Optyften, grafdebiel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:27 schreef Dven het volgende:
Joda sp er ma wat een gillers allemaaldeze man is zo grappig!
Hahahahaha hahahaha !!!! Proest het uit van het lachen hier. Ben jij altijd de leukste thuis?quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Hahahahaha hahahaha !!!! Proest het uit van het lachen hier. Ben jij altijd de leukste thuis?
Je moeder haar parenclub, hoerenzoonquote:
Zwolle je weet tochquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:34 schreef Heeinz het volgende:
bamibij kan je even normaal doen tegen Dven bedankt
hij is voor feyenooit trouwens haha
ja mattie ik help je jeweet broeders voor het levenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:35 schreef bamibij het volgende:
Kansloos, en dan ben je nog voor de mooiste club ter wereld ook. Tot volgend seizoen op de olympiazijde pipo
wat nou wat had je dan kom maar opquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:35 schreef bamibij het volgende:
Kansloos, en dan ben je nog voor de mooiste club ter wereld ook. Tot volgend seizoen op de olympiazijde pipo
wat ga je mijn grap jatten vuile bulgaar zal de knjb wel weer achter zittenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:39 schreef Dven het volgende:
Hahahaha hey jongens ik weet een leuken naam voor Feyenoord! Feyenooit hahahaha! Snap je? Net zo gekkig als joda en sperma hahahaha
Was met jou vriendquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
wat ga je mijn grap jatten vuile bulgaar zal de knjb wel weer achter zitten
Is dat sambal of gewoon bloed wat je spuugt danquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:41 schreef bamibij het volgende:
[..]
Kantine achter Z bij de openingswedstrijd
gr gr
bamibij
kom vegte dan johquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:41 schreef bamibij het volgende:
[..]
Kantine achter Z bij de openingswedstrijd
gr gr
bamibij
Jij denkt 'ik ben cool'quote:
Vitesse is dood,quote:
Effe een pak rammel geven die kakkerlakquote:
eerste keer dat ik moest lachen om een tyfusjeaudquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij denkt 'ik ben cool'
ik sla je op je smoel
elke keer dat jij je mond open doet
denk ik 'ha, jij bent niet goed'
sunny beach is een goddelijk oord
Evert ten Napel zegt; 'aanval in de kiem gesmoord'
Ik weet niks meer te verzinnen,
daarom zeg ik Dven, hier moet je mee beginnen
met die stoere babbels heeft nog nooit iemand iets bereikt
zorg nou maar dat je een keer niet van je pad afwijkt!!!!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |