Nooit gehad eigenlijk. Vriend van mij heeft het weleens.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
drinkt alleen mega makkelijk weg, wel 5% Dus na 10-12 jillz ben je wel aangeschoten
proberen dan!quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nooit gehad eigenlijk. Vriend van mij heeft het weleens.
snert is niet te eten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:31 schreef Typisch het volgende:
Snert ziet er ook niet lekker uit, maar dat is ook goddelijk.
Nee dat is ook viesquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:31 schreef Typisch het volgende:
Snert ziet er ook niet lekker uit, maar dat is ook goddelijk.
quote:
ga weg mafkezenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee dat is ook vies
Maar ik lust dan ook alleen maar groenten- en tomatensoep
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij denkt 'ik ben cool'
ik sla je op je smoel
elke keer dat jij je mond open doet
denk ik 'ha, jij bent niet goed'
sunny beach is een goddelijk oord
Evert ten Napel zegt; 'aanval in de kiem gesmoord'
Ik weet niks meer te verzinnen,
daarom zeg ik Dven, hier moet je mee beginnen
met die stoere babbels heeft nog nooit iemand iets bereikt
zorg nou maar dat je een keer niet van je pad afwijkt!!!!!!!
Anders de eerste keer dat ik om een tyfusjeaud moet lachenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:50 schreef Heeinz het volgende:
Ik krijg de indruk dat anderen mijn gedicht voor Dven minder leuk vinden dan ik
[..]
Dat was wel een groot compliment jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Anders de eerste keer dat ik om een tyfusjeaud moet lachen
De Haxball hype, de Curve Fever hype.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
Haxball is z'n charme ook wel verloren. Dat wilde ik even kwijt.
Teveel plebs dat erin meegaat. Was leuker met een mannetje of zes/zeven/acht. Tegenwoordig sta je met 406 man op een kluitje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Haxball hype, de Curve Fever hype.
2vs2 is nog wel leukquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Teveel plebs dat erin meegaat. Was leuker met een mannetje of zes/zeven/acht. Tegenwoordig sta je met 406 man op een kluitje.
Hoi Rens,quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zit na de vakantie in hetzelfde gebouw als haar dus dan kom ik haar in de gangen vast wel tegen.
Een quote van 26 april?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoi Rens,
Die kans is er.
Maar nihil.
Groeten.
Zou je wel moeten doenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, sherlock nou ook weer niet elke dag.
Nee. Zo interessant ben ik niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen
Kijk jij ook Harry Potter?
Harry Potter is toch veel leukerquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Zo interessant ben ik niet.
Nu? Nee. Even pow news kijken zo. Ze interviewen mensen in mijn stad.
Sorry zo rijk ben ik nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:05 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand hier met een Macbook Pro 13" Retina? En werkt het een beetje met 13"?
quote:
Wat kost zo een ding? En wat is het voordeel boven een ander merk?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik moet ook even goed nadenken of ik hier mijn geld wel aan uit wil geven. Loop al meer dan een week research te doen
1400 euro, grootste voordelen voor mij zijn de linuxkernel en de lange accuduurquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat kost zo een ding? En wat is het voordeel boven een ander merk?
Hallo wat een geld! Ja dan zou ik er maar eventjes goed over nadenken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
1400 euro, grootste voordelen voor mij zijn de linuxkernel en de lange accuduur
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
helemaal geen linuxkernel, heeft als basis openbsdquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Unix ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:19 schreef Adames het volgende:
[..]
helemaal geen linuxkernel, heeft als basis openbsd
ja goed, bsd is gebaseerd op unix waar dan een variant van is met openbsd waar dan weer de darwin kernel van os x is afgeleid. linus heeft er in ieder geval weinig mee van doenquote:
Klopt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:22 schreef Adames het volgende:
[..]
ja goed, bsd is gebaseerd op unix waar dan een variant van is met openbsd waar dan weer de darwin kernel van os x is afgeleid. linus heeft er in ieder geval weinig mee van doen
Maar die prijsquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:25 schreef Adames het volgende:
verder wel een mooi ding daar niet van, retina
Ik wil wel minimaal 8gb geheugen, dan zit ik met korting op ¤ 1.407,23quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:31 schreef Adames het volgende:
[..]
1300 dollar en gaat ook nog eens 8% studentenkorting af. zit je op nog geen 900 euro
dat geheugen koop je maar lekker zelf, zoiets moet je nooit laat bij prikken door zo'n bedrijfquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik wil wel minimaal 8gb geheugen, dan zit ik met korting op ¤ 1.407,23
De 128gb extra ruimte is ook fijn natuurlijk. En het ramgeheugen was nu toch vast gesoldeerd?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:33 schreef Adames het volgende:
[..]
dat geheugen koop je maar lekker zelf, zoiets moet je nooit laat bij prikken door zo'n bedrijf
ik zie het, is waar ja. maar ook dan is het geen 1400 euro. zoiets koop je direct van hun store, niet bij een dure APRquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De 128gb extra ruimte is ook fijn natuurlijk. En het ramgeheugen was nu toch vast gesoldeerd?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:35 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zie het, is waar ja. maar ook dan is het geen 1400 euro. zoiets koop je direct van hun store, niet bij een dure APR
oh wist ik nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De 128gb extra ruimte is ook fijn natuurlijk. En het ramgeheugen was nu toch vast gesoldeerd?
Karina. Ik heb het livetopic vandaag dusdanig goed gemod dat ik spoedig collega af ben denk ik. Dit wordt een enkeltje promotie tot FA.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg het nog een keer, wat een geld man. Kolere.
Volgens mij klopt deze berekening nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:31 schreef Adames het volgende:
[..]
1300 dollar en gaat ook nog eens 8% studentenkorting af. zit je op nog geen 900 euro
Wat goed van je. Waren ze erg lastig? Ik was de tijd vergeten door haxballquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina. Ik heb het livetopic vandaag dusdanig goed gemod dat ik spoedig collega af ben denk ik. Dit wordt een enkeltje promotie tot FA.
ik had het wat verkeerd, maar je zit en met 8% en met usd naar eurquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens mij klopt deze berekening niet
Of begrijp ik het verkeerd
Ik heb ze zelfs toegesproken doormiddel van Vocaroo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat goed van je. Waren ze erg lastig? Ik was de tijd vergeten door haxball![]()
genoeg studenten die er een hebben. als je dagelijk je laptop gebruikt is het ook wel te verantwoordenquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg het nog een keer, wat een geld man. Kolere.
Stiekem vermoed ik dat het best meeviel daarquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ze zelfs toegesproken doormiddel van Vocaroo.
Streng doch rechtvaardig als ik was ben ik echt naar de meeste users toegegroeid.
Ik geloof daar helaas niets van.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ze zelfs toegesproken doormiddel van Vocaroo.
Streng doch rechtvaardig als ik was ben ik echt naar de meeste users toegegroeid.
als FA heb je wat meer macht om smoofie terug te krijgenquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina. Ik heb het livetopic vandaag dusdanig goed gemod dat ik spoedig collega af ben denk ik. Dit wordt een enkeltje promotie tot FA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |