Ik doe het alleen voor typisch. Zijn artikelen heeft altijd maar 20 views.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap niet dat je die kutsite checkt, maar ieder z'n ding.
Ik hou ook wel van variatie hoor begrijp me niet verkeerd. Soms neem ik een Big American salami, en soms een Ristorante salami.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is de andere die ik heb genomen
Voor de afwisseling heb ik 2 verschillende genomen. Mijn score in de autismetest komt hier wel naar voren. Ik ben nooit zo'n grote autist en ga voor de variatie.
Ach, die is nu toch moderator.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe het alleen voor typisch. Zijn artikelen heeft altijd maar 20 views.
"K3 Bengeltjes" klinkt wel erg geil moet ik zeggen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:13 schreef TwenteFC het volgende:
Ze denken dat die kinders geen addblock hebben.
Zou het best op K3 kunnen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"K3 Bengeltjes" klinkt wel erg geil moet ik zeggen.
WTFquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:13 schreef TwenteFC het volgende:
Ze denken dat die kinders geen addblock hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van variatie hoor begrijp me niet verkeerd. Soms neem ik een Big American salami, en soms een Ristorante salami.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:35 schreef Heeinz het volgende:
BREAKINGwelke en waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o moest je niet werkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima, al begon het wat zwaar met een 6/10 kater.
Die zwartharige van K3quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"K3 Bengeltjes" klinkt wel erg geil moet ik zeggen.
o ik moest in de middag tot net werkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Arbeidersleef jwz
Telefoon of in een webbrowserquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
wat gaan we vanavond op togethertube kijken
baantjer was gister topshow kan ik je vertellenquote:
HOU OP HEKS HOU OP!!!!quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
baantjer was gister topshow kan ik je vertellen
Hoe laat beginnen wequote:Op donderdag 1 mei 2014 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de boom heeft pijn
de tak vermoord de boom
*vermoordtquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de boom heeft pijn
de tak vermoord de boom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |