Nee de hele week maar hij woont niet hier. Snap jequote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jullie hebben een relatie alleen in het weekend?
Wat romantisch
nee hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn ook nog andere mensen op de wereld he?
Is het een groot geschapen neger?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee de hele week maar hij woont niet hier. Snap je
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het een groot geschapen neger?
Je bent zelf een groot geschapen neger.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het een groot geschapen neger?
Heb je stream dat geen Java is?quote:
Ik heb ballstreams, betaalde service. Geen flauwbenul over streams.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je stream dat geen Java is?
Dus mogelijk op de iPhone?
Heb ook niets aan jou.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb ballstreams, betaalde service. Geen flauwbenul over streams.
is heel belangrijk, anders weet ik niet wie de dader is bij Baantjerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hallo Johannes,
Goed om te zien dat je nog wakker bent.
Met vriendelijke groet,
Graag.quote:
OMWquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Graag.
Oss centraal station bij de fietsenhok.
01:59
Lets go.
Het was de butler met de kandelaar. Xoxoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
is heel belangrijk, anders weet ik niet wie de dader is bij Baantjer
Had dan ook Baantjer komen kijken. Topshowquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:58 schreef Typisch het volgende:
net het einde van het laatste seizoen van SoA gekeken
wat zieluggg allemaal ineens
Nee het was GGMM, geloof ik. Met een raar lachje.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het was de butler met de kandelaar. Xoxo
Nooit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had dan ook Baantjer komen kijken. Topshow
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0oHE8MkMe9q
Wat een gaystem xd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |